Період кожного дракона

2 2 0
                                    


— Немає сенсу в садівництві, — Диякон, хоч і не схвалював ідею з грядкою на задньому дворі, все одно крутився біля Ноеля, не йдучи до хати. — Дай мені час, і я зможу чаклувати їжу будь-якого типу. У мене не виходить лише тому, що раніше не цікавився з чого роблять людську їжу.

— Я не голодую, — Ноель сьогодні був у домашньому одязі, якого не шкода забруднити у бруді. Але чомусь навіть у ній він виглядав як принц. — Просто цікаво зайнятися чимось новим... Хіба ні?

— Навіщо? Це доля селян! Ти ж принц!

— Я не принц, — спокійно відповів Ноель.

Він підвівся і зняв забруднені в бруді рукавички.

Диякон вкрадливо обійняв його ззаду, притискаючись до чоловіка так міцно, що Ноель відчув себе спійманим. Однак несподівані ласки змусили його любовно посміхнутися.

— У чому річ?

— Може, хочеш повернути своє королівство? Я можу це влаштувати, — вкрадливо прошепотів Диякон, втикаючись у верхівку, і його дихання приємно лоскотало шкіру. — Мені нічого не варто повернути твій загублений титул. Ти як ніхто інший заслуговуєш на корону.

— Мені не потрібно нічого подібного, — м'яко відмовився Ноель. — У чому річ? Ти дивно поводиться.

— Тоді чого ти бажаєш?

Диякон останнім часом поводився дивно. Набагато дивніше, ніж зазвичай. Він пропонував різні речі як подарунки (і навіщось надарував багато золотих виробів), вимагав близькості і не відходив ні на мить. Навіть пропускав вечірні польоти у вигляді дракона, щоб посидіти з чоловіком за читанням книг. Ноель зрозумів, що щось пішло не тільки зараз, коли опинився в міцному полоні посеред двору, не в силах нікуди піти.

— Усе, чого я бажаю, то дізнатися, чого ти хочеш, — врівноважено сказав Ноель.

— Зробити тебе щасливим, — відповів Диякон. — Настільки щасливим, як це можливо.

— Але ж я й так...

— Недостатньо, — диякон пригорнувся ще дужче, а Ноель зрозумів, що дихати стало набагато складніше.

— Кхем... — показово відкашлявся він, не знаючи, що робити. — Знаєш, твоя поведінка починає мене напружувати без видимих причин... Або причини якраз видимі, просто раніше я не звертав на них уваги.

Остання казкаWhere stories live. Discover now