— Ти дуже ризикував! — тато не припиняв вичитувати мене, він виглядав розлюченим, але досить зібраним. — А якби, обернувшись на реліквію, ти так і залишився нею?
Я скептично глянув на нього. Мій зовнішній вигляд вже прийшов у норму, причому без втручання Мерліна, він лише дав мені пораду. Але татові цього мало, мабуть.
— Він би не залишився у вигляді реліквії, — сказав Мерлін. — Чого б це? Адже Мелорі був народжений людиною, а вже потім став реліквією! Варто було тільки зрозуміти як користуватися самотужки, так контроль над зовнішністю...
— Навіть не думай заохочувати його за ризик, — суворо перебив тато.
— Але ризик того вартий, — легко парирував Мерлін, і виглядав веселим. — Не вигадуй поганих ситуацій тоді, коли все пройшло добре. Радуйся моменту.
Тато зітхнув, поправив своє шикарне волосся і, здається, вирішив прислухатися до поради свого (сподіваюся) майбутнього чоловіка:
— Гаразд... Зрештою, сидіти в ув'язненні було жахливо...
— Мені пощастило, що я зміг вас витягти! — сказав я, відчуваючи легку радість через успіх. — Я майже не знаю, що треба зробити. Враховуючи, що Марітел заблокував всю магію!
— Що?.. — Мерлін кілька разів махнув рукою, але нічого не сталося, і цей факт ввів його в здивування. — У сенсі знову без магії?.. Як під час вигнання?.. Тобто без магії?..
— Тільки не зламайся, — Морган усміхнувся, спостерігаючи за тим, яким втраченим виглядає Мерлін і, схоже, йому це частково подобалося. — Ти виглядаєш надто безпорадним...
— Хвилину! — усвідомлення вдарило в голову несподівано. — Тобто Мерлін не може чаклувати?! Але як перемогти Марітела?
Тато показав мені рукою "секунду", зворушився над тим, як Мерлін всіляко намагається звернутися до магії з беззахисним виглядом, а потім повернув його в реальність:
— Магія не повернеться, поки не скинути Марітела, — і взяв його за руку, переманивши увагу з безглуздих спроб на себе. — А ти зараз не в змозі йому протистояти.
— Чому?.. — батько не виглядав наляканим. — Мене в жодному разі не можна вбити.
— А знову полонити можна.
— О... Так, ти маєш рацію, — коли він погодився, тато помітно надихнувся, ніби йому приємно, що до нього прислухаються. Точніше, що до нього прислухається саме Мерлін. Вони перезирнулися, і між ними прослизнуло повне почуття гармонії, ніби зараз немає критичної ситуації. — Навряд чи Марітел погодиться битися на кулаках. Так би я його зробив.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasiaПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...