Я був дуже зайнятий — поправляв картини в передпокої, щоб вони висіли рівно. Для цього мені знадобився рівень плитки. Щоб точно. Гадки не маю, чому раптом картини перекосилися! Коли я їх вішав, все було ідеально! А потім почув смішок Кристьяна, і зрозумів, чиїх нахабних рук це діло. Повернувшись, я побачив, як хихикають альфи (причому навіть Ріхтер), спостерігаючи за мною.
— Що? — не зрозумів я.
— Просто ти кумедний, — Кристьян, судячи з посмішки, підібрав найнеобразливіші слова. — Звичайна людина навіть не помітить, що із картинами щось не так.
— Вони мають висіти рівно!
— І тому ти взяв рівень?
— Це позбавить мене думок, що я посунув недостатньо... Не смійся!
Що за втіха?! Їм смішно, тому що в мене тут все по поличках і під лінійку стоїть? Порядок у домі таки моя турбота, і тому я намагаюся виконувати свою функцію максимально добре! Ну, а ще мене дуже нервує, коли щось лежить не на своєму місці і недостатньо рівно.
— Замість того, щоб сміятися з мого прагнення робити все на «відмінно», краще б ви зайнялися справою! — кинув на свій захист я. — Отже, хто востаннє забирався в гаражі?
Мене різко проігнорували.
Зрозуміло. Сміятися хочуть усі, а прибирати ніхто.
— Чудово! Тоді розподілимо домашні обов'язки?
— Ось що тобі не спокійно сидиться у вихідний день? — буркливо озвався Брендан.
— Мені нема чим зайнятися! — поскаржився я. — Батьки зайняті, у лікарні зараз своя атмосфера, виходити зайвий раз із дому мені заборонено через Марітелу!.. Я хотів забратися в будинку, але тут і так чисто!
— Я знаю, що тобі треба, — натхненно схопив мене за плечі. — Прибери у гаражі!
— Це ваша робота!
— Ми люб'язно віддамо її тобі.
— Як великодушно!
— Знав, що ти оціниш.
Ріхтер також запропонував:
— Можеш прибрати й у мене в кімнаті! Я також не проти!
— І розсортувати мої документи, — додав Брендан.
Схоже, всі просто хочуть зіпхнути на мене свою роботу. І звідки ж ви, хитруни такі, взялися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasyПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...