— ...Ні, ви не розумієте!.. В умовах договору все чітко прописано! Негайно ретельно перевіряйте всі пункти!
Мелорі не відволікався від дуже важливого телефонного дзвінка, який змушував його злитися. Він зовсім не помічав, що своєю поведінкою викликає подив у всіх присутніх на кухні, тому що проблеми у договорі його страшенно дратували.
— Він якийсь моторошний... — прокоментував Ріхтер, але так, щоб його тато не почув.
Ріхтер виріс, як і очікувалося, високим альфою із зовнішністю батька. Проте все, що залишалося незмінним, то це глибока наївність у великих блакитних очах. Здавалося б, час уже її позбутися через вік, але ні. Часом кронпринц Камелота змушував решту забувати, що він уже повнолітній.
Наприклад, як зараз — потягнувся за кавоваркою, але Мелорі, не відволікаючись від суперечки телефоном, демонстративно прибрав техніку на інший кінець столу. Ріхтер насупився:
— Я вже не маленький... — на що отримав дуже промовистий строгий погляд від тата, і довелося відступити без бою. — Не дуже й хотілося...
— Не відволікай його від суперечки, — попросив Кристьян, бавлячись над тим, як його чоловік намагається не гарчати в трубку, щоб зберігати обличчя. — Мені цікаво, як довго він буде таким спокійним.
— Він може довго бути спокійним, — сумнівався Ріхтер. — Якщо хтось не згадає, що порушив лад.
— Порушити договір — це те саме, так?
— Тоді зрозуміло.
З боку двору до кухні увійшли Брендан та Чарлот. Вони обидва тренувалися з мечами на задньому дворі, тому, не роздумуючи, потяглися до пляшок із холодною водою. Чарлі — омега середнього зросту з похмурими бровами, які на кілька тонів темніші за світле волосся. Він виглядав екзотично: з оливковою шкірою, проте зовсім не вмів користуватися цим. І якби не лагідний запах, ніхто б і не припустив, що він омега навіть через відросле нижче плечей волосся, що завжди зібрані в хвіст.
Власне, тому Чарлі якось і вирішив відпускати волосся — щоб надати собі омежого шарму, якого в нього як кіт наплакав. Можливо, здебільшого все псувала манера одягатися: звичайна біла сорочка та казенні джинси. Хоча йому вже сто разів казали, що на екзотичну зовнішність краще наголошувати, а не ховати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
خيال (فانتازيا)Пригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...