— Ну, я поїду на один день... Що може статися? Зрештою, це просто день народження Хель! Те, що він хоче посидіти у колі друзів-омег (і мене), — природно. Тим більше, якщо я відмовлюся, то він плакатиме, а моє сумління не залізне. Та й Блейз приб'є мене, ляпни я щось не те... Загалом рішення прийняте! Я поїду на один бідолашний день! Та й що може статися? Кристьян і Брендан — дорослі альфи! Ріхтер слухняний малюк! Маленький Чарлі є повністю тихий! Ха!
Фаїн здивовано схилив голову, поглядаючи на те, як господар нервово розмовляє сам із собою. Мелорі справді хвилювався, бо вже звик усе тримати під контролем: у будинку все як шовкові, панує порядок, висить список домашніх справ!.. Але ж він знав, що варто йому виїхати, як норовливі альфи вирішать побути незалежними!
— Боже!.. — голосно вигукнув він. — Чи є спосіб контролювати їх на відстані? Потрібно вирішити цю проблему!
Не втрачаючи жодної секунди, Мелорі вхопив телефон і почав набирати: «Система цілодобового спостереження за будинком», але потім, погортавши сайти, зрозумів, що це занадто. Він виглядатиме параноїком в очах рідних. Однак через останні події... Та будь що може статися! Та й узагалі! Чарлі нещодавно виповнилося чотири роки – за ним ще потрібен нагляд! Чи зможуть дорослі альфи подолати покладені на них обов'язки?
Взагалі, так, звичайно, зможуть! Просто Мелорі все одно тремтів від думки, що доведеться виходити із зони комфорту.
Вхідні двері відчинилися. Першим вихором забіг Ріхтер, який у свої дванадцять років не особливо набрався розуму та терпіння. Він, не чекаючи на батьків, підбіг до Мелорі і почав щось заливисто розповідати. Якби Мелорі не знав його як облупленого, то нічого не зрозумів би з потоку слів, але, на жаль, інформація змусила його посерйозніти.
— Що вони зробили?
— Це було весело! — Ріхтер веселився, поки не вловив настрій тата, і тут же заспокоївся. — Тільки не сварися.
Мелорі погладив його по голові, щоб не змушувати нервувати, адже Ріхтер не любив, коли хтось свариться чи підвищує голос (хоча скандали в сім'ї були неймовірно рідкісними гостями). Пройшовши до передпокою, Мелорі дивився на трійцю, що стояла з ніг до голови в багнюці. Маленький Чарлі був самим спокійним, тому що обидва батьки якось дивно позадкували від Мелорі.
— Ми просто пізно загальмували, — Кристьян усміхнувся своєю фірмовою карколомною усмішкою. — Ти знав, що грязьові ванни корисні для шкіри?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantastikПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...