Гріммвіль виявився зануреним у повну темряву. Десь завили сирени. Деякі люди вийшли на вулицю з ліхтариками, щоб подивитися, що трапилося в такий пізній час. У приватних будинках гавкали собаки, які інтуїтивно відчули наслідки величезного викиду магічної енергії. Втім, відчули це все, навіть прості мешканці, проте ніхто не міг дати пояснення.
Ноель сидів на підлозі, дивлячись на почорнілі руки, і намагався не піддаватися паніці. Ще б трохи, і звернення до чудовиська пройшло б успішно. Окрім рук почорніли й очі, але того він не помітив. Звідкись зверху долинав сильний протяг, перед тим, коли прокляття з якихось дивних причин почало діяти під час землетрусу, звідти почувся гуркіт.
— Ти в порядку? — до нього на ходу сів Диякон, який і схопив його за плечі.
— Не знаю... — чесно признався Ноель, все ще дивлячись на руки, на яких красувалися гострі кігті. — Що це взагалі було?
— Це було справді дивно і потужно... — Диякон, переконавшись, що на тілі Емерика немає жодних пошкоджень (крім незавершеної трансформації), почав озиратися на всі боки. — Де Дрейк? Він перетворився теж, але...
— Я гаразд, — Дрейк забіг з другого поверху до зали, і відразу підсів на підлогу до інших. — Це було неприємно... Хоча я так і не зрозумів, що саме.
На сина теж не було жодних ушкоджень. Диякон полегшено зітхнув і почав думати, що тепер робити.
— Я перетворився проти своєї волі, — сказав Дрейк і зіщулився: — І цим випадково розніс кімнату... Думаю, це моя провина.
— Викид величезної енергії змусив нас перевтілитися, — відповів Диякон, і потім уже зізнався також: — Пощастило, що я був на вулиці, бо інакше від дому нічого не залишилося б. Однак, здається, я зачепив крилом частину передпокою.
— Це не важливо, — природно, Ноель зовсім не сердився на них, а лише слабо посміхнувся, відчуваючи незвично гострі зуби в роті: — Головне, що все гаразд.
— Будинок я пізніше залатаю, — пообіцяв Диякон і взяв Емерика за підборіддя, щоб оглянути наслідки викиду. — Та вже... Ще б трохи, і ти б повністю перетворився на чудовисько.
— А мені подобається, — чесно зізнався Дрейк. — Ти все одно залишаєшся теплим.
— Це тому, що прокляття набуло чинності без причини, і душа Ноеля, як і раніше, чиста.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasyПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...