Глава 7.1

4 2 0
                                    


— Ти відпустив Кристьяна на пошуки його тата? Правда? — Брендан відклав якийсь документ убік, і на його обличчі заграла хитра посмішка. — Отже він переконав тебе, так?

У Камелоті було якось тихо, хоча можливо це тому, що я просто сидів у кабінеті короля, і тут ніхто не смів заважати йому розгрібати справи, що накопичилися. Його кабінет був таким спокійним місцем, що я ледве не засинав, поки сидів навпроти Брендана.

— Він просто... — я тихо прогарчав. — Він пішов і домовився з Мерліном, натиснув на те, що я вагітний, і мені суворо заборонили йти слідом. Так не чесно. Я нітрохи не слабший, ніж був раніше.

— А я думав він тебе вмовив за допомогою сексу, — на мій здивований погляд, він додав: — От уже запах тепер я в змозі відрізнити, адже на тобі відразу дві мітки.

— Дякую, що збентежив.

— Ні, бентежити я тебе почну, коли закінчу з цією гидотою, — Брендан махнув документом, натякаючи, що гидота в його розумінні — паперова робота. — Ти ніби любиш цю нудну фігню. Не хочеш почитати замість мене?

— Ні! — обурився я. — Чому ти такий безвідповідальний? Негайно працюй!

— А потім ми займемося сексом. Саме тут, на столі.

— Це не схоже на запитання.

— Це не було запитання.

Які альфи таки нахабні. Але якщо я дав Кристьяну, то буде справедливо дати і Брендану... Ай, як це дивно звучить! Але мені особисто все подобається. Кому б таке не сподобалося?

— Гаразд. Але тільки якщо ти закінчиш із роботою, і потім будеш дуже ніжний. Тому що я хочу затишку та комфорту, а значить, і суцільних ласок.

— Все, я працюю!

Схоже, я тільки-но дав королю Пендрагону стимул не відволікатися на розмови. Поки він захопився всіма цими незрозумілими для мене звітами (робота мера і короля все ж таки відрізняється в багатьох аспектах), то я піднявся з крісла і пішов до великого вікна. Кабінет знаходився в одній із центральних веж, а тому звідси відкривався чудовий краєвид на внутрішній двір. Там, серед саду, бігали Ріхтер та Каміль. Їхні маленькі фігурки кумедно миготіли на землі.

Суміре і Нєж віддали Каміля легко, на бурхливу радість Ріхтера, який давно хотів похвалитися другові своїми володіннями. Тільки в розумінні Ріхтера насамперед потрібно щось пограти, потім побитися, потім знову пограти, потім посваритися... Вони такі дивні. Сварилися вже разів двадцять за тиждень, але продовжують гратися так, ніби нічого не трапилося.

Остання казкаWhere stories live. Discover now