Марітел сміявся, прикриваючись рукою, ніби почув якийсь дуже дурний жарт. Потім, поправивши хвилясте темне пасмо за вухо, поблажливо прошепотів:
— Ти дуже слабкий, Мелорі...
Потім змахнув рукою, і я ледве встиг схопитися з дивана, який з гучним гуркотливим звуком відкинуло в стіну так, що почувся тріск. Стіна та диван уже зіпсовані, доведеться заново робити кладку і збирати меблі... Ну і гаразд, хвала, я встиг зістрибнути.
— На жаль, завдяки цьому заклинанню, яке створило світ для мене, мої сили помітно ослабли. Однак, це питання часу. Помалу сили повертаються до мене. Що вдієш? Мені довелося віддати багато магії на ланцюги для драконів.
— І тобі не шкода, що це було зайвим? Дракони вже звільнені, — я дозволив собі підколоти опонента, але тільки для того, щоб наступної миті зробити випад рукою.
Чорне коло, що світиться, вирвалося з моєї руки, створивши відразливу сферу, що знесла, як з'ясувалося, цілу стіну. Гуркіт і пилюка напевно залишилися поміченими сусідами, але мало хто наважувався вискочити у двір, щоб подивитися на джерело шуму. Моє заклинання цілком могло б вирубити Марітела, проте він залишився стояти на місці, демонстративно прибираючи дуже міцний бар'єр:
— Попри все, я можу бути великодушним. Якщо я виграю в цьому поєдинку, то ти залишишся моїм, поки мені не набридне. І начхати я хотів, є у тебе спогади чи ні, ти все одно робитимеш те, що скажу я.
Незвично, коли хтось намагається мене контролювати... І це мені страшно не подобається.
— Тут я диктую правила, — вирвалось у мене.
Швидка усмішка на обличчі Марітела мені не сподобалася, тому, поставивши бар'єр перед собою, я зумів уникнути кількох закинутих у мене спалахів, які вибухали, подібно до феєрверків, як тільки торкалися щита. Довелося відступити назад від напору і примружитись — спалахи були надто яскравими.
Наступної секунди по бар'єру прийшовся потужний удар. Спочатку щит затремтів, а потім пролунав сильний вибух і пульсуюча чорна енергія хвилями розплескалася довкола. Я ледве встояв на ногах, розуміючи, що так довго не протримаюся. Було складно розібрати, що відбувається навколо: суцільно дим і спалахи.
Потрібно було показати йому, що в мене теж є сили, і я спроможний не тільки тримати удари! Тому, прибравши бар'єр, я перетворив його на величезні стріли, що виблискували синім полум'ям, які здійнялися над моєю головою. Варто було тільки направити долоню у певне місце, як стріли стрімголов кинулися в ціль.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Остання казка
FantasyПригоди Мелорі Ліндгрена, зберігача казкових істот, продовжуються. Загроза не зникла, а лише причаїлася. І доки вона відсиджується, у Гріммвілі виникають нові проблеми. І хто як не Мелорі має їх вирішувати? ПЕРША ЧАСТИНА https://www.wattpad.com/stor...