Şuan bir bataklıktayım ve kurtaracak bir kişi bile yok. Kelimenin tam anlamıyla yapayalnızım. Tabi , 6 aylık oğlum Taylor ve hepsi birbirinden salak dört dostum var. Birde işi düştüğünde arayan,hep iyi günde yanımda olan beni para kaynakları olarak gören sahte dostlarımda var. Onlara dost demeye bile utanıyorum doğrusu.Sevgilim beni 1 ay önce bu bebek yüzünden terketti. Onun yaptığı zararlara ve sürekli baş ağrıtıcı ağlama sendromlarına katlanamıyormuş. Haklı bir bakıma o da. Ama bana destek olmasını beklerdim. Ben onun en zor zamanında yanındaydım. Ama o daha benim en kötü anımı katlanamıyorsa iyi günlerimi de görmeye hakkı yok. Gittiği iyi oldu.
Bebeğin annesi belli değil. Güzel bir sabah, kapının önüne puseti bırakmış ve üstüne de " oğluna merhaba de! Aww ne kadar da benziyorsunuz." gibi saçma bir not vardı. Pusetin şemsiyesini açtığımda iri mavi gözleriyle bana bakan masum bir bebekle karşılaştım. Babalık testi yaptırdım ve %100 benim bebeğim olduğu ortaya çıktı. Asıl merak ettiğim şeyse bu bebeğin annesi. Böyle bırakıp gitmek yerine karşıma çıkabilirdi.
İlk başlarda yetimhaneye götürmeyi düşünsem de çevremdeki insanlar buna karşı çıktı. Ama cidden bu bebek beni bile aşıyor.
" hey bekle! Paranı bile almadın." diye bağırdım kapıdan çıkmak üzere olan sarışın bakıcıya.
" paranı istemiyorum!" dedi bana karşılık olarak.
' en azından şimdilik bak. Önemli bir çekimim var." bana cevap olarak kapıyı vurup çıktı.
" sen...sen hayatımı mahvettin! Senden nefret ediyorum." sertçe kucağımdaki oğlumu koltuğa bıraktım. Ondan uzakta bir yere oturdum. Başımı iki elimin arasına aldım. Ben böyle bir hayat istemiyorum. Ondan kurtulmak istiyorum. Artık özgür hayatıma, her gece farklı bir barda olduğum, istediğim zaman eve döndüğüm hayatımı geri istiyorum. Bu bebek herşeyi engelliyor.
Ağlamaya başlayınca yanına dayanamayıp gittim. " ağlama bebeğim. Babacık burada." sarılıp başının üstüne öpücük bıraktım. Ondan istesem bile kurtulamam çünkü gerçek anlamda başımın belası. Ve birde onun bir Tomlinson olduğunu unutuyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troublemaker | ✔️
FanfictionLouis'in sürekli kontrol etmesi gereken başbelası bir oğlu vardı.Hiperaktif bir çocuktu. Ve ikisininde bir anneye ihtiyacı vardı. Ama Louis hayatını bu şekilde mahvedeceğini kesinlikle düşünmüyordu.