34. Bölüm

184 9 16
                                    

Bir sonraki bölüm final,

Bara girdiğimde gözlerim bizimkileri aradı. Hepsi köşedeydi. Cekedimi düzelterek oraya doğru ilerleyecektim ki bir el beni durdurdu. Benden uzun ve iri bir adamdı. " beyefendi buraya bebekler giremez."

" ah buna zorundayız." Cebimden 50 dolar çıkarıp beni durduran adama verdim. " bak bunu al ve bizi görmezden gel." Aceleyle köşeye ilerledim. Taylor'ı masaya bıraktığımda üçü de şaşkınlıkla Taylor'a bakıyordu. Elimi belime koyup derin bir nefes aldım. Taylor ise ellerini çırparak gülüyordu.

" Louis Taylor'ı neden getirdin? Sadece sen gel dedik."

" oğlum ile dertleşmeye, rahatlamaya ihtiyacımız var. Değil mi minik adam?" Taylor'ın anlından öptüm.

" Alexandra neden bakmıyor?"

" onu kovdum. Ama akşam gelir mutlaka. İlişkimiz böyle."

" ah bu masum bebeğin hayatını mahvediyorsunuz sadece." Diyerek Taylor'ı kucağına aldı Liam. Ellerimi cekedimin cebine sokarak ayakta dikilmeye devam ettim. " Niall neden hala yok? Beni bu durumda sadece o anlar."

" Niall hala İrlanda'da ailesi ile birlikte. Ayrıca otur Louis." Harry elime uzanıp beni yanındaki boş yere oturttu. Uykusuzluktan dolayı başımı yumuşak omzuna yerleştirdim. Zayn ise içki istiyordu. " Onu cidden kovdun mu?"

" kovsam bile ikişkimizi kötü etkilemeyecek. Annem ve Maria düğün mekanındaki hazırlıkları yapıyorlar."

" annen gerçekten ciddi." Başımı salladım.

" evet ve sadece 3 hafta kaldı Zayn. Hepiniz düğüne geleceksiniz değil mi? Liam bu sorum özellikle sana."

" ah bilemiyorum Louis. Gözlerim o felaketi görmek istemeyecektir. Yani hayır." Ona orta parmağımı gösterdim. Gülerek Taylor'ı öpmeye devam etti. Önüme içki konulduğunda elime aldım ve kafama diktim.

~

Eve gitmek istemiyordum ama Liam ve Zayn gitmişti. Taylor'da göğsümde uyuyup kalmıştı. Cidden o cehennemi istemiyordum. Hafif kafam güzeldi. " Louis artık eve gitmelisin. Taylor'a bu durumda yazık oluyor." Diyerek onun saçlarını okşadı Harry.

" bu akşam bizim evde kal."

" bu olmaz Louis. Bazı sorunlar ile başa çıkman gerekiyor. Her seferinde bu şekilde kaçamazsın."

" pekala. Ben eve gidiyorum. İyi geceler Harold." Taylor'ı dikkatle kucağıma aldım. Minik yumruğu ile gözünü ovuşturduktan sonra uykusuna kaldığı yerden devam etti. Harry kenarıda duran cekedini Taylor'ın üzerine örttü.

" iyi geceler Lou." Başımı sallayıp yanından ayrıldım.


Uzun bir trafiğin ardından eve gelmiştim. Salonun ışığı açıktı. Bu demek oluyor ki Alexandra evde. Küfrederek kapıyı açtım. Sessizce merdivenlere doğru adımladım. " ah sonunda beyefendi eve geldi!" Sessizce arkamı döndüm ve gözümle Taylor'ı işaret ettim. Onu uyandıracaktı. " umrumda değil! Sen tanıdığım en pislik insansın Louis . Tek düşündüğün şey rahatın! Tanrım annen yarın canını okuyacak haberin olsun." Dediği şeyleri umursamadan Taylor'ın odasına girdim. Beşiğine yavaşça bıraktıktan sonra anlından öptüm. Odadan çıktıktan sonra kafama bir tane ayakkabı geldi.

" siktir Alexandra! Ne yapıyorsun?!" Elimle anlımı ovuşturdum. O ağlıyordu.

" senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı! Ne hakla indirirsin beni bilmediğim bir yerde?!" Omuzlarımdan ittirdi. Resmen şuan bana şiddet uyguluyordu.

Troublemaker | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin