13.Bölüm|Crazy In Love

500 13 6
                                    

Medyadaki şarkı ile okuyun;

Lucy'nin ağzından;

Hazırladığım masaya son kez baktım. Eğri duran tabağı düzelttikten sonra herşey tamamdı. Omlet, krep, Louis'in sevdiği kurabiyeler... Eksik olmadığına göre Louis'i uyandırmak için yukarıya çıkabilirim. Pembe önlüğümü çıkarıp eski yerine koydum. Merdiven basamaklarını hızla çıktım. Odaya girdiğimde büyük aynada dağınık saçlarımı düzelttim.

Sonra melekler gibi uyuyan sevgilime döndüm. Taylor ile aynı pozisyonda uyuyorlardı. Bir kez daha söylüyorum, Taylor babasının tam bir kopyası! Dış görünüş olarak benzerliklerini geçtim huyları dahi benziyor. Taylor'ı büyüdüğünde düşünemiyorum. Louis'in de dediği gibi tam bir beşbelası olacak. Ama tatlı bir başbelası. Ikisinin fotoğrafını çekip instagrama hiçbir açıklama yazmadan yükledim. * medya* Umarım Louis bu fotoğrafı yüklememe kızmaz. Hem niye kızsın ki? Ben onun sevgilisiyim. O da birçok şeyi yüklüyor.

Louis'in öbür tarafına geçtim. Ufacık alana oturdum. Kıçımın yarısı dışarıda kaldı. Taylor kesinlikle uyurken çok yer kaplıyor. Eğilip Louis'in dudaklarına güzel ve uzun bir öpücük bıraktım. Başımı kaldırdığımda gülümsüyordu. " kahvaltı hazır bebeğim." Diye kulağına doğru fısıldadım.

" tekrar öp." Dudaklarını büzdü. Öpücük bıraktım yeniden. " oldu mu?" Dağınık saçlarını okşamaya başladım. " benim hala uykum var." Diye mırıldandı. Dediği şeyi zor anlamıştım. " pekala. Uyu. Bende tek başıma hazırladığım mükemmel kahvaltıyı yerim." Tek gözünü açtı. " ne yaptın?"

" senin sevdiğin kurabi...." Lafımı bitirmeme izin vermeden ayağa kalktı. " seni seviyorum! Seni çok seviyorum! Dünyanın en iyi sevgilisisin!!" Bağırarak odadan çıktı. Söylediği şeyler iyi hoşta minik oğlunu unutuyor! Taylor sesleri duyunca çoktan gözlerini ovuşturup hareket etmeye başlamıştı. 1...2...3 ve Taylor ağlamaya başladı! Teşekkürler Tommo. Ne güzel uyuyordu. Şimdi çok huysuz bir çocuk olacak. Ona doğru eğilip yanaklarına öpücük bıraktım. " günaydın Tay!" Dedim sevinçle. Minik elleri ile saçlarımı tutup asıldı. Ama daha yeni uyandın bu huysuzluk ne böyle? Saçlarımı ellerinden zar zor kurtardım. yerden, gece çok sıcak oldu diyip çıkardığım tişörtünü aldım ve dikkatlice giydirdim. gece ağzından düşürdüğü emziğini de elime aldıktan sonra Taylor'ı da kucağıma aldım. Ağlamaya devam ediyordu. " biliyorum karnın çok aç ama biraz beklemelisin."çenesine öpücük bıraktım. Aşağıya hemen inmiştim.

Louis ayakta masadaki şeyleri eli ile yiyordu. Sanırım çatalı fark etmedi. Gözlerimi kendi kendime devirdim. " Louis sende üstünü giyin. Ev soğuk." Başını kaldırıp bana baktı. Ağzına attığı peyniri çiğniyordu. " üşüyor musun?" Başımı evet anlamında salladım. " pekala. Evin ısısını arttırsam iyi olacak ayrıca Taylor ağlamaktan kızardı." Taylor'ı, Louis'in kucağına bırakıp son hız mamasını hazırlamaya başladım. Gerekli şeyleri biberona koyduktan sonra biraz salladım. İçindeki malzemelerin karıştığına emin olduktan sonra, oğluna masadaki yiyeceklerden yedirmeye çalışan Louis ile karşılaştım. (!) Taylor, Louis'in verdiği son peynir parçasını geri tükürdü. " karnını doyursam iyi olacak."

" hayır o da bizim gibi bunlardan yiyecek."

" Louis ama o bizim gibi değil. O daha bebek. Hastalanabilir."

" Lucy endişelenme. Taylor bunları çok beğendi zaten." Taylor'a baktığımda yüzünü buruşturuyordu. Zavallı çocuk. Ona şuan acıdım cidden. Masaya biberonu bıraktım. " bu yine de burada dursun."

Troublemaker | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin