Lütfen medyadaki şarkı ile okuyunuz,,
Üstüme her zaman ki Adidas tişörtümü giydim. eşofman altını da bacaklarımdan geçirdim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı basitçe düzelttim. Aslında sadece sağa doğru yatırdım. Pek birşey yapmadım.
Son olarak gri cekedimi giydim. " Lucy hazır değil misin?" Diye sorarken ayakkabılarımı giyiyordum. Bağcıklarımı bağladığımda da hala ondan ses yoktu. Çok yavaş hazırlanıyor. Bu beni her ne kadar sinirlendirse de ilk günümüzden kavga çıkarmayacağım. Gerçi bu yüzden normalde de sürekli kavga ederiz. Ama şimdilik sevgilimin üstüne gitmeyeceğim.
Evet sevgiliyiz. Bu garip hissettiriyor. Hemde fazlasıyla. Sonuçta dün geceye kadar çalışanımdı ve şimdi sevgilim. Herkes bu habere çok şaşıracak. Ben bile hala inanamıyorum sevgili olmamıza.
Dayanamayıp banyoya girdim. Kendini boyuyordu. Elindeki ruju alıp kapağını kapattım. " Louis eksik kaldı." Diye mızmızlandı. Güldüm. Onu yavaşça duvarla kendi arama aldım. " sorun değil. Zaten birazdan hepsi silinecek."
Elimi ince beline dolayıp kendime bastırdım. 5 dakika öncesine kadar açlıktan ölüyordum ve oğlumun son halini merak ediyordum ama şuan hepsi aklımdan çıktı. Gerçi Taylor'ı hala merak ediyorum dünden beri görmüyorum ve o şuan Zayn'in elinde. Kesin Zayn Taylor'ın olmayan ufak saçlarını yapmaya çalışmıştır. Umarım Taylor Zayn'e emanet ettiğim gibidir. Çık artık Taylor aklımdan. Öpmem gereken bir bayan var karşımda.
Sıcak nefesi dudaklarıma çarpıyordu. Yavaşça dudaklarımızı birleştirdim. Islak dudaklarım hareket ettiğinde ağzından bir inleme kaçmıştı. İniltisinin ardından belinde olan sol elimi ensesine yerleştirdim. Dudaklarımı bir saniyeliğine çekip nefes aldım.
Daha sert bir şekilde tekrar dudaklarımı, dudaklarının üstüne siper ettim. Dilimi hafifçe dudaklarında hareket ediyordu.
Dudaklarımız ağır bir şekilde hareket ederken Lucy elini omzuma koydu. Dillerimiz ufak dokunuşlarla oynarken, ister istemez sertleşmiştim. Hayır şuan sırası değil. Onun yaptığı şeyler yüzünden kasıklarımdaki ağrı biraz daha artmıştı. Lucy'nin diğer elini tutup önümdeki hafif şişliğe dokundurdum. İnlemem biraz daha yükselmişken bu sefer Lucy, tamamını avuçlayıp sıktı. Siktir Lucy!
Yarı acı yarı zevkle yüzüm buruşurken dudaklarımı hızla Lucy'den ayırdım. Sanırım dudaklarım yerine başka yerlerimle ilgilenmeli. Önüme baktım, sonra ona baktım. " oh tanrım..."
" elimde olan birşey değil." Alt dudağımı büzdüm.
* * *
Asansörün aynasında kendimi inceledim. Gözlerimin şiş ve kırmızı olmasına rağmen mutlu görünüyordum. Hangi erkek seksten sonra mutsuz olur ki?
Lucy ile olan ellerimizi iyice sıkılaştırdım. Burnumu saçlarına yaklaştırıp kokusunu içime çektim. Oh dünyanın en güzel parfümü olduğuna yemin edebilirim. Asansörün kapısı ağır ağır açıldığında çıkıp, çocukların bizi yarım saatten beri kahvaltı için beklediği yere ilerledik. Kesin sağlam bir azar işiteceğiz. " bebeğim, önce yiyeceklerimizi alalım." Dudağına öpücük bıraktım. Beni başı ile onayladı. Daha düne kadar çalışanım olunca bu sevgili olayına alışmak zaman alacak. Ama umrumda değil. Onunda beni sevdiğini biliyorum. Beni herkes sever. Bende onu seviyorum. 1-2 günde ikimizde alışıp 40 yıllık evli karı kocalar gibi olacağız. Buna eminim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troublemaker | ✔️
FanfictionLouis'in sürekli kontrol etmesi gereken başbelası bir oğlu vardı.Hiperaktif bir çocuktu. Ve ikisininde bir anneye ihtiyacı vardı. Ama Louis hayatını bu şekilde mahvedeceğini kesinlikle düşünmüyordu.