Eve girer girmez salona geçtim. Gözlerim Taylor'ı aradı ama yok. En sonunda oyun halısının üzerine uyuduğunu gördüm. Aoow meleğim. Kesin çok yoruldu zavallı oğlum benim. Diz çöküp tam kucağıma alacakken annem durdurdu. " Louis onu rahat bırak. Daha yeni uyudu."" pekala." Diyip kenarıda duran battaniyesini üzerine örttüm. Yanağına öpücük bırakıp ayağa kalktım. " gelmene hiç gerek yoktu biliyorsun değil mi? Bana artık güvenmelisin."
" bunun güvenle bir alakası yok anne. Sana güvenmiyor olsaydım asla Taylor'ı emanet etmezdim. Lütfen bu konuyu kapatabilir miyiz? Kalbini kırmak istemiyorum." Telefonum yeniden çalmaya başladı. Çıkarıp Lucy'ye uzattım." işim olduğunu söyle." Dedim sinirle.
" ama Harry. Ona cevap ver."
" dediğimi yap Lucy. Ben arka bahçede biraz hava alacağım." Cam kapıyı açıp çıktım. Lanet olsun yağmur başladı. Kollarımı göğsümde birleştirip yağmuru izlemeye başladım. Durduk yere gerilip, sinirlendim. Neden sinirlendim ufak bir fikrim bile yok. Cekedimin cebinden sigara pakedimi çıkardım. İçinden bir tane alıp ağzıma yerleştirip yaktım. Ciğerlerime doldurdum. Hissettiğim rahatlıkla çoktan gevşemiştim. Sırtımı oradaki direğe yasladım.
" Louis bebeğim bir sorun mu var?" Annem yanıma gelmişti. Evet birçok sorunum var ve hiçbirine çözüm bulamıyorum. Annem çözüm bulmakta her zaman iyi olmuştur ama şimdi ona kendimi açmakta çekiniyorum. Bu benim sorunum ve kendim çözmem gerekiyor.
Başımı olumsuz anlamda salladım. Hala sigaramı çekiyordum." pekala bu sigara içmeni neye borçluyuz?"
" biliyorsun, her zaman içerim. Sorun yok anne ben iyiyim." Ona sıkıca sarıldım.
" sana güveniyorum o zaman oğlum." Yanağımdan öptü. " turu neden bıraktın? Umarım ciddi bir sorunun yoktur." Bunu söylemek zorundayım.
" anne, Taylor'ın annesi birden karşıma çıktı. Onunla evlenmemi istiyor ama ben Lucy ile çok mutluyum. Evet onunla sevgiliyiz......" Başıma gelenleri tek tek anlattım. Fazla ayrıntıya girmeden. Bunları sonunda öğrenecekti zaten. " ne yapacağımı bilmiyorum. Biraz uzak kalırsam daha iyi olabileceğini düşündüm. Herkes açısından." Kısaca Zayn açısından. Orada olsaydım eminim ki ona zarar verirdim ve arkadaşlığımız asla eskisi gibi olmazdı.
" kendini fazla yıpratıyorsun. Hasta olmandan korkuyorum. Bak bana." Başımı ona çevirdim. Saçlarımı düzeltip elini alnıma bastırdı. Elini çektim. " anne hasta değilim." Kolumu omzundan çekip sandalyelerden birine oturdum. " Alexandra geldi diyorum ve tek endişelendiğin şey sağlığım mı? Anne oğlum tehlikede." Parmaklarımı, başımdaki ağrıyı biraz olsun azaltmak için anlıma bastırdım. Açık hava çarpmış olmalı.
" sağlığında bir noktadan sonra çok önemli."
" anne bana çözüm bulman gerekiyor." Paketten yeniden bir sigara daha çıkardım.
" pekala seni anlıyorum," elimdeki sigarayı alıp söndürdü. " seni bunun için uyarmıştım."
" üzgünüm anne. Büyüyüp baba olduğum halde hala senin kuralların geçerli olduğunu unutmuşum." Gözlerimi devirdim. Kafama yavaşça vurdu.
" Louis!"" anne bunu neden yaptın?" Lucy'nin sesini duyunca arkamı döndüm. " Louis, Taylor uyandı ve baba diye ağlıyor." Ayağa kalktım. " bunu sonra konuşacağız. Ben açım yemek hazırlar mısın?" Gülerek başını salladıktan sonra Lucy'nin yanına ilerledim.
" Harry ne dedi?" Elimi Lucy'nin beline yerleştirdim.
" seninle konuşmak istedi bende müsait olmadığını söyledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troublemaker | ✔️
FanfictionLouis'in sürekli kontrol etmesi gereken başbelası bir oğlu vardı.Hiperaktif bir çocuktu. Ve ikisininde bir anneye ihtiyacı vardı. Ama Louis hayatını bu şekilde mahvedeceğini kesinlikle düşünmüyordu.