Merhaba arkadaşlar rjrkeklek umarım bu hikayemi beğenirsiniz. Elimden geldiğince iyi yazacağım sizi seviyorum ♥
* * *
Arka koltuktan puseti alıp hızla stüdyoya girdim. Trafik yüzünden tam 10 dakika gecikmiştim. Gecikmekten nefret ederim. Herşeyin planlı ve düzenli olmasını severim. Ah elbette hayatımda Taylor gibi bir bebek olunca planlı ve düzenli olmaktan uzaklaşıyorum . Tüm çocuklar buradaydı. Tahmin ettiğimden daha fazla geç kaldığıma emin oldum. " dostum nerede kaldın?!" dedi Harry. Derin bir nefes alıp sırtımı kapıya yasladım. Koşarak merdivenleri çıktığım için daralmıştım.
" bakıcı işi bıraktı, ona sadece bugün bakması için yalvardım ama o parasını bile almadan çekip gitti. Taylor'a kıyafet giydirmeye çalıştım..." Liam lafımı yarıda kesti." başaramamışın yine." dedi. Ona sadece gözlerimi devirdim. Bu kadar giydirmeyi başardığıma bile seviniyorum o hala kıyafetin uyumuna bakıyor. Hadi ama ben daha bezini doğru düzgün bağlayamayan bir babayım!Benimle uğraşmaya bayılıyor.
" hey onun bir annesi yok. Böyle olması çok normal!" dedim kendimi haklı çıkarmaya çalışırken. " trafik vardı. Ve sonunda buradayım." Lou saçlarımı şekillendirmeye çoktan başlamıştı. Kolumu tutup boş olan deri sandalyeye oturttu. Zaten yeterince vakit kaybettik. Niall ise Taylor ile ilgileniyordu. " yeni bir bakıcıya ihtiyacım var."
" dostum bu kaçıp giden kaçıncı bakıcı?" parmaklarım ile hesapladım. " sanırım beşinci. Fazlasıyla para veriyorum ama Taylor ile biraz vakit geçirince kaçıyorlar." önümdeki soğuk kahveden bir yudum alınca yüzümü buruşturdum. Başım ağrıyordu. Tüm gece bebeği uyutmaya çalıştım. Gözlerim bu yüzden uykusuzluktan dolayı kıpkırmızıydı. Eskiden fazla alkol alınca falan kıpkırmızı olurdu ama şimdi bu kızarıklığın tek sebebi Taylor.
" sanırım bir sevgiliye ihtiyacın var. Taylor anne sevgisine muhtaç. Eğer bir sevgilin olursa hep Taylor ile ilgilenir. Hayatın biraz olsun kolaylaşır Tommo!" Niall demişti. Ah iyi diyor ama hiç kimse bebekli bir sevgili istemiyor. Hatta direk reddediyorlar. Sanırım bu sikik hayatta tek başıma olmaya alışmak zorundayım.
Omzumda bir el hissedince başımı kaldırıp aynadan kimin olduğuna baktım. Zayn. " bırak beni. Yardımına ihtiyacım yok göt herif." diye homurdandım. O ise kahkaha attı. Gece onu çağırdım ama o Taylor'dan önce uyudu. Sabah'ta erkenden gitti. Bir daha bebek konusunda ondan yardım istemeyeceğim.
" çok gerginsin. Bak bu iyi birşey değil. Çekimden sonra masaj yaptırmaya gidelim." Taylor'a baktım. " olmaz. Bakıcı adayları gelecek." dedim kesin bir dille. O ise bana sadece gözlerini devirdi.
~
Tam hepimiz poz vereceği sırada Taylor'ın yüksek sesi kulaklarımızı doldurdu. " Louis poz vermeye devam et!" diye emir verilince pozumu bozamadım. Eminim ki ağlamaktan kıpkırmızı olmuştur. Lanet olsun Lou neden oğluma bakmıyor?! Bana bakacağını söylemişti ve şuan ortalarda yok. Dayanamayıp yanına ilerledim. Belki hem babalık hemde şarkıcı olmayı beceremiyorumdur. Birinden vazgeçmeliyim. Ama ben her iki şeyden de kesinlikle vazgeçmek istemiyorum.
" lanet olsun bu çekimlerde yokum ben." diye bağırdım. Sonra da bir türlü Lou'nun bakmadığı oğlumun yanına ilerledim. Ona zarar vermemeye dikkat ederek kucağıma aldım. Sağ elini omzuma koymuştu ve boynumu emmeye başladı. Acıkmış ah oğlum tam da sırası. Neden biraz olsun babana yardımcı olup sessizce beklemiyorsun? Ağlamak zorunda değilsin!
" saçmalama. Bu dergi çekimi gerçekten önemli." Dedi Liam.
" sen ne dediğinin farkında mısın? Hemen bırakıp gel şuraya."
" herkesi şimdilik tek çekeceğiz beyler. Louis o zamana kadar işini bitir!" dedi sürekli emir veren adam. Emir almaktan nefret eden biri olarak bu adama artık düşmanım! Sanki onun hiç çocuğu olmamış gibi konuşuyor. Burada çocuğum ağlarken o sikik çekime odaklanamam.
Lanet okuyarak biberonu aldım. Kapağanı açtığımda tüm mama Taylor ve benim üzerime döküldü. Bugün şanssızlık benim tarafımda. Taylor gülerek elini mamaya vuruyordu.
" aç kaldığın halde mutlusun. Keşke bende o kadar mutlu olsaydım." hala gülüyordu. Ağlayacağım ama. Lou sonunda geldi. " hey ne oldu burada?" Bugün kesinlikle herkes beni sinir etmek için anlaşmış.
" sen neredesin Lou?" diye sinirle sordum.
" sadece lavaboya gittim." Taylor'ı siyah deri koltuğa bıraktıktan sonra mama olmuş tişörtümü çıkardım. Daha sonra onun üzerindeki kırmızı ve beyaz çizgili tulumu çıkardım. Sadece bezi ile kalmıştı. Burnuma gelen iğrenç kokuyla yüzümü buruşturdum. Tam da altına yapmanın sırasıydı zaten. Bezini açtığımda yeniden ağlamaya başladı. Bu sefer onu, başını omzuma gelecek şekilde kucağıma aldım. Sırtını okşamaya başladım.
" meleğim babaya biraz rahat vermelisin bence artık." diye fısıldadım.
" gözleri kapanıyor Louis." dedi Lou. Oh sonunda Tanrı'm.
" sakın pozunuzu bozmayın. Bu ayki dergi kapağındaki kişiyi buldum. One Direction iptal." dedi göbekli adam. Dergi kapağında oğlum ve ben mi olacağım yani? İlk defa kameralar karşına çıkacağız ikimiz. Bu...çok mükemmel ve gururlandırıcı. İşte şimdi kendimi özel hissediyorum.
XXX
Flaş patladığında çektiklerini anladım. * fotoğraf medyada* " Bay Tomlinson hemen röportaj yapmalıyız sizinle." dedi kıvırcık saçlı kız. Olaylar karşısında oldukça şaşkındım. Herşey o kadar ani gelişti ki.. Yani planda ben ve Taylor yoktur. Kapakta One Direction olacaktı ama şuan biz o kapaktayız.
" herkes baba olduğunuzu biliyor. Peki baba olmak nasıl bir duygu?" ah böyle bu soru beklemiyordum doğrusu. Arkama yaslanıp kahveden bir yudum aldım. Lanet olsun kahvemi şekersiz ve sütsüz istemiştim. Bu uzun bir röportaj olacak.
* * *
Umarım beğenirsiniz sjsjms çok sıkıcı oldu farkındayım ama ilerleyen bölümleri eğlenceli olacağına eminim her neyse vote ve yorumlarınızı esirgemeyin çaklıtlarım smsmsm❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troublemaker | ✔️
Hayran KurguLouis'in sürekli kontrol etmesi gereken başbelası bir oğlu vardı.Hiperaktif bir çocuktu. Ve ikisininde bir anneye ihtiyacı vardı. Ama Louis hayatını bu şekilde mahvedeceğini kesinlikle düşünmüyordu.