25. Bölüm| Şantaj

238 13 6
                                    

Medya: Alexandra x

" Louis ne olursa tedavi olmayı kabul edersin?" Diye sordu Lucy. Taylor'ın atkısını bağladım.

Bu soğukta piknik yapmak aptalca olduğu kadar mükemmeldi de. Tek sorun Taylor. O fazla üşüyor. Elime Lucy'nin yaptığı harika sandvici aldım. Taylor bebek arabasındaydı ve benle Lucy de kamelyada oturuyorduk. Onları benim ve büyükbabamın gizli cennetine getirdim. Gerçi Lucy bu gizli cenneti biliyor ama burası hala mükemmel. Kışın ayrı güzel oluyor. Göl donmuştu. Bu bile harika görünüyor.

Lucy'ye baktım. " benimle hala evlenmeyi istiyor musun?" Diye sordum.

" ah hastasın diye seninle evlenmeyeceğimi mi düşünüyorsun? Aptalın tekisin." Dedi gülerek. Ayağa kalkıp yanıma geldi. Kucağıma oturmuştu. Boynuna dudaklarımı bastırdım. " düğünümüz hemen olursa tedaviyi kabul ederim." Gözleri koskocaman oldu. Tedaviden sonra düğünümüz olmamalı. Hemen olmalı. Madem öleceğim düğünümü görüyüm de öyle ölüyüm değil mi? Elimi beline doladım. " Louis ciddi misin sen? Tanrım düğünümüzün havalı olmasını istiyorduk." Omuz silktim.

" şimdilik arka bahçede yaparız. Eğer iyileşip ayağa kalkarsam koskocaman bir düğün yaparız. Herkesi çağırırız."

" Louis tedaviyi geciktiriyorsun." Boynuma sıkıca sarıldı. Ah birde o var. Bir mucize olmalı ki ben tedaviyi hemen kabul edeyim. " Taylor'ı düşün."

" oğlum senin, annemin ve amcalarının yanında güvende." Yanaklarımı öptü.

" Louis çok inatçısın."

" evet." Alt dudağını, dudaklarımın arasına alıp emdim. Geri çekildi bana ceza olarak. Bu sefer sessizlik oluşmuştu. " Lucy aşkımızı ölümsüzleştirelim." Dedim birden.

" nasıl? Ergenler gibi adımızın baş harfini ağaca mı kazıyacağız?"

" dövme yaptıracağız. Evet, eve gitmeden önce her ikimizde dövme yaptıracağız."

" Louis çok acımaz mı?"

" ah korkma aşkım. Arının sokması gibi. Hem yanındayım ben."

***

Sol kolumun biraz üstüne yaptırdığım dövmeye baktım. Kral tacı vardı ve altında " One Love " yazıyordu. Lucy'de de taç vardı ve altında " One Life " yazıyordu. Artık vücudumda aşkımızla ilgili dövme vardı ve ben ilk defa çıktığım biriyle ilgili bir dövme yaptırıyorum. Bu dövme özel yani.

Yan tarafımda oturan sevgilime döndüm. " hala acıyor Lou." Diye mızmızlandı. Sonra da koluma başını yasladı. O ilk defa yaptırdığı için acıya alışkın değil. Artık ben sürekli yaptırdığım için acıya alıştım.

" acı hissedilmeyi talep eder." Dedim sevdiği kitap olan Aynı Yıldızın Altında'dan alıntı yaparak. Onun için bu kitabı okumuştum. Gerçi ilk ve son kitabımdı. Bir daha Taylor okula gittiğinde falan okurum herhalde. O da zar zor. Annesi ilgilenir ben ilgilenmem okul işleriyle.bunları düşünmek için çok erken! " Louis çok sevimlisin." Başını kaldırıp dudağımdan öptü. Taylor'da ellerini birbirine çarpıyordu. Arkamı döndüm.

" Tommo neler oluyor?" Dedim. Yan taraftan sarı oyuncağı alıp salladım. Oyuncaktan sesler çıkınca daha fazla mutlu olmuştu. Iki koltuğun arasından geçip yanağından öptüm. " bugün bebeğimiz çok usluydu değil mi?"

" evet bizi hiç yormadı."

" onu ödüllendirmeliyiz!" Dedim. Hala onu öpüyordum.

" bencede ödüllendirmeliyiz." Beresini çıkarıp kenarıya attım. Atkıyı zaten kendisi çıkarıp atmıştı. Biraz sıkıya gelen birisi değil de. " ve ödüllendireceğim birazdan oğlumu." Dedikten sonra montunun fermuarını açtım. Yanağından tekrar öptüm. " bu muydu Lou?" Başımı salladım. Taylor bana dil çıkardı. Bunu sürekli yapması berbat birşey. Keşke hiçbir zaman öğretmeseydim dil çıkarmayı ona. Minik burnunu sıkıştırıp önüme döndüm.

Troublemaker | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin