Chapter 60

311 37 0
                                    

♎️Chapter 60

ဆရာဝန်: "ဒါဆိုရင် နောက်ပိုင်း မင်းပါတနာရဲ့ဖယ်ရိုမုန်းပဲသက်ရောက်တော့မှာ...အခြားဖယ်ရိုမုန်းတွေကမင်းအပေါ်သက်ရောက်မှုမရှိနိုင်တော့ဘူး...အိုမီဂါတွေအကုန်အတူတူပဲ...မင်းကသူတို့ထက်လွတ်လပ်နေတာလေးပဲရှိတာ..."

ဖုယွမ်ကျိုး: "တစ်နည်းမှအသုံးမဝင်ရင်ရော..."

"မင်းနဲ့လိုက်ဖက်မယ့် အယ်လ်ဖာပါတနာကိုရှာဖို့ငါအကြံပေးချင်တယ်...မင်းလုံးဝအမှတ်အသားမလုပ်ချင်ရင်တောင် ယာယီအမှတ်အသားလုပ်ပြီး ပုံမှန်လိင်ဆက်ဆံနေရင်အဆင်ပြေတယ်..."

"မင်းရဲ့ဖယ်ရိုမုန်းအာရုံခံမှုကမြင့်နေတာကြောင့် မင်းကအရမ်းတက်ကြွမှုရှိတယ်လို့ပြနေတယ်..ဖယ်ရိုမုန်းတွေကလည်း ကြာရှည်ရှိနေမယ့်အခက်အခဲတစ်ခုပဲ...တက်ကြွမှုလွန်ကဲတာက မင်းခန္ဓာကိုယ်ရဲ့လုပ်ဆောင်ပုံကိုအရှိန်မြှင့်ပေးတယ်...တားဆေးတွေကလည်းအသုံးမဝင်နိုင်ဘူး...".

"တစ်ခုထပ်ပြီးသတိပေးစရာရှိသေးတယ်...မင်းနဲ့သင့်တော်မယ့်အယ်လ်ဖာကိုပဲရွေးရမယ်...ဖယ်ရိုမုန်းတုံ့ပြန်မှုမြင့်တဲ့အိုမီဂါတွေအတွက် အယ်လ်ဖာဖယ်ရိုမုန်းတွေကိုမှီခိုရတာကလွယ်ကူတယ်လေ.."

"မင်းတစ်ခါ အမှတ်အသားလုပ်လိုက်ပြီဆိုတာနဲ့ ယာယီအမှတ်အသားဖြစ်ဖြစ်...ခိုင်မာတဲ့အမှတ်အသားဖြစ်ဖြစ်..တဖက်ကဖယ်ရိုမုန်းတွေကို ကာကွယ်ထားဖို့လွယ်တယ်..."

"မင်းရဲ့ဆေးစစ်ချက်ပရောဂျက်ပြီးသွားရင် မင်းဖယ်ရိုမုန်းတုံ့ပြန်မှုလွန်ကဲနေတဲ့အတိုင်းအတာကိုသိရအောင် စစ်ဆေးကြည့်ဖို့ ဆရာစာရင်းသွင်းစေချင်တယ်..."

"......"

ဖုယွမ်ကျိုးက ဆရာဝန်စကားအတိုင်း ရုပ်ပိုင်းဆိုင်ရာဆေးစစ်ပြီးသည်နှင့် ကျောင်းကိုပြန်မသွားသေးသော်လည်း အတန်းပိုင်တာ့ယန်ကိုခွင့်တောင်းပြီး နောက်ထပ်ဆေးစစ်မှုအချို့ကိုလုပ်ခဲ့သည်။ ထိုသူက သူတစ်ခုဖြစ်နေမည်ကိုစိုးရိမ်၍ မေးလာသည့်အခါ ဖုယွမ်ကျိုးရင်ကနွေးထွေးသွားရသော်လည်း သူလည်းအခြေအနေကိုရှင်းပြ၍မဖြစ်ပေ။

စစ်ဆေးမှုကမြန်ဆန်သည်။ မိနစ်နှစ်ဆယ်အတွင်း ရလဒ်ထွက်လာခဲ့ပြီး ဖုယွမ်ကျိုးတွင်အမှန်တကယ်တုံ့ပြန်မှုလွန်ကဲသည့်ပြဿနာရှိနေသည်ဟု အဖြေထွက်လာခဲ့သည်။

အိုမီဂါအဖြစ် မွေးဖွားလာပြီးနောက် အားလုံးက ငါ့ကိုလိုချင်နေကြတယ်Where stories live. Discover now