"Bu gece bizde kalıyorsun. İtiraz kabul etmem" Hope, elindeki keki ağzına kabul ettirmek için uğraşırken Faith onun yerine konuştu."Harry de benimle kalacak ama, babanız için sorun olur mu?"
"Grupta hiç erkek yokmuş gibi davranıyorsun"
"Tamam öyleyse, kalıyoruz"
Babam için burada kalmam sorun olmazdı. Yanımda Harry varken fark etmezdi onun için.
"Oliver ve Joshua bir saate gelir" Jamie, kızların yatağına yayılarak konuşmaya devam etti. "Ve tek özlem giderme gecesi yapan biz değilmişiz"
"Başka kim var?"
"Babalarımız. Tıpkı eskiden yaptıkları gibi"
"Beth, gelmene o kadar seviniyorum ki, eksik bir şeyler şimdi yerini bulmuş gibi" Kaylee, başını omzuma koydu.
"Bende öyle. Umarım kısa süre sonra tamamen geri döneriz"
"Babam geçen gün Amerika'ya taşınmaktan bahsediyordu" Cassidy, üstüne uzandığı yastıktan kalktı.
"Ciddi misin?"
"Evet, orada daha iyi eğitim alacağımı düşünüyor"
"Belli ki baban hiç orada bulunmamış" Başımı iki yana sallayarak güldüm. "Baban gibi hrıstiyanlığa kendini bu kadar adamış biri için, orası akıl kaçırtacak derecede"
"Bende öyle diyorum. Ama bir yanımda orayı görmek istiyor"
"Ah, yapma. Aramızdan birini zaten oraya gönderdik. Birimizi daha kaybetmeye dayanamam" Kaylee başını hızlıca iki yana salladı.
"İstesekte istemesekte üniversite için ayrılmak zorunda kalacağız zaten"
"O zamana kadar ayrılmayalım öyleyse"
"Yazın sizi oraya getirteceğim zaten. O zaman buranın değerini anlayacaksınız" Gülümsemeye çalıştım. Ama başarısız olduğumu biliyordum. İstesemde istemesemde onlarla geçirebileceğim sadece bir yaz kalmıştı.
"Şimdi bunları konuşarak kendimizi üzmeyelim. Henüz teknik olarak iki yılımız daha var" Faith araya girerek konuyu değiştirdi. "Harry'yi bizimle tanıştırmayacak mısın Beth?"
"Oh, evet. Harry, babamın yakın arkadaşlarından birinin oğlu. Bu sene üniversiteye hazırlanıyor. Orada ki tek arkadaşım olduğundan sizinle de tanışsın istedim"
"Jamie erkek arkadaşın olduğundan bahsetti"
"Evet, bir de o var işte. Ama babamı biliyorsunuz" Yan gözle Harry'ye bakarken gülmemek için dudaklarını ısırdığını gördüm. Tamam, yalan söylemek benimde hoşuma gitmiyor ama bu farklı bir konu.
"Fotoğrafı var mı?" O geceden sonra hepsini sildiğimi nasıl söyleyeceğim ki?
"Hayır. Babamın görmesini istemem"
"Çok merak ettim" Hope, küçük bir çocuk gibi dudaklarını büzdü.
"Orada tanışırsınız. Yani hala birlikte olursak"