Kapak yardımı için @5sosfect 'e teşekkür ederim.
________________________________
* 1 Hafta sonra*
Tüm haftayı sıcak havada sınavlara girmekle geçirdim. Tek güzel haber, mezun oluyorum.
Kafeden sonra Harry'yi bir daha görmedim. Ally ile ilgilendiğine dair birkaç mesaj almıştım o kadar. Gerçi babamı bile doğru dürüst göremedim. Tek yaptığım ders çalışmaktı. Ama her şeyden kurtulacağım aklıma geldikçe buna değer diyorum.
"Hayatım, hazır mısın?" Ayakkabılarımı ayağıma geçirmek üzereyken babam kapıyı tıklattı.
"Hazırım"
Ally'nin doğum gününe davetliydik. Sonunda Harry, ona evlenme teklifi edecekti.
Bilmediğim bir his, beni iki büklüm edecek kadar yoğundu. Her attığım adımda bu his büyüyordu. Babamın koluna girerek merdivenleri indim.
"İkiside birbirini bulduğu için çok şanslı. Harry mükemmel bir eş olacak"
Kapıya doğru yürürken babam düşüncelerini dile getirmeye devam etti. Her fırsatta Harry'yi övecekti sanırım. Bir anlığına, Ally yerinde olsaydım diye düşündüm. Babam kesinlikle benimle gurur duyardı.
Babamın dediklerine kafa salladım. Yorum yapmak istemiyordum.
"David gelmeyecek mi?" Gelmeyeceğini tabii ki biliyordum. Tek istediğim, konunun değişmesiydi.
"Ally ile olsun istedim. Onunda sürprizden haberi yok" Kapımı açtı. Ben içeri girerken o da şoför koltuğuna oturmak için harekete geçti.
Üstümde kısa,beyaz elbisem vardı. Harry ile ilk tanıştığımda ve ilk öpücüğümüzde üstümde bulunan elbise. Neden bunu giydiğimi bilmiyordum. Sadece... İstemiştim işte.
Kafe, eve on dakika uzaklıktaydı. Bu süreçte babamla hiç konuşmadım. Bugün kimseyle konuşmak istemiyordum. Aslında bana kalsa buraya bile gelmezdim. İnsanların mutluluğuna daha fazla ortak olmak istemiyorum. Birisi de benim mutluluğuma ortak olsun. Daha doğrusu ortaya paylaşacak bir mutluluk çıkarsın. Çünkü çok sıkılmaya başladım. Sanki etrafımdaki herkes mutlu. Ama ben değilim. Onların mutluluğuyla mutlu olmak zorundaymış gibi hissetmekten yoruldum.
Gözlerimin dolduğunu hissettikçe sıcaklık tüm vücudumu eritecek güce geldi. Arabada daha fazla durmamam gerektiğini biliyordum. Babam park eder etmez onu beklemeden arabadan indim. Kapıda Harry vardı ve garsonlardan biriyle konuşuyordu. Kalbimin hızla attığını hissettim. Uzun zaman olmuştu onu görmeyeli.
Kafasını çevirmesiyle göz göze gelmemiz bir oldu. Gülümsemesi büyüdü ve gözleri elbiseme kaydı. Saniyeler sonra tekrar gözlerimle buluşmuşlardı. Hatırladığını biliyordum.
Bu saniyeler süren bakışmamız, babamın arkamda belirmesiyle son buldu. Harry hemen elini sıkmak için gelmişti. Onlar aralarında oluşturdukları selamlaşmayla selamlaştıktan sonra Harry öpmek için bana yaklaştı.
"Geldiğine çok sevindim" Yanaklarımız birbirine değdikten sonra geri çekildi. "İçeri geçin. David birazdan Ally'yi getirecek"
Başımı sallayıp babamın koluna girdim ve içeri girdik. Son gördüğümden bu yana pek bir değişiklik yoktu. İçerisi çoğunlukla kız doluydu ve grup halinde masalarda oturuyorlardı. Garson, Harry'nin yönlendirmesiyle hemen bize boş bir masa gösterdi.
Doğum günü kızının tam karşısında oturuyorduk. Uzun bir masanın üstünde dikdörtgen bir pasta vardı ve etrafı yiyecek bir sürü şeyle doluydu. Pastanın üstünü tam göremiyordum ama bir fotoğraf baskısı olduğu kesindi.