forty; final

843 72 17
                                    

*2 yıl sonra*

"Bugün burada toplanmamızın nedeni," Elini Harry'nin omzuna koydu. "Harry'nin imza töreni. Uzun yıllar üstünde çalıştığı kitabı bugün itibariyle raflardaki yerini almış bulunmakta. Sadece üç yıla yakın bir zamanına şahit olduğum bu kitabı ilk okuyan kişilerden biri olarak söylemeliyim ki çağa damgasını vuracak bir konusu var. Sık sık seyahate çıktığım için yanımda mutlaka kitap bulundururum fakat çok seçiciyim. Harry'nin kitabını özellikle de uzun yolculuğa çıkan kişilere tavsiye ederim" Gülümsedi. "Şimdi dilerseniz Harry'yi ve kızım Bethany'yi konuşma yapmak için sahneye davet edelim"

Bay Preece, Harry ve Bethany'ye sarıldıktan sonra mikrofonu onlara bırakıp protokolde ayrılmış koltuğuna oturdu. Harry, sevgilisinin elini tutup ona gülümsedi, ardından konuşmaya başladı.

"Öncelikle, bugünün olmasını sağlayan Bay Preece'e teşekkürlerimi sunmak istiyorum. O olmasaydı belki kitabımı bile çıkaramazdım. Amerika'da bana inanan ve destekleyen sadece üç kişi vardı. Bay Preece, sevgilim ve David. Herkes sıradan bir kitap olacağına, ses getirmeyeceğine inanıp bana gülmüşken şimdi burada olmamın verdiği gururu anlatabilmek mümkün değil. Evim olan İngiltere'de, annem benden bahsettiği zaman dalga geçen kişilerin de şuan imza sırasında olduğu ve yakınım olduklarını söyledikleri haberlerini aldım. Amerika'ya kadar geldiğiniz için teşekkür ederim" Salondakiler gülerken Harry devam etti. "İki yıl önce neredeyse hayallerimden vazgeçiyordum. 'Başıma en kötü ne gelir ki?' Sorusuna cevap niteliğinde kötü bir olay yaşadım. Kendimden bile vazgeçmek üzere olduğum bir olaydı. Ama o geldi" Bethany'nin gözlerine baktı. "Elimi tuttuğunu ruhen hissettiren ilham meleğim. Onunla ilk tanıştığımızda her şey çok farklıydı, o çok farklıydı ama onda bir şeyler olduğunu görüyordum. İyi arkadaş oluruz diye düşünmüştüm. Fakat o çok daha ilerisi oldu. Kurtarıcım oldu. Kitapta ve hayatımda büyük değişikliğe gitmeme sebep olan o kişi, Bethany Preece"

Salondakiler alkışlarken ve Bethany büyük gülümsemesini saklayamazken Harry birden önünde eğildi, cebinden çıkarttığı siyah kutuyu açtı.

"Zor zamanlarımda bana destek olduğun için, evime uzak bir ülkede babanla birlikte bana aile olduğunuz için, sadece sevgilim değil; yeri geldiğinde annem, en yakın arkadaşım, ablam olduğun için... Ama en önemlisi, beni sevdiğin ve vazgeçmediğin için teşekkür ederim. Sen olmasaydın elimi tutan bir kurtarıcım olmayacaktı. Hayatım boyunca kurtarıcım olur, benimle evlenir misin?"

Herkes ayağa kalkmış, bu ana şahit olurken Bethany eliyle ağzını kapatıp dolu gözleriyle ona baktı. Böyle bir şey beklemediği kesindi. Harry elini tutup gözlerine bakmaya devam ederken 'evet' sesleri yükseliyordu.

"B–ben... Aman tanrım, bunu hiç beklemiyordum" Harry'yi ayağa kaldırdı, gözyaşlarını silip elini saçlarında gezdirdikten sonra elinden mikrofonu alıp konuşmaya başladı. Gözyaşlarını geri yollamakta başarılı olamıyordu. "Harry Styles, benim sinir bozucu korumam" İkisi de güldü. "Bu önemli gününe beni de dahil ettiğin için teşekkür ederim. Hep benim sana yaptıklarımdan bahsediyor, kurtarıcın olduğumu söylüyorsun. Sen hiç kendini gördün mü? Senden sonra nasıl değiştiğimi gördün mü? Öncesinde soğuk, depresif ve ev özlemi çeken biriyken sen geldin, beni babamın bile şaşıracağı şekilde değiştirdin. Ben, bunu söylemek iki yıl önce çok garipti ama, mutluyum. Çok mutluyum. Seninle geçirdiğim her günüm, bir öncekinden daha güzel oluyor. Beraber çok olay yaşadık. Fakat bu olaylar bizi bitirmek yerine güçlendirdi. Seninle gurur duyuyorum. Hayatımın sonuna kadar seninle olacağım. Evet"

Harry, yüzüğü parmağına geçirip kollarını belinde birleştirirken Bethany de boynunda birleştirdi ve dudaklarını, karşısındaki pembeliklere bastırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bodyguard | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin