Herkese tekrar merhaba :D
Bölümlerin -fazla gecikmemek şartıyla- düzenli gelmeyeceğini söylemek istiyorum. Teşekkürler :D
(Bethany'nin nasıl biri olduğunu görmek için medyaya bakabilirsiniz)
İyi okumalar :)
_______________________________________________
"Ash... Buna bakmalıyım" Israrla çalan telefonumu almak için yataktan çıktım. Soğuk zeminle fazla temas etmemek için parmak ucunda giderek yerde duran şortumun cebinden telefonumu aldım. Gördüğüm isim beni şaşırtmamıştı. Ama kanımın daha hızlı pompalanmasına sebep olmuştu.
"Alo?"
"Beth , hayatım, neredesin?"
"Ashley ile birlikteyim"
"Seyahate çıkmadan önce seni tanıştırmak istediğim biri var. Eve gelebilir misin?"
"...On dakikaya oradayım"
Gözlerimi devirerek telefonu yatağa attım ve südyenime uzandım.
"Gidiyor musun?" Ashton dirseklerinden destek alarak beni izlemeye koyuldu.
"Gitmeliyim. Babam beni biriyle tanıştırmak istiyormuş. Muhtemelen yine bunak bir koruma buldu" Tişörtümle savaşarak güldüm.
"Tanrım, geçen sefer ki bunağı hatırlıyorum. Baban bu konuda hiç iyi değil" Güldü. "Bu arada... Ashley" Gülüşü şiddetlendi ve kafasını yastığa gömdü.
"Seninle birlikte olduğumu söyleyemezdim. Ama itiraf et, güzeldi"
"Kesinlikle" Tekrar dirseklerinde durmaya başladı.
"Tüm gün orada yatmayı düşünmüyorsun değil mi?" Yerde duran tişörtü alıp ona fırlattım. "Beni eve bırakıyorsun"
Gözlerini devirip tişörtü aldı ve ayağa kalktı.
Onu giyinirken izlemeyi seviyordum. Ona sahip olmayı, dokunmayı, ona ait her şeyi seviyordum. Herkes onun benim için iyi olmadığına inansa da ondan daha iyisini bulabileceğimi sanmıyorum.