sixteen ; confession

3.2K 152 13
                                    

"Saçmalama. Onun bir kız arkadaşı var"

"Olsun, senin de erkek arkadaşın var. Herkes hata yapar"

Başımı iki yana sallayarak adımlarımı hızlandırdım. Alt tarafı su bizi yakınlaştırmıştı. Büyütecek ne var?

"Tamam, susuyorum. Geri dön" Jamie gülerek kolumdan yakaladı.

"Harry nerede? Ona eve gideceğimizi söyle"

"Şaka yapıyor olmalısın"

"Hayır, ciddiyim. Beni utandırdınız"

"Sen ne zaman bu kadar alıngan oldun Beth?"

"Ben sadece...-" Joshua'nın yanımıza gelmesiyle cümlemi tamamlamadan sustum.

"Gidiyor musun?"

"Hayır. Blöf yapıyor" Jami sırıtarak bana baktı.

"Öyleyse biraz yürüyebilir miyiz?" Jamie'ye baktı. "Yalnız"

"Olur tabii" Gülümsedim. Kaç gündür bana anlatacak şeyleri olduğunu bildiğim halde onu geçiştiriyordum.

"Teşekkür ederim" Mahcup bir gülüşle yürümeye başladı.

"Umarım geçtiğimiz günlerde seni geçiştirmeye çalıştığımı düşünmedin. Hiçbir şey için vaktim olmuyor"

"Sorun değil, anlıyorum"

"Bugün kendini iyi hissedene dek seninleyim. Anlat bakalım"

Derin bir nefes alarak arkasına baktı. Onlardan uzakta olmak istiyordu anlaşılan.

"Içlerinde en çok sana değer verdiğimi biliyorsun, değil mi?"

"Biliyorum, sende benim için farklı bir yere sahipsin. Biliyorsun, değil mi?"

"Sanırım" Kıkırdayarak kumlara batıp çıkan ayaklarına baktı.

"Hala dost olduğumuz için mutluyum"

"Ben de öyle" Dudaklarını birbirine bastırıp önümüzde ki kayayı gösterdi. "Oturalım mı?"

"Tabii" Elini tutarak kayanın ucuna oturdum. "Saat farkı yüzünden uyuyamayınca Harry'yi buraya getirmiştim"

"Ne için?"

"Hem etrafı görsün diye, hem de güneşin doğuşunu izlemek için"

"Bunu yapmayı çok seviyordun"

"Hala seviyorum"

"Sırf seni görebilmek için erkenden kalkıp buraya gelirdim" Burnunu kırıştırarak güldü.

"Demek karşılaşmalarımız tesadüf değildi"

"Değildi. Kız arkadaşım olmanı çok istiyordum" Başını iki yana sallayarak gülmeye devam etti.

"Ben sevgili olabileceğimizi hiç düşünmemiştim. Ama işe bak, ilk öpücüğümün sahibi sensin"

"Pişman mısın?"

"Asla" Şu hayatta en çok güvendiğim insandı o. Nasıl pişman olayım ?

"En zor zamanlarımda yanımda sen vardın" Denize doğru baktı.

"Sen de ne zaman istesem yanımda olurdun"

" Hayatım boyunca gerçekten tek sevdiğim kız sensin Beth. Normalde bunları bir kızın karşısında söyleyemezdim ama sana ve samimiyetine güveniyorum"

Bodyguard | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin