thirty two ; diary 2 ❀

928 71 3
                                    

'Harry'nin yazdığı' olarak tanıttığım şarkıların Türkçesini ve orijinalinin kime ait olduğunu bölümün sonuna yazacağım. İyi okumalar !

---

06.07.2016

Günaydın Beth. 

Saat 05.32. Seni izliyorum. Dün gece temizliğini yapan hemşirenin dağıtması sayesinde kahverengi saçların yatağın her yerinde. 

Yine çok güzel görünüyorsun. Koridorun sonundaki pencereden içeriye, yeni doğmaya başlayan güneşin ışıkları süzülüyor ve diliyorum ki bir gün, bir sabaha seninle uyandığımda bu güzel ışıkları yüzünde göreyim. Sen onlardan rahatsız olup bana daha çok yaklaş ve saçlarının kokusu sarsın her yanımı.

Üzgünüm, bunu hayal etmeden duramadım. Sadece... Çok güzel görünürdün.

Dün kayda değer bir şey olmadı. Sadece kendi kıyafetlerime döndüm. Bu yüzden yazmadım. Açıkçası, yazacak kadar da iyi hissetmiyordum. 

Gün boyu içimdeki hisleri yazıya dökmeye çalıştım. Kötü şeyler yazmak istemiyordum. Fakat içimde sadece hüzün var. Biraz da pişmanlık. 

Neden? diye sorarsan... Aslında bilmiyorum. Bay Preece, benim bir suçum olmadığını söylüyor. Seni oradan çıkartarak zaten görevimi yerine getirmiş olduğumu söylüyor. Ama ben öyle hissetmiyorum Beth. Başına bunun gelmesinin sebebi benim. Keşke diyorum, keşke ilk gün seninle tanıştığımda senden nefret etseydim ve David'in teklifini kabul etmeseydim. Bunu yazarken bile kalbimin sıkıştığını hissediyorum. Ama senin iyiliğin için seninle hiç tanışmamış olmayı diliyorum. Belki bana kızarsın, belki de sen de benim gibi düşünürsün. Bilmiyorum. Ama sana bunun olmasının sebebi benim. 

Belki de ısrarlarına dayanamayıp seninle gelseydim bunlar olmayacaktı. İnan, düşünmek beni öldürüyor. Böyle olsa şöyle olurdu demekten yoruldum. Kendimi içten içe bitiriyorum. Ama elimde değil. İlk kez bu kadar çaresiz hissediyorum. Ailemden habersiz yurt dışına çıkışlarımın birinde yakalandığımda bile böyle hissetmemiştim. Ah, bir uyan, seni eski anılarımla güldüreceğim. Göründüğüm kadar sakin biri değilimdir.

Keşke bunu görebileceğin kadar zamanımız olsaydı. Beni tanıyabileceğin kadar, beraber güzel anılar yapacak kadar... 

Tamam, fazla karamsar gözüktüğümü biliyorum. Tabii ki bunlara vaktimiz olacak. Buradan çıkar çıkmaz beraber güzel anıların altına imzamızı atacağız. 

İçimdeki hisleri yazmaya çalışıyorum, demiştim. Birkaç şey karaladım. Gece boyu düzenlemekle uğraşıyordum. Ama ortaya çıkan şey, eski yazdıklarımdan çok daha iyi olduğu kanısındayım. Ne düşüneceğini merak ediyorum. Sen bunları okurken ben de besteliyor olacağım. Merak etme, gözlerinin içine bakarak okuyacağım. 

Umarım bu defterde çok sayfa birikmez de bir an önce okumayı bitirip beni dinlersin. 

Lütfen, çok sayfa biriktirme. 

Düşüncelerini merak ederek şarkıyı buraya yazmaya başlıyorum. Umarım beğenirsin.

Be There

You've got me surrounded,
It feels like I'm drowning and I don't want to come up for air.
I lost everything, I threw myself in and you took me when no one was there.
Well you can take what you need, take the air that I breathe and I'll give away all that I own.
Whatever I lose, is put back by you in a way that you'll never know.

'Cause I can't be without you

I'll be there when you need me most
I'll be there if you're ever alone
Together, we can grow old.
I can't leave you
I can't leave you,
No.

There's no air around me, when we get this close but there's no where I want to go.
You keep it a secret if you feel the same and leave me dying to know.

'Cause I can't be without you

I'll be there when you need me most
I'll be there if you're ever alone
Together, we can grow old.
I can't leave you
I can't leave you

You're my way out
You're my way through
And I can't, I can't
Be without you
You're my way out
You're my way through
And I can't
Be without you

So be there when I need you most
Be there, whenever I'm alone
Together, will we grow old? I can't leave you
I can't leave you

I'll be there when you need me most
I'll be there if you're ever alone
Together, we can grow old.
I can't leave you
I can't leave you,
No.

Harry.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Orada Ol

Sen etrafımı sardın,
Boğuluyormuşum ve nefes almak için yukarı çıkmak istemiyormuşum gibi hissettiriyor
Her şeyimi kaybettim, kendimi içeri attım ve sen beni orada kimse yokken aldın.
Eh ihtiyacın olanı alabilirsin, soluduğum havayı al ve sana sahip olduğum her şeyi vereceğim.
Ne kaybettiysem, senin hiç bilmeyeceğin bir şekilde seninle doldurdum.
Çünkü ben olamam sensiz
Bana en çok muhtaç olduğunda orada olacağım
Her yalnız kaldığında orada olacağım
Birlikte, yaşlanacak mıyız?
Seni terk edemem
Seni terk edemem,
Hayır. 

Etrafımda hava olmaz, bu kadar yakınlaştığımızda ama gitmek istediğim bir yer olmadığında.
Bir sır olarak tutuyorsun eğer aynı hissediyorsan ve beni bilmek için ölmeye bırakıyorsan.
Çünkü ben olamam sensiz
Bana en çok muhtaç olduğunda orada olacağım
Her yalnız kaldığında orada olacağım
Birlikte, yaşlanacak mıyız?
Seni terk edemem
Seni terk edemem 

Sen benim çıkış yolumsun
Sen benim baştan sona yolumsun
Ve ben olamam, olamam
Sensiz
Sen benim çıkış yolumsun
Sen benim baştan sona yolumsun
Ve ben olamam
Sensiz 

Bu yüzden sana en çok muhtaç olduğumda orada ol
Orada ol, ne zaman yalnız olsam
Birlikte, yaşlanacak mıyız? seni terk edemem
Seni terk edemem
Bana en çok muhtaç olduğunda orada olacağım
Her yalnız kaldığında orada olacağım
Birlikte, yaşlanacak mıyız?
Seni terk edemem
Seni terk edemem,
Hayır.  

(Seafret- Be There)

Bodyguard | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin