# 6 NIE, NIE MYŚL TAK

1.8K 174 9
                                    

- Jesteś za głupia, żeby to zrozumieć. Ja zawsze wygrywam. Jesteś za słaba. Nie masz szans. Jesteś mrówką, którą w każdym momencie mogę zdeptać. Jeszcze raz ośmielisz się zrobić coś w moim kierunku a pożałujesz tej decyzji na zawsze.

Poczułam się wtedy, dosłownie jak mrówka, której pomalutku odłamuje się nogi. Przycisnął mnie za bolące ramię do krzesła, powodując moje łzy. Nie mogłam powstrzymać bólu.

-Znaj swoje miejsce!

(Akashi)

Ona płacze? Jest taka s..słodka. NIE, NIE MYŚL TAK. Jest żmiją, która ma być posłuszna. Nikt nie jest silniejszy ode mnie.

Nareszcie w domu.

-Czemu tak długo cię nie było synu? Miałeś wracać od razu po szkole. Musisz dużo ćwiczyć. Pamiętaj tylko to się liczy.

-Przepraszam ojcze. To się więcej nie powtó...

-Masz racje. Pożałujesz, że tak późno wróciłeś. Nie będziesz nic jeść przez 3 dni. Zrozumiano.

-Tak Ojcze.

Jednak nie ciesz się, że wróciłem ze szkoły. Zgniotę go, jak ten staruch może myśleć, że wszystko mu wolno.

Ze złości rozbiłem szklankę. Kawałki szkła powbijały mi się w ręce.

-Yuno! Posprzątaj tu!

-Już idę panie. Oo.. a ręka, już ją opatrzę strasznie się z niej leje krew.

-Posprzątaj tylko to szkło! O więcej cię nie prosiłem o ile pamiętam!!

Podniosłem rękę i uderzyłem ją w twarz zakrwawioną dłonią.

-Nie becz! I się wynoś, JUŻ!

***

Akashi tyran..;P Mam nadzieję, że się podoba.

WOJNA ABSOLUTÓWOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz