פרק 3

8K 433 50
                                    

מטרה: 60 הצבעות.
20 תגובות.
הודעה מעניינת בסוף!

פרק 3

אנחנו נעצרים מול שערי ברזל ואם חשבתי עד עכשיו שאני לא יכולה לפחד ממשהו דומם, אני מגלה לתדהמתי שאני טועה כי אני מבועתת מאימה רק מהמראה של שערי הברזל. אני ממש מסוגלת לשמוע את הלב שלי פועם. אני מרגישה בחילה אבל לא של התרגשות אלא של פחד טהור, פחד מהלא נודע.

בכניסה יש כל כך הרבה מצלמות אבטחה שאני מתחילה לחשוב שהגעתי למוסד השמור ביותר במידה אך מצד שני הוא פושע ולפי המראה של זה כנראה די מצליח לו וככל הנראה הוא גם על הכוונת של המשטרה. אלוהים, לאן הכנסתי את עצמי? אם אני יוצאת מזה, אני מתכוונת להתרחק הכי הרבה שאני יכולה מכאן.

אפילו לצאת מהארץ אם אפשר למצוא לי עבודה במקום הרבה יותר טוב. אלוהים, בבקשה בבקשה שאני אצא מזה. אני עוצמת את עיניי ומתחנת בליבי. ״להתפלל לא יעזור לך,״ אני שומעת את קולו לצידי, ואני מביטה אליו בולעת את רוקי בקושי רב.

אין לי מה לומר אז אני שותקת כמו ילדה טובה ולא אומרת דבר. רק עוטפת את זרועותיי סביב גופי הקטן, מנסה להיעלם או להפוך לבלתי נראית. הוא נעצר מול הבית או שיותר נכון לקרוא לזה ארמון. זה פשוט ענק, אפשר לראות איך זה מתפרס עד קצה הרקיע, ממש שהשמיים נוגעים ברצפה ובמרכז מתנוסס פשוט הבית שלו.

אני לא מסוגלת להוריד את מבטי מכל מה שאני רואה, אני חסרת טאקט ודי חוצפנית אבל זה לא גורם לי להסיט את מבטי. ״סיימת להתפעל מהבית שלי, אפשר להיכנס? אין לי את כל היום,״ הקול שלו נשמע כמו רעם שהורס את היופי הזה. אני אפילו לא יודעת את השם שלו.

אני מעיפה אליו מבט מעט מרוגז אבל שאני רואה את עיניו אני נסוגה אחורה ומרכינה את ראשי. הוא פותח את הדלת ואני נכנסת אחריו, הצעדים שלי קטנים וחוששים וכפות רגליי בקושי נוגעות ברצפה, כל מה שאני מרגישה זה את פעימות הלב שלי ואת מהירותם. הוא מוביל אותי קדימה לעבר פינת אוכל, הוא מנחה אותי להתיישב ומתיישב מולי. הוא מדבר וקולו חסר רגש.

״אני אדבר בישירות, אני נותן לך שני ברירות מאוד פשוטות או שאת משלמת לי על מה שקרה בכך שאת שוכבת איתי או שאת יוצאת מכאן ולעולם לא חוזרת אבל אני יהפוך את חייך לגיהינום שאת תחנני למות.״.

~~~
אז כדי שאני לא אשכח, לפני שכתבתי את הסיפור החלטתי על כך שאני יעשה בסוף פרק של שאלות ותשובות, אז הגיע הזמן להתחיל לאסוף שאלות, לשאול אותי או את הדמיות או גם וגם, מה שתבחרו.
אז יאללה בהצלחה!
באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now