פרק 10

6.9K 352 49
                                    

מטרה: 130 הצבעות
תגובות: 50.

פרק 10

אלוהים, אני כל כך חסרת טאקט, צריך לקנות לי מחסום לפה! הוא צוחק, הוא פאקיג צוחק, אני פשוט מצמצת בעיניי ומביטה בו. ״אני אוהב את החוצפה שלך, זה תכונה שתוביל אותך קדימה,״ הוא משיב בנועם שכמעט מוציא אותי משווי משקל, הוא אוהב את זה? זה יוביל אותי קדימה לאן בדיוק? לפח האשפה הקרוב או למיטה שלו?

״בכל מקרה אני אש, כפי שכבר ציינתי, ומה שם שלך?,״ הוא רציני איתי כרגע? הוא פאקיג זיין אותי ואחר כך שאל אותי לשמי, מה לא בסדר בו? אני מביטה בו אבל הוא רציני לגמרי רציני! אוקי, אני מתחילה לחשוב שלבחור הזה יש בעיות נפשיות קשות. הלו?

לא קלטת את זה לפני? מי לעזאזל מאיים בצורה כזו שסך הכל ניסית לגנוב לגמרי בקטנה ואפילו לא לקחת רק עברת על גופו וכיסו, יש לציין. ״אני אמה,״ אני אומרת, אוקי כן מתברר שלא רק אותו צריך לשלוח לבית חולים הפסיכיאטרי הקרוב, אלא גם אותי, למה אני עונה לו בכלל?

״שם טוב, חזק כמוך, יש לך רצון חזק לשרוד, למעשה ארחיק לכת ואומר שיש לך כישרון לשרוד, אבל עכשיו אני אלמד אותך הרבה יותר מרק לשרוד, אני אדחק אותך לקצה כן, אבל אתן לך את כל היכולת והידע על מנת לצאת מזה בשלום. זה יקרה, יקירה שום דבר לא יעמוד בפנייך, יפתחו בפנייך אפשריות שמעולם לא חלמת עליהן, ואני מבטיח לך שאת תצאי ותגשימי את כל מה שאי פעם חלמת.״.

אני רועדת. אני לא יודעת אם זה פחד, פשוט אני מעוררת השראה או פשוט סקרנית. אבל המילים שלו כ״כ מלאות ביטחון שכמעט אי אפשר לסרב. זה כאילו אינו נתון לשיקולי בלבד. ״אני לא מבינה,״ אני אומרת לבסוף. זה נכון, חוץ מהנאום חוצה יבשות שלו, לא ממש הבנתי מה הולך לקרות? ומה יקרה? ואיך? ומדוע?

כ״כ הרבה שאלות התרוצצו לי בראש כרגע, אף לא אחת עם מענה. ״הו, אל תדאגי אני בטוח שאת מבולבלת כרגע, אני אענה על כל שאלה שלך, כמו שצריך בצורה רגועה, אך לפני כן, שלא תתעלפי לי תאכלי משהו,״ אני פשוט כל כך מופתעת שאני מהנהנת.

הוא מוביל אותי לעבר מטבח רחב ידיים. אנחנו מתיישבים על השולחן שנראה יותר בסגנון של בר שזה ממש נחמד וקליל, משהו שבאמת אני זקוקה לו כרגע. הוא מניח מולי ארוחה רגילה של פסטה עם בשר ורוטב. אני מתחילה להנות מהריח המגרה והטעם הנפלא של האוכל שמוגש לי. לאחר שאני מסיימת והוא מפנה את הכלים, הוא מתיישב מולי, ״כדאי שתדעי קודם כל שמה שהיה קודם היה בחינה.״.

~~~
החלטתי להגיד לכם עד כמה אני אוהבת אתכן!!
ואין כמו להראות אהבה עם פרק כיפי, אז חוזרים ללמודים?
המון בהצלחה! תהנו!
ואני בחופש מחר, אז יאללה תשאלו, תתעניינו, תעלו השערות, ותשתפו אותי מה עובר לכם בראש.
באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now