פרק 34

3.2K 184 10
                                    

פרק 34

אני נותנת לשפתיי להיפתח לעברו. הפעם אני זו שלוקחת, אני לוקחת כל מה שהוא יכול לתת לי, אני לוקחת עד שהוא כבר אינו עומד בקצב. לעולם לא יפסיק לי ממנו, אני רוצה עוד ממנו. 

הוא נשכב מעליי כשידו מונחת על הספה ולוקחת את כל המשקל, הוא מסיר ממני את החולצה ואני מלקקת את שפתיי כשאני מורידה את החולצה שלו. הוא נראה כל כך טוב, אני ממש לא מסוגלת לעמוד בפניו זה בלתי אפשרי.

״אני רוצה לרכב עלייך, אפשר?״ אני שואלת בשקט והנהמה הגרונית שלו מבהירה לי לחלוטין שהרעיון מוצא חן בעיניו בדיוק כפי שהוא מוצא חן בעיניי. ״איפה הנימוסים שלך?״ הוא שואל, ואני מתחילה  לגחך. ״אני מאמינה שנימוסים לא נעדו לחדר המיטות״ אני לוחשת לעברו בשקט. 

הוא הופך אותנו, כך שאני מעליו ואני מתיישבת על בטנו בזמן שהוא מביט בי בתשוקה שכמעט אני רוצה לרכון קדימה ולנשק אותו בפראות אבל יהיה לי את ההזדמנות לכך, אני בטוחה בזה. אבל לא עכשיו.

״ממש אצילה, עם השפה המכובדת, לא יאמן שאת ממש יודעת איך לדבר מלוכלך, אף אחד לא יאמין לי״ אני מושכת בכתפיי ומביטה בו בשובבות. ״ רוצה שידעו?״ הוא נוהם בכעס. ״את שייכת לי, ולי בלבד!״.

אני מלקקת את שפתיי ״אני מאמינה שזה נכון, אבל אני אשמח שתתן לי הזדמנות לעשות בך כל מה שיעלה על דעתי״. הוא מושך אותי לעברו ״אם תמשיכי ככה, אני מתכוון לקשור אותך למיטה ולזיין אותך כל הלילה ללא הפסקה״.

״אני לא בטוחה שאני אתנגד לרעיון הזה״ שאלוהים יעזור לי הקול שלי יצא מנוכר כל כך, הייתי להוטה וכל כך רטובה, רציתי את הרגשה שהוא יכול לעשות בי ככל העולה על רוחו אבל הפעם הוא נתן לי את ההזדמנות לעשות ככל העולה על רוחי ואני בהחלט לא מתכננת לפספס אותה.

״אבל אני מניחה שהפעם אתה שלי״ אני אומרת בשקט. ידו אוחזת בי והאחיזה מתחזקת, הוא לגמרי מאבד את עצמו לתשוקה השולטת בשנינו ברגעים אלו, אבל זה בהחלט טוב. אני נעה אחורה עד לעבר מותניו.

״אני חושבת שיש סיכוי מאוד טוב שתתחרט על ההחלטה שלך״ אני אומרת בשקט. רגליי משני צידיו ואני נעה אחורה , עד שאני מרגישה את הבליטה במכנסיו. אני נשענת מעט קדימה ושולחת את רגליי אחורה, מציבה את במפשעה שלי בדיוק מעל שלו ומשפשפת אותה.

ההנאה בעיניו כל כך ברורה שאני רוצה לכנס אותה לעצמי. הוא נראה באמת מדהים ככה. הבליטה במכנס שלו נהפכת כבר לבלתי אפשרית למכנס להכיל.

אני מחליטה להקל אולי מעט על הלחץ ואני משחררת את הזקפה שלו לחופשי. היא נעמדת מוכנה לגמרי לקבל אותי ואני רוצה אותה זזה להרגיש אותו מבפנים לדעת שאני שולטת על זה, על העונג של שנינו.

אני מלבישה על הזקפה שלו קונדום ואני מציבה את הכוס החלקלק והרטוב שלי ממש מעליו ונעה באטיות מטה מקבלת אותו לתוכי. הוא אוחז בי עוזר לי לקבוע את הקצב המתאים שמתחיל להעיץ יותר ויותר.

אני מתענגת על הלחץ שמופעל עליי ועל השרירים הפנימיים שלי. אני רוצה אותו יותר בתוכי ואני רוכנת קדימה ששפתיו נמצאות לשלי וצורחת לפיו ששנינו גומרים, וזה בהחלט מדהים. 

״קדימה מותק, יש לנו יום ארוך״. הוא נושק לשפתיי ואני קורסת לצידו. הוא זורק את הקונדום ולוקח אותי לזרועותיו ואני נרדמת בניהם.

~~~
החלק של q&a
מיועד לשאלות לסיום הסיפור, ואני מעלה אותו בסיום הסיפור.
סופ"ש מקסים
באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now