פרק 49
הוא מגחך והגיחוך שלו אינו מוצא חן בעיניי בכל למעשה. אני חוששת באמת ובתמים מהצחוק שלו והחששות שניסיתי להדוף הצידה עולים שוב. אני נושכת את שפתיי בלחץ ברור, אני חייבת להרגיע, תרגיעי! פאק את לא עוזרת! פאקינג תרגיעי!
אני מצווה על הגוף שלי ומחייכת אליו חיוך טפשי שאינו מפלרטט בעליל הוא למעשה הפך, אני חייבת למצוא דרך לצאת מכאן בלי לגרום לו לחשוד, איך אני עושה את זה. ״יש לי המון סיפורים טובים״ אני שומעת את קולו בקושי בין בליל מחשבות שבראשי.
״יש לי סיפור אמיתי מאוד על רוצחים שמסתובבים. על 4 ליתר דיוק, 4 חברים שהם גם רוצחים״. עכשיו התשומת לב שלי ממש ממוקדת בו, הוא יודע? הוא יודע מי אני? זה לא יכול להיות! אבל אש כבר לימד אותי אין דבר כזה זהיר מידי ואני מלקקת את שפתיי בעדינות.
״ומה עם אהבה? יש להם אהבה?״. ״הו, את רוצה סיפור על אהבה? זה דווקא יש לי בשפע, אז תבחרי מה את רוצה, סטודנטים? אהבה פשוטה? או אולי מחלה?״. אני סורקת אותו, ״מה המניע שלו?״. החשד עולה בי, דבר אחד ברור אני לא הולכת לשתות אבל אני הולכת לגרום לו לשתות והמון.
אני מחייכת לעברו וגורמת לו להזמין לנו שתייה, בזמן שאני שואלת במבט מתיימם, ״אבל הרוצחים, זה סיפור מעניין? תספר לי״. לאחר הכוס החמישית אפשר לראות את השפעה עליו והוא מתחיל לספר לי סודות קטנים.
״את יודעת יש ארבע רוצחים שכירים שהם חברים טובים״. אני מתקרבת יותר בעניין גלוי בעוד שכל מה שאני עושה בלבי זה לגלגל עיניים. לא ידעתי שרוצחים זה אמיתי, מה פתאום?!, אני עדיין מאמינה בזה שחסידה מביאה ילדים לעולם.
מתברר שהוא מרוצה מאוד מתשומת הלב שלי כך זה נראה והוא מתחיל לספר לי גם סודות קטנים שהם עשו עליהם מעקב, כך מתברר ויש לו המון חומר מעניין. מתברר שלאחרונה הם נעלמו. אני מעדיפה לא לקחת סיכונים מיותרים ושואלת בעדינות אם החדר שלו נמצא במלון הזה.
הוא כמובן מהנהן ומוביל אותי לחדר שלו. הוא שיכור לגמרי וזה מקל על המלאכה. אני צריכה רק לגרום לו להירדם או משהו, אני בהחלטה של רגע לרדת לו. אני דוחפת אותו מעל המיטה ומשחררת את איברו לחופשי, אני פשוט עושה את זה במהירות והשפיך שלו מתפזר על רצפת החדר ומכה אחת קטנה גורמת לו להירדם.
שאר העבודה היא ממש קלה, אני מעבירה את הנתונים מהמחשב שלו לדיסקונקי שאש תמיד מוודא שיהיה איתי. אני בהחלט אצטרך להודות לו על זה, או שהוא לי? לא חשוב.
אני עוזבת בטוחה לחלוטין שהוא יהיה איפה שקבענו.
~~~
זה לא מסתיים עד שלא מסתיים.יש כמה הפתעות בסוף בא לכם לנחש?
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Limits
Romance✯הסתיים✯ #ספר ראשון limits #ספר שני over the shoulder אין גבולות. לא אצלי. אני אעשה הכל כדי לשרוד. זה מה שלמדתי, זה מה שאני יודעת ואני לא מתכוונת למות. אני מתכוונת לשרוד. ~~~ אמה קליין עובדת באכסניה שמאפשרת עסקים מפוקפקים להתקיים בה. אימה לו...