פרק 47

2.7K 173 16
                                    


פרק 47

את יום המחרת תכננתי כרגיל בתכנונים. זה היה אמור להיות קצר כמו כל הנסיעות שלו. מעולם לא היינו במקום יותר משבוע, תמיד זה היה הרבה פחות ואז אני כבר מתחילה לתכנן את הבגדים, האיפור, המלון שאני אלך אליו, מה אמור להיות שם, השם שאיתו אני אשתמש והסיפור שאותו אני אמכור לאדם שהוא המטרה.

יש המון תכנונים, כבר בשעות הבוקר המוקדמת אני גוררת את אש וג'ס יחד איתי החוצה כי כמובן הם ישבו כמו מכורים על מנת לבצע את העבודה ביעילות ולחזור הביתה אבל תסלחו לי לרגע, זאת הפעם הראשונה שאני בנוי יורק!!

הם באמת שקלו שאני לא אלך להסתובב כאן? ולראות את העיר? ״באמת אמה, אנחנו צריכים לחזור לדירה ולהמשיך את העבודה שלנו״ ג'ס התלוננן ואני הסתובבתי אליו במבט רצחני על פני, ״באמת אתה רוצה להסתגר כל היום בבית עם שערי ברזל מלחיצים מאשר להסתובב בחוץ? העדפות שלך עד כדי כך לוקות בחסר״.

כן, מתברר או שהלחצתי אותו או הפחדתי אותו. הוא פשוט הנהנן והמשיך לצעוד ליידי בשקט, אינו פוצה שוב את פיו וזה בהחלט התאים לי. הם לא מתווכחים איתי יותר וזה בהחלט מתאים לי. אנחני חוזרים לאחר מספר שעות עמוסות בחוויות בעיקר כי אני לא קניתי כל כך הרבה והם טוב בנים, אז הם קנו נעלים ואולי חולצה.

אנו חוזרים לדירה, ואנחנו לוקחים נשימה עמוקה כי עכשיו הגיע הזמן להוציא את התוכנית לפועל. הם מציידים אותי בכל מה שאני צריכה, נותנים לי מעט רקע על המטרה שלי כי מתברר שהפעם היא יותר קשה מאלו שהיו לי אבל האמת שאף אחד לא יכול לסרב לסקס טוב ללא תנאים.

אני מבינה הפעם כי המראה הזנותי לא באמת ימשוך אותו אליי אלא רק ירחיק. אני צריכה למצוא את עצמי בדמות של מסכנה ומעוררת רחמים וזה לא באמת קשה לי כי במשך תקופה ארוכה זה בדיוק מה שהייתי. אני מאפרת את עיניי והולכת על הסיפור שבו אחי בא להציל אותי אבל ברחתי שוב.

אני אתחיל איתו במטרה ברורה לקנות סמים כי זה כל מה שאני צריכה; את המנה הבאה, לא להרגיש דבר ואולי קצת זונה אבל לא באמת בכוונה. טוב זה מה שהוא אמור לחשוב בכל מקרה, סקס תחת סמים, כולם יפלו למלכודת הזו וגם הוא בטוח, אז אין לי סיבה לחשוש.

לפחות נראה לי כך הרי לעולם אי אפשר לדעת איזה הפתעות מצפות לך בדרך אבל דבר אחד בטוח. אני יודעת יפה מאוד שלא חשוב מה יהיה אני אתמודד עם זה. אני לוקחת נשימה עמוקה ואת הבגדים שלהם אני זקוקה; ג'ינס משופשף ומשומש, חולצה מעט קרועה ופקעות קטנות של חוטים שמשתחררות ממנה בקצה החולצה.

אני מתאפשר באיפור מעושן אבל מעבירה עליו מגבון שכל מה שנשאר זה טשטוש לא ברור של זה. אני מורידה את החולצה קצת שהחזה שלי נחשף. אני רואה את אש מעקם את מבטו לזה, אבל הוא לא אומר לי דבר. הוא מעולם לא אמר לי דבר על השיטות שלי למרות שבאופן קבוע זה לא מצא חן בעיניו.

הוא מצייד אותי בכל מה שאני זקוקה. אני מניחה את המצלמה הקטנה והרמקול על החזייה שלי מתחת לחולצה, זה נראה כמו כדור במרכזו של סרט, לא משהו יוצא דופן. האמצעי זהירות הזה ברור. הם כמובן מזכירים לי חדר במלון, דרכים נטוש שלא יעורר שאלות מיותרת מצד אלו שיעקבו אחריי, אם יעקבו.

הם מאחלים לי בהצלחה. אש מנשק אותי בלחי קרוב לפה ושולח אותי לדרכי.

~~~

סופ"ש מקסים, חג פסח כשר ושמח!!!

נ.ב. נשארו עוד 3 פרקים לסוף.

אבל יש כמה בונסים מפתיעים שתאהבו.

בנוסף יש אפלקציה שהיא של הוואטפד בשם tap ויש לי שם משתמש בדיוק כמו כאן (אותו שם) מוזמנים לראות את הקטעים שם.

באהבה, 

וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now