אש- פרק בונוס שני

2.7K 185 76
                                    

פרק בונוס שני

נקודת המבט של אש

'אני אוהב אותה!', זו הייתה המחשבה שעברה בראשי, שערה השחור היה מפוזר על הכרית ועיניה עצומות. השמיכה כיסתה אותה, אבל ידה הייתה מחוצה לה והיא רק הניעה מעט את ראשה והתקרבה יותר. הנחתי את ידי על שלה וקרבתי אותה אליי. היא לא התנגדה אלא התקרבה ברצון. החזה החשוף שלה נגע בעורי וגרם לזקפה, אין לי מה לעשות. הנגיעה הכי קטנה שלה גורמת לגופי להגיב וזה באמת לא משנה אם היא בהכרה או לא. מה הבחורה הזו עשתה לי? אני אבוד, הלב שלי שייך לה, ואני אפילו לא רוצה שזה יהיה אחרת.

אני נושק למצחה ומעיר אותה בקול שקט. היא פותחת עין אחת, מביטה בי וחוזרת להתכרבל בתוכי, "אתה לא המעסיק של עצמך? אתה לא אמור להיות יותר גמיש בשעות העבודה". "יש לנו פגישה", אני אומר ומזיז אותה מעט שוב. "אתה לא יכול לקחת איתך את לוק או משהו?", היא שואלת מסוככת על פנייה עם ידיה מקרני השמש שמסתננות דרך החלון החצי סגור. "לא, הוא עסוק עם הרכש החדש", אני משיב. היא מרימה את מבטה בישנוניות ובלבול, "הרכש החדש?".

"הבחורה שהוא הציל מהבר", אני משיב.
היא נשענת אחורה, נופלת על ידי ועל הכרית, "למה אתה לא יכולת להיות נחמד כשנפגשנו?", אני מחייך כשאני נזכר בפעם הראשונה שנפגשנו ומנשק בקלילות לשפתיה, "את ניסית לגנוב ממני". היא מובכת בקלות, במיוחד שמזכירים לה את הטעויות שלה. סומק קל עולה על פנייה לפני שהיא מנסה להסתיר את פנייה. "קומי, מתוקה", אני מניח את ידי על כתפה ומנער אותה מעט, "קומי יש לנו יום עמוס". היא נאנחת וגוררת את עצמה לעמידה, לוקחת את כל השמיכה איתה. אני מושיט את ידי לקצה ומושך ממנה את השמיכה.

היא מכווצת את שפתייה בכעס, "זבל", היא אומרת, היא מוציאה לשון והולכת למקלחת. הצליל של המים שנפתחו הוא הסימן שלי לקום. אני נכנס לחדר והיא יושבת על המיטה מביטה בארון הפתוח, "תלבשי שחור". היא מרימה לעברי מבט מופתע, "למה?". אני מוציא ג'ינס שחור, חולצת טי-שירט משופשפת וג'קט עור שחור, "שימי את הנעלים השחורות הגבוהות שנראות צבאיות". היא מרימה גבה ומושכת אליה את הבגדים, אבל מעוניינת בתשובתי. "אני רוצה שתשאירי רושם, מן שותפה חזקה כזו ולא בחורה יפה שעומדת לקישוט". "שומרת ראש", היא אומרת וחיוך זחוח מעט מופיע על פניי, "נו, טוב, זה בערך הכוונה".

היא מניחה יד על החזה שלי ודוחפת אותי בהבעת פנים זעופה, "באמת ככה אתה רוצה אותי, אש?". החיוך לא יורד מפניי ואני משלב את ידיי על החזה שלי, "עדיף מאשר הזונה שלי".  היא מעקמת את פנייה למשמע המילה, "טוב, כנראה שאתה צודק". היא נשארת לעמוד, חושבת בוודאי. לאחר מכן היא מרימה את המבט שלה אליי, אלוהים המבט הזה יכול לשגע כל אדם שפוי. "אבל אם מישהו נוגע בי, אני הופכת אותו", היא אומרת. אני מרגיש שהחזה שלי מתמלא בגאווה ואושר. טוב אי אפשר להגיד שאני לא מטורף על הבחורה הזו, כי היא פשוט מושלמת!

LimitsWhere stories live. Discover now