פרק 16

5.1K 295 26
                                    

פרק 16

אני שיכורה, אני לא זוכרת כמה כוסות שתיתי אבל כנראה שדי הרבה בהתחשב בזה שאני ממש השתכרתי. התחלתי לקשקש שטויות, לצרוח ללא שליטה עד שאש פשוט הניח יד על הפה שלי והכריח אותי לשתוק. לאחר כמה זמן עברתי לרחבה. אני חושבת שביקשתי ממנו שיקח אותי לרקוד, אבל אני לא בטוחה. מי סומך על רוצחים בימנו, אהה? מתברר שאני!

רקדתי על הרחבה כשאש עמד לצידי. ידיו משלובות על חזהו והוא נראה כמו שומר ראש, ככה שגם גברים שניסו להתקרב אליי חשבו שוב כשראו אותו. כולם הפנו את מבטם והמשיכו לעבר הבחורה הבאה, נשארתי לרקוד לבדי. זה לא באמת הפריע לי, הרי ידוע מה הם רוצים. אש שונה. זה נכון שכבתי איתו על מנת להציל את חיי, זה לפחות מה שחשבתי.

הוא הפך למשהו נכון וטוב והייתי בתולה ולא רציתי לשכב איתו אבל הוא היה עדין, מתחשב ואכפתי וזה הרגיש טוב ובסדר. אני לא רוצה לשכב עם אחד מהדפוקים השיכורים האלו שכנראה אפילו לא ידעו את השם שלי אחרי שיזיינו אותי.
׳והוא שאל אותך אחרי,׳ התת מודע שלי צרח.

אני שיכורה ומסטולה ואני עושה שיחת ועידה בתוך המוח המעורפל שלי. כל הכבוד לך אמה, שברת שיא חדש. אני מניחה את ידי על הצוואר שלו ומשרבבת את שפתיי מעט. ״תרקוד איתי, קדימה,״ אני מבקשת אבל הוא מניד את ראשו באדישות.

״נו, אש, בחייך,״ אני אומרת, חיוך קלוש עולה על פניו אך מיד נסוג. זה בגללי? זה בגלל שקראתי לו אש?. ״היי, אם אתה לא רוצה אותה, יש המון אחרים שישמחו לקבל,״ אני שומעת קול גברי, קצת מעורפל כנראה בגלל האלכוהול שצרכתי או בגלל שהוא דיבר בצורה עילגת מעט. מי יודע...

המבט המצמית שאש תקע בו גרם לא להשתנק וללכת משם. טוב, לפחות ההיגיון שלו כן עובד, מה שאי אפשר להגיד עליי. למה אני משכנעת אותו בכלל לרקוד איתי? אהה, בגלל שהוא לא מסכים לאף אחד להתקרב אליי ואני צריכה שידפקו אותי, כן, לא ממש, אולי קצת?

״קדימה אני לוקח אותך לבית,״ אש מניח את ידו על גבי התחתון ומוביל אותי בין כל הבליינים ששם. אני לא מתנגדת, כאילו שהייתי יכולה. בשם האלוהים אני כל כך שיכורה. ״אני הולכת, ואוו, אני הולכת,״ אני מתלהבת ללא סיבה ברורה ורואה את אש צוחק לצידי, ״כן, מותק, את הולכת. מה כל כך מפליא בזה?.״.

״שאני לא נופלת,״ אני משיבה כאילו ברור מאליו והוא מצחקק ומניד את ראשו לעברי, ״קדימה מתוקה, בואי נחזור הביתה.״. ״למה אנחנו חוזרים הביתה?,״ אני שואלת. אני נעצרת, התלהבות ברורה בקולי, ״רגע, אני יודעת, אתה הולך לזיין אותי,״ אני מצביעה לעברו. הוא צוחק ומניח יד על שפתיי.

״קדימה מותק, ניקח אותך הביתה ואני לא הולך לזיין אותך כשאת במצב הזה, את כמעט נופלת מהרגליים,״ התחלתי לצחוק ללא שליטה ואז הבנתי את זה והבעה פגועה עלתה על פניי. ״אני לא נחמדה?,״ שאלתי משלבת את ידיי על חזהי. ״למה אתה לא רוצה אותי?,״ אני מנסה להבין. ״אווי, מתוקה, אני מאוד רוצה אותך, רק שאת לא ככה שיכורה לגמרי,״ הוא אומר ואני נשענת קדימה, כמעט צונחת על הרצפה.

הוא ממהר לתפוס אותי ואני משלבת את ידי מאחורי צווארו. ״בבקשה,״ אני לוחשת. ״אווי, די כבר, אני לוקח אותך לבית לישון ואם ממש תרצי תבקשי ממני בבוקר אני מבטיח שאני אעשה כל מה שתרצי.״.

~~~~
פרק לכבוד החג, ולכבוד העובדה שהשעה 12 בלילה ואני לא מצליחה לישון, ועוד כמה עובדות מרגיזות ומעצבנות.
בקיצור תעשו לי את היום עם התגובות שלכם, אני אצרך את זה!
יום ארוך ומרגיז מצפה לי, אני צריכה את העידוד שלכם.
באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now