פרק 45

2.7K 172 18
                                    


פרק 45

עבר חודש מאז הפעם הראשונה שיצאתי עם לוק ואש ועכשיו אני כבר יוצאת איתם דרך קבע. טוב עם אש ומי שמצטרף אליו לפעמים זה כולם. לפעמים זה אחד מהם. הם מתנהגים אליי יפה, אני בהחלט אוהבת אותם כמו סוג מוזר של אחים, אבל עדיין.

עם אש זה שונה. זה כנראה תמיד יהיה שונה, אני אוהבת אותו בדרך שהוא לא אוהב אותי. אומנם הפכתי להיות חזקה יותר ובניתי חומות סביב הלב שלי אבל זה סביב הלב המאוהב שלי מה שאומר שמתי שאש מתכוון לשבור אותו יחד איתו יתנפצו החומות שלי.

אבל אני הרבה יותר חזקה כרגע אני אצליח להתגבר עליו, את זה אני יודעת בוודאות לא משנה מה יקרה. הם תמיד יהיו חשובים לי אבל אני בטוחה בדבר אחד שאם אני אצטרך להתרחק, אני אעשה את זה בלי לחשוב שנית בלי להביט לאחור. אני אלך קדימה עם ראש מורם.

אני צריכה להודות לאש על המון דברים; על היכולת שהוא נתן לי, על האימונים, על הכסף שאני מקבלת בזכות, על העבודה שלי, על שהפכתי להיות אטומה יותר ויותר ככל שהזמן עבר. אומנם אש לא לקח אותי איתם לקטע הסוגר של ׳סיום העבודה׳ ולרצח עצמו, אבל ידעתי היטב שהוא מעולם לא הסתיר ממני דבר.

זה באמת הפסיק לשנות לי. אומנם לא לגמרי עדיין הרגשי חרטה של צער כל פעם שאני יודעת שעוד גלגול של חיים נקרעו אבל זה הרוב אנשים שמגיע להם למות. הם סוחרים בסמים ובבני אדם, האנשים הגרועים ביותר של המין האנושי שהצליחו להימלט יפה מאוד מעונש.

לפעמים אני שואלת את עצמי מה הבדל בניהם לבין אש וחבריו, אבל זה בדיוק השוני, אש עושה צדק אומנם בדרכים שאינם מקובלת היום, אבל זה עדיין צדק. ״מותק, את מוכנה?״. אש נכנס לחדרי בשאלה ואני מחייכת אליו חיוך קטן. ״הכי מוכנה שיש״.

״קדימה לאב, אנחנו נוסעים לנוי יורק״ הוא אמר והושיט לי את ידו. הפעם העבודה שנבחרה היא בנוי יורק. אנחנו טסים המון מסביב לעולם ולמעשה זה דבר נפלא! אני יוצאת לטייל בעולם, עם גבר שאני אוהבת. הוא לא באמת יודע על זה, אבל זה לא משנה. הוא בהחלט מתנהג אליי כחברתו מה שעוזר בהעמדת פנים בראשי שהוא באמת אפילו אם זה לרגע קט אוהב אותי.

״עם מי אנחנו נוסעים הפעם?״ אני שואלת. ״עם ג'ס״ הוא עונה. ידו שלובה בידי ואני מחייכת חיוך קטן. אני אוהבת לנסוע איתו בניגוד ללוק ומייקל. הוא יותר רגוע וזה בהחלט כיף לבלות יחד איתו את הנסיעות שלנו. ג'ס ניחוח יותר לגבי הכל ומהם הוא הכי הרבה פחות מתאים להיות רוצח שכיר.

כבר שמעתי לא פעם אחת שהוא מעולה, הוא פשוט מפריד לחלוטין את העבודה שלו מחייו, אבל מידי פעם זה מחלחל והוא שוקע בהירורים. הוא רציני וכנה, לפעמים אני מצטערת שלא התאהבתי בו, זה היה הרבה יותר קל מאשר להסתבך עם הקשר שלי ושל אש. אני חושבת האם כדאי לו לספר את האמת, על האהבה שיש לי לאש כי אולי הוא יכול לעזור לי..

אני כל הזמן מתלבטת, אולי הפעם אני כן אעשה את זה מי יודע. ״קדימה בואי נצא״ אש מעיר אותי מהמחשבות שלי והמונית נעצרת מול שדה התעופה.

יש לפנינו עבודה.

~~~

אחד מהסיפורים שלי נכנס לתחרות של סלונה.
ולכן אשמח אם תקראו ואפילו תעשו לייק
שמו: בלי רגשות אשם. של white angel
לצערי לא יכולה להוסיף כאן קישור ולכן יש קישור בדף שלי ולמי שרוצה אשלח אליה בפרטי.
אנא עזרו לי לעבור לשלב הבא.
דרך אגב זה סיפור שלא התפרסם ואני בטוחה שתהנו!

באהבה,
וויט א'נגל.

LimitsWhere stories live. Discover now