פרק 26
כשהוא מביט בי, בוחן כל פרט בי אני מבינה שאני מסמיקה בכנות. אני מסתירה את פניי במקום להסתיר את גופי, עוצמת את עיניי ולא רוצה לראות כלום, אני צריכה להתעלם. אני חייבת לעשות זאת. ידו נחה על הלחי שלי וקולו שקט אך נשמע בבירור ״פתחי את ענייך״. אני עושה זאת באטיות, עיניי נפתחות לכדי סדקים צרים וכשאני רואה את עיניו החומות הבעירה שבהם עיניי נפתחות לחלוטין. הן בוערות מתשוקה, תשוקה אליי.
אם לא הייתי בטוחה בכך לפני, הדרך שבה נישק אותה הבהירה לי סופית כי הוא רוצה אותי ואני מספיק טובה בשבילו, לדעת את זה, את הדבר הזה שנראה כה פעוט בעיניי העולם אך כה רב עצומה למעני. הנשיקה שלו זה כל מה שאני זקוקה לו, אני יכולה להעמיד פנים לפחות לפרק זמן הזה שהוא שלי, שלי בלבד, בלי משחקים מטומטמים בלי שותפות. שפתיו חולפות על גופי, קודם כל בצווארי משאיר נשיקות קטנות על צווארי ואז הוא חולף לעבר החזה שלי.
שפתיו משחקות עם קצה פיטמה שלי בעוד שידו האחרת משתעשעת עם פיטמתי האחרת, והוא צובט אותה בין אגודל לאצבע ואני מתקמרת בעונג. הוא ממשיך במשיכות קטנות וכך הלאה על גופי, נשיקות קטנות ורטובות הן הזיכרון היחיד שלו על גופי. אני מפסקת את רגליי. הוא מגיע עד הקו שבין בטני התחתונה לירכי ועוד קצת ושפתיו יהיו על הדגדגן שלי. הוא כמובן מדלג עליו ומנשק את פנים הירך שלי, ואני נרתעת בתגובה. התרגשות אחזה בי. רציתי להרגיש את פיו החם עליי עושה זאת כפי שהוא יודע.
הוא צוחק, אני שומעת את צחוקו וברגעים אלו אני בהחלט מעוניינות לבעוט בו בחוזקה אבל הנשיקות שלו משכיחות ממני את כל הצורך הזה של להרחיק אותו ממני. אני רק רוצה אותו קרוב, קרוב כל כך שלא יהיה אפשר להפריד בנינו. אני רוצה אותו בתוכי! "אני צריכה אותך״. אני מלמלת. בין נשימה קטועה אחת לאחרת. אני זקוקה לו, למגע שלו אליי, למצוא את ידיי עליו. ״אלוהים, אני לא יכולה יותר״. אני ממלמלת בשקט ומרגישה איך גופי כולו בוער בלהבה עיקשת של צורך של תשוקה ותאווה. אני פשוט רוצה שהוא יעשה את זה כבר.
״תזיין אותי כבר!״. אני אומרת חסר סבלנות ורואה אותו עולה למולי, עיניו נעוצות בשלי והן כהות מרוב תשוקה אך על פניו חיוך משועשע, כן הוא בהחלט מודע לכך שהוא מוציא אותי מדעתי, בן זונה. ״די כבר להיות אכזר״. אני חושקת את שיניי בכעס מדומה כי אני לא באמת מסוגלת לכעוס עליו שכל מה שאני רוצה שהוא ידפוק אותי וחזק עד שאני אאבד את הכרה.
״את רוצה אותי כל כך?״ הוא אומר קולו מפתה כל כך שאני רוצה פשוט להנהן שיקח אותי, אני אתחנן בשביל זה. ״תשתוק״. אני מכה אותו, ״אלוהים אתה תהרוס אותי״ אני מלמלת כששפתיו נוחתות על צווארי. ״תבקשי מה את רוצה״. הוא לוחש ונושם על צווארי. אני מרגישה -אני מאבדת כל היגיון שלי.
״אני רוצה שתדפוק אותי״ אני אומרת וממשיכה.
״תדפוק אותי כל כך חזק שאני אצרח״.~~~
מפתיע?
אולי לא?
חנוכה בפתח...
ויש כל כך הרבה דברים שאני משתגעת,
בקיצור תחייכו ותנצלו את החופשה לדברים טובים.
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Limits
Romance✯הסתיים✯ #ספר ראשון limits #ספר שני over the shoulder אין גבולות. לא אצלי. אני אעשה הכל כדי לשרוד. זה מה שלמדתי, זה מה שאני יודעת ואני לא מתכוונת למות. אני מתכוונת לשרוד. ~~~ אמה קליין עובדת באכסניה שמאפשרת עסקים מפוקפקים להתקיים בה. אימה לו...