פרק 7

7.6K 359 58
                                    

#תרפרפו על הפרק הקודם זה יעזור לכם ברצף.

מטרה: 100 הצבעות!
תגובות- 40.

פרק 7

הוא נעמד מולי, רוכן לעברי וידיו התהדקו על עורפי גרמו לי לרכון לעברו. אני מביטה בו בתדהמה אך גם בצפייה. לא ציפיתי לזה שהוא ינשק אותי אבל אני מוצאת את עצמי שאני רוצה את זה. אני באמת בפנים רוצה את זה. השפתיים שלי כנגד שלו. הן כבר לא עדינות. אם כבר ההפך הוא הנכון. הן תקיפות, רכושניות.

הן לא משאירות שום ספק אצל מי השליטה, הוא מוביל את הדרך ואני פשוט עוקבת אחריו. בלי אפילו למצמץ אני עושה זאת, אומנם זה לא אונס זו החלטה שלי, אבל החלטה שלי מול 2 החלטות כמעט בלי אפשריות, אני יודעת שאין לי ברירה. אני מאבדת את עצמי שוב לתוך המחשבות.

זאת הפעם הראשונה שאני עושה את זה וכל מה שאני מסוגלת לעשות זה לחשוב. אלוהים, פשוט תרגעי ותנסי להנות כי זה לא יקרה שהוא יוותר על זה. אני צריכה להשלים עם זה ולקחת כל מה שמוצע לי. אני לוקחת נשימה עמוקה ושוכחת מכל מה שקורה סביבי ומתמקדת בו. אולי אני אצליח להנות מזה. שפתיו כנגד שלי והוא דורש ממני יותר. לשונו מנסה לחדור לפי.

אני מהססת, לא בטוחה אם לתת לו גישה או לחסום בפניו. הרגע הזה של ההיסוס מספיק בשבילו. הלשון שלו בתוך פי גוררת את כולי לשפע של רגשות שמעולם לא חוויתי. הלשון שלו מעוררת את כל חושיי הרדומים ואני נותנת לו את האפשרות לגרור את לשוני לעברו. להלחם בה, להרחיק ולקרב.

גופו מעל שלי, אני מרגישה אותו כנגדי. את חזהו השרירי שנמצא במידה מעליי ואת החום הנשלח לעברי. הזקפה שלו כנגד המפשעה שלי ואני מרגישה כבר להיטות נבנית בתוך גופי. שפתיו על שלי נעות באופן קבוע לתוך פי עד שהוא יודע שובע ואז הוא ממשיך הלאה לצווארי ואני מתקמרת בעונג.

השפתיים שלי ריר כרגע. אני מתמקדת בכל מה שאני יכולה לקחת וככל הנראה היום הזה לא יהיה כישלון מוחלט. הוא מנשק אותי בצווארי עד שאני נאנקת בהפתעה ומבינה שהוא מצא את הנקודה הרגישה שלי. החיוך שלו שאני מרגישה אליי מבשר לי כי הוא גם הבין את זה. הוא מלקק בעדינות ומוצץ בחוזקה עד שאני נאנקת בכאב.

ידיי מוצאות את גבו והן נאחזות בו, בעורו עד כדי כך שישאירו סימנים ברורים. אבל זה לא מציק לי, לא אכפת לי למעשה. הוא נע קדימה לעבר השדיים שלי. הקצוות כבר מזדקרות בצפייה. כשפיו נסגר על הקצה אני נאנקת בהפתעה. זה כל כך מענג. יריכיי נפסקות מעט וחזיזי עונג נשלחים לשם גורמים לגלים של צפייה להיווצר בין רגליי.

מתברר שאני רוצה את זה, אני באמת רוצה את זה! שפתיו משתהות על הקצה של הפטמה שלי לפני שהוא עובר אל השנייה ומטפל בה כפי שטיפל בראשונה. אצבעותיי מתחפרות לתוך עורו בגלים של עונג וצפייה שממלאים את כולי, ואני בהחלט מתענגת על מגעו עליי. ידיו חופנות את שדיי ומרפרפות על בטני עד שאני מצחקקת בגלל הדגדוג הנעים.
~


~~~
היי יקירותי, בגלל הסופ"ש הקרוב החלטתי לפנק אתכם בפרק למרות שלא הגענו למטרה, מקווה שפרק הזה כן נגיע.
כבר אמרת כמה שאני אוהבת אתכן?
כי אם לא כדאי שתדעו, לגמרי אוהבת אתכן.
לנצח שלכם,
וויט א'נגל

LimitsWhere stories live. Discover now