פרק 23
אני רוצה לצחוק בפניו כשאני רואה שהוא מאבד את השליטה, אבל אני מבינה כי בשביל לשגע אותו חירמתי גם את עצמי. וכרגע אני זקוקה לו; לצורך הנואש הזה בסקס. ״תעשי את זה,״ הוא לוחש, קולו נמוך וניכר מתשוקה. הוא נעלם מהחדר שלי תוך שניות. במקום להריע בשמחה על כך שהצלחתי, אני מוצאת את עצמי מסתערת על ארון הבגדים במטרה למצוא שמלה כפי שתארתי באוזניו. אלוהים מתברר שהשתגעתי לגמרי.
סקס גורם לאנשים לעשות דברים לא שפויים! זוהי מסקנתי הסופית, בעוד שאני מחטטת בארון במטרה לחפש אחרי השמלה המיועדת. בסוף אני מוצאת אותה, שמלה וורדה, הבד הרך והדק שלה גורם לי לרצות להתכרבל בה. הגב חשוף כמעט כולו. אני לובשת את השמלה על עורי ומוותרת על בגדיי התחתונים.
כשהבד נוגע בי אני חושבת על האצבעות המחוספסת שיסירו ממני את השמלה הזאת. אני נעה בחוסר נוחות, אני כבר רטובה לגמרי והוא אפילו לא נמצא בחדר. אידיוטית! אני גוערת בעצמי וסוגרת את הארון. אני יוצאת החוצה לעבר החדר שלו. אני פותחת את דלת חדרו בזהירות ומביטה פנימה. הוא עומד בגבו אליי ללא חולצה ומביט החוצה. ידיו שלובות על חזהו ונראה כי מחשבות רבות מעסיקות אותו.
מצד אחד הוא נראה כל כך גברי וסמכותי, מצד שני זה נראה שהחדר כולו מתגמד לעומתו. אבל באותו זמן זה נראה כאילו הוא סוחב על גבו את העולם כולו וכל מה שאני רוצה כרגע זה לקחת קצת ממנו, להקל עליו. מה? מה נסגר איתי? הבן אדם הכריח אותי לשכב איתו, הפך אותי לשותפה שלו בניגוד לרצוני!
אבל הוא נתן לי הזדמנות, הוא שינה לי את החיים, ונתן לי את האפשרות להשתחרר סוף סוף מאמא שלי. אני נשענת על המשקוף מבלי משים ופשוט מביטה בו, המתיחות ברורה בגבו. שריריו הדוקים בכפות רגליו היחפות. הוא משלב את ידיו על חזהו ולוקח נשימה עמוקה בעודו מסתובב לעברי, מביט בי למספר שניות.
השקט על פניו הוא בוחן אותי לפני שהוא פוצה את פיו ואומר. ״לא אמרו לך שזה לא יפה להתגנב מאחורי אנשים?,״ אני מושכת בכתפיי באדישות מדומה. ״לא אמרו לך שאני לא למדתי נימוסים?,״ הוא התקדם לעברי בצעדים מהירים ותוך שניות הוא עומד מולי, קרוב, קרוב מידיי עד שאני מרגישה את הנשימה שלו על פניי, היא מלטפת אותם בעדינות.
״האמת שאת זה יכולתי לראות,״ הוא משיב בשיוויון נפש ואני צוחקת. ״כן, אני בטוחה בכך, אבל אתה לא היית נחמד כל כך בהתחלה. למעשה אם חושבים על זה אתה גם לא כך כך נחמד עכשיו,״ הוא רכן לעברי, קרוב ועיניו ננעצות בשלי, הוא מביט בעיניי. ״את רוצה לדעת עד כמה לא נחמד אני יכול להיות?,״ אני מרימה אליו גבה בהתגרות, יודעת כי זה ירגיז אותו, אבל בסופו של דבר זו מטרתי, לא?
הוא מושך אותי לעברו, ידיו נסגרות על זרועי והוא מושך אותי עד שאני נתקלת בו, בחזה המוצק שלו אבל זה לא באמת מפריע לי. ״אז מה אתה מתכננן?,״ אני שואלת ברמיזה ברורה. הוא מושך אותי לעברו, ידיו חולפת על גבי והוא מצמיד אותי אליו. שפתיו מרפרפות על אוזני. ״אנחנו נתחיל עם מה שאת תכננת,״ הוא לוחש, קולו סקסי ועמוק. אני לגמרי יכולה לגמור רק עם הקול שלו.
~~~~
להוטה כבר להגיע לסופש!!
אז קצת לפני, תהנו מהסיפור.
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
Limits
Romance✯הסתיים✯ #ספר ראשון limits #ספר שני over the shoulder אין גבולות. לא אצלי. אני אעשה הכל כדי לשרוד. זה מה שלמדתי, זה מה שאני יודעת ואני לא מתכוונת למות. אני מתכוונת לשרוד. ~~~ אמה קליין עובדת באכסניה שמאפשרת עסקים מפוקפקים להתקיים בה. אימה לו...