"I love you in this way because I do not know any other way of loving but this, in which there is no I or you, so intimate that your hand upon my chest is my hand, so intimate that when I fall asleep your eyes close."
Should this be the last thing I see, I want you to know it's enough for me, cause all that you are is all that I'll ever need
I'm so in love.
Justin's point of view
Privukao sam je sebi još bliže, ako je to ikako bilo moguće, osjetio sam kako se smije kroz poljubac. Jednu ruku je stavila na moj obraz lagano ga milujući. O Bože!
Šta mi ova djevojka radi?
Prislonio sam je uz zid, ne raskinuvši poljubac. Rukom sam joj prolazio po leđima osjetivši kako se naježila. Usne su joj tako nježne, tako meke da ih poželim ljubiti zauvijek. Gricnula mi je usnicu, poljubivši me, prije nego je prekinula poljubac. Pogledala me je u oči, smiješak joj se pojavio na usnama za kojima sam toliko žudio.
Tada je uradila nešto neočekivano.
Obje ruke je prebacila preko mojih ramena, lagano mi se primakla i spustila mali, tako sladak poljubac. Zagrizla je usnu, još više me izludivši. Nageo sam se prema njoj, krenuvši je poljubiti, kada smo oboje čuli glas, sada tako jebeno dosadan.
"Blair!" ona Gabrijela je zvala. "Jesi gotova?" pokucala je. Blair se brzo oslobodila iz mog naručja, krenuvši prema vratima. Otvorila ih je, provirivši.
"Da. Samo sa završim par stvari. Stižem uskoro" promrmljala je, nasmiješivši se.
"Okej, mislim da su ostali spremni, tako da požuri. Je li Justin gotov?" upitala je. Blair se okrenula prema meni, odmjerivši me. Zar nije ranije primijetila da sam završio?
"Da. Čeka me, pa ćemo zajedno sići" rekla je i zatvorila vrata. Uzdahnula je i naslonila se na njih.
"Moramo požuriti" samo to? Ozbiljno? Otišla je do ogledala i počela popravljati kosu, koju sam joj prije nekoliko minuta razmrsio. Stavila je ruž, zatim parfem koji mi je tako poznat. Kada je završila, bukvalno je samo odšetala do vrata "Idemo" šali se?"Hej! Šta ti je?" upitao sam je kad smo izašli. Zašto se dođavola tako ponaša?
"Ništa" slegnula je ramenima, ne pogledavši me. I baš kada sam je htio još nešto upitati, Gabrijela je banula ni od kuda, prekinuvši nas.
"Idemo!" ushićeno je rekla, na što smo oboje kimnuli. Sišli smo dole, gdje su ostali sjedili. Još par njih nije bilo tu, tako da ne znam gdje nas je požurivala.
"Umm... Justin?" Tyler me je upitno pogledao "Tvoja kosa?"
"Šta nije uredu s mojm kosom?" upitao sam ga. Blair je podigla pogled, i konačno me pogledala, a onda se zacrvenila. Šta se dođavola dešava? Prišao sam ogledau, koje se nalazilo u hodniku, pogledavši se. O Bože! Kosa mi je bila u haosu, bukvalno rečeno. Bila je razbarušena i čupava. Koji se kur... Onda mi je sinulo. Mora da je Blair dok je... Da, sigurno. Brzo sam je napravio, kako god sam znao, i izgledala je normalno kao prije. Vratio sam se u kuhinju, gdje su sada bili svi. Pogledao sam u Tylera, kimnuvši mu u neki 'znak' zahvalnosti, na što je kimnuo.
"Idemo" Harry je progovorio. Bilo je 8 sati, i konačno bi bilo vrijeme da krenemo "Ashley, jesi sigurna da nećeš ići?" i pitao sam se što ne ide?
"Ne mogu, izvini, ali boli me glava, kao što sam rekla. A i neko mora ostati s Hannom i Tobyjem. Ali zabavite se! Hajde!" istjerala nas je iz kuće, jer prema ostalima, drugačije ne bismo izašli.
Blair me je čitavim putem ignorirala, što me je užasno živciralo. Koji je njoj? Srećom, put nije dugo trajao, inače bi skočio i upitao je šta se dođavola dešava. Stigli smo pred neki klub, koji nije bio sranje kako sam mislio da će biti. Velikim, bliještećim slovima je pisalo 'Blackout club'. Ispred je bilo dosta ljudi, ali većina je bila unutra. Izgleda da je ovo jedan od popularnih klubova ovde, barem se tako činilo. Izašli smo iz kombija i krenuli prema klubu. Ispred vrata su stajala dva čuvara, sa nekim listom u rukama.
YOU ARE READING
Dark prince
FanfictionBlair Jackson je bila ona djevojka sa stalnim osmijehom na licu. Imala je imućne i pažljive roditelje, malu sestricu i nevjerovatnu skupinu društva. Ali, šta se desi kada, jedne tek obične večeri njeni roditelji odu na okupljanje kod prijatelja, i v...