Drunk Justin

1.9K 149 37
                                    

"We love life, not because we are used to living but because we are used to loving."

These dark clouds over me, rain down and roll away. We'll never fall apart, 'cause we fit together like
two pieces of a broken heart.



Blair's point of view

Nisam znala zašto sam rekla to što sam rekla. 'Mislim da me treba još malo podsjetiti'? Wtf? Riječi su samo izletile, bez da sam i pomislila na to. A njemu se nije trebalo reći dva puta. Poljubio me je iste sekunde, a ja sam iste sekunde uzvratila. Njegove nježne usne na mojima, u tom trenutku su se činile savršenim. Ali, kada sam shvatila šta sam rekla, kada je moj mozak to shvatio, odmakla sam se, prekinuvši poljubac. Iznenađeno me je pogledao, još uvijek se smiješeći.

"Moram do toaleta" brzo sam promrmljala i nestala u gužvi. Izdahnula sam, prešavši rukom po kosi. Ugledala sam znak za toalet, nekoliko koraka od mene. Brzo sam požurila i ušla unutra, zatvorivši vrata. Na moje iznenađenje, Elena je već bila unutra namještajući šminku. Kada me je ugledala izdahnula je i dotrčala mi.

"Pa dobro gdje si ti nestala? Tražili smo te, Harry te je tražio" upitala me je. Tražio me je? Zašto?

"Nešto se desilo?" bravo za mene, uvijek pomislim na ono najgore. Napravila je zbunjenu facu i nasmijala se.

"Ne. Jednostavno te je želio zamoliti za ples?" prišla mi je i počela mi namiještati kosu "Jesi ponijela ruž koji smo danas kupile?" kimnula sam, vadeći ga iz torbe. "Okej, kad to sve završiš, ponovo dođi do DJ, tamo ćemo biti" nasmiješila se i otišla, zatvorivši vrata za sobom.

Uzdahnula sam. Konačno malo mira. Stala sam pred ogledalo i popravila ruž, kao što je Elena rekla. Kosu sam protresla, tako je napravivši malo više napuhanom, ali na lijep način. Kada sam završila sa svim, duboko sam udahnula i izašla iz toaleta. Muzika se ponovo čula glasno, preglasno. Jedva sam se progurala pored grupice ljudi, koji su mi upućivali iznerviran pogled. "Izvinite" promrmljala sam. Dvije cure i dečko su samo zakolutali očima, dok mi se jedan dečko nasmiješio. Uzvratila sam osmijeh i nastavila se gurati dalje. Ugledala sam DJ-a kako se dere na mikrofon i traži da svi podignu ruke u vis. To su i napravili i tako mi omogućili da se brže proguram. Ugledala sam ostale kako plešu i zabavljaju se, i bilo mi je drago da smo došli. 

"Hej. Gdje si odlutala?" Harry mi je prišao, nasmiješivši se. U tom trenutku mi je taj osmijeh bio jedino što je važno, da se on zabavlja i da slavi rođendan na pravi način. "Sad nekad bi trebalo da puste pjesmu za..." bio je prekinut od DJ-a koji je najavljivao da slijede pjesme za parove. Harry mi je prišao i pružio ruku.

"Mogu zamoliti za ples?" gricnuo je usnicu, nasmiješivši se. U onom crnom odijelu, koje mu je savršeno pristajalo, crnom košuljom koja mu je odgovarala i crnim lakiranim cipelama izgledao je sexy i prejebeno zgodan. Mogu misliti koliko je pogleda izazvao kada se pojavio. Kosa koju je pustio da pada, stajala mu je extra na osmijeh koji je nosio cijelu noć. Bio je zgodan, veoma zgodan.

"Naravno" odgovorila sam odmahnuvši glavom na njegove pokrete rukom, koji su smiješno izgledali. Jednu ruku je stavio ispod mog struka, čvrsto me primivši, a drugom uzeo moju ruku, sklopivši ih. 
Pjesma koju je DJ pustio na početku je bila previše tiha, s obzirom na one koje smo slušali cijelo veče. Harry i ja smo lagano počeli plesati, usklađenim pokretima, koje sam naučila prije nekoliko godina. 

"Sjećaš se kad smo na času plesa ovako plesali?" upitao me je, okrenuvši me. 

"Misliš na prvi čas? Kada su nas bukvalno natjerali da plešemo?" kimnuo je, na što sam se nasmijala. "Taj čas sam ti stala najmanje 100 puta, kao i ti meni" prvi čas je bio najgori, bukvalno. Bili smo prisiljeni 'plesati' iako u tom trenutku nismo imali pojma. Ali svjedeno je bilo zabavno na neki način. Bili smo zajedno, plesali smo, smijali se. Bilo je to cool vrijeme, kada nisam imala ni za šta da brinem, i kada je sve bilo uredu. Ali nisam o tome željela razmišljati.

Dark princeWhere stories live. Discover now