Charming kiss

2.6K 149 16
                                    

-"Postoje slučajevi kad moramo biti povrijeđeni kako bi odrasli, moramo izgubiti kako bi dobili, jer neke lekcije u životu najbolje se nauče kroz bol."

Mislim da me je zbunjeno gledao čitavu minutu, a onda se glasno nasmijao. Sjeo je na krevet, ruke prekrio licem i nastavio se smijati.

"Šta je tako smiješno?" pogledao me je još jednom, i malo se uozbiljio. Ustao je i prišao mi, lica su nam bila odvojena samo nekoliko milimetara. Bila sam sasvim ozbiljna, kad sam mu ono predložila. I još uvijek jesam. Sve bih učinila za Hannu.

"Ti si ozbiljna? Učinila bi to?" sumnjičavo me je pogledao, zagrizavši usnicu. Kimnula sam u znak potvrde. "Kako da ti vjerujem?"

"Imaš život moje sestre u svojim rukama. Koji dokaz još trebaš? Samo oslobodi Hannu, i učinit ću sve što želiš" smireno sam odgovorila. Trebao je do sad već shvatiti da se ne šalim.

"Bilo što?"

"Bilo što" tiho sam izgovorila. Pogledao me je i jednu je ruku stavio na moj obraz, lagano ga milujući, a drugu na struk, privukavši me još bliže sebi. Trnci su mi prošli tijelom, dok sam pokušavala da ostanem smirena. Spustio je glavu na moj vrat, ostavljajući poljubce. Stajala sam ukočena, ne zanjući da li da se pomjerim ili ne? Glavu je podizao gore, prema mojim usnama, ne prestajući me ljubiti. Spustio je mali poljubac na moje usne, zatim se odmakao i pogledao me u oči. Htjela sam nešto reći, ali riječi jednostavno nisu izašle. Osjetila sam njegove usne na svojima, dok se pomiču prelazeći jezikom preko usana. Ne znam ni zašto, ali uzvratila sam. Rukama sam prešla po njegovoj kosi, dok me je pribio uz zid. Nastavio me je ljubiti, spuštajući se do vrata, na što sam ispustila uzdah

"Justin" tiho sam izgovorila. Ruke je zavukao ispod moje majice, i lagano prelazio po leđima. Spuštao se do moje ključne kosti, ostavljajući poljubce na koje sam se naježila. Ovo nije dobra ideja "Justin" ovaj put sam malo glasnije izgovorila. Odmakao se i pogledao me u oči. Nisam mogla definirati njegov izraz.  Približio mi se bliže.

"Tvoja sestra će biti dobro" tiho je šapnuo i napustio sobu, ostavljajući me potpuno zatečenu.

Justin's point of view 

Izašao sam iz sobe i zatvorio vrata. Ne znam šta se upravo desilo, ali svidjelo mi se. Prokleto mi se svidjelo. Njezine usne na mojima, tako slatke i sočne, njezina nježna koža. Zamahnuo sam glavom, želeći se riješiti tih misli. Bio je to samo trenutak, ništa više. Samo trenutak...

Sišao sam u dnevni boravak, gdje je otac sjedio, i izgleda, očekivao me. Kada me je ugledao, namrštio se i provjerio na sat. Sjeo sam pored njeg, očekujući da će me obasuti pitanjima, ali samo je mirno sjedio i gledao me. Nikoga drugog nije bilo u sobi. Čudno, očekivao sam Jadena ili Erica. Ali nije ih bilo.

"Djevojka je gore?" konačno se usudio progovoriti. Kimnuo sam. "Šta si joj rekao?" 

"Pitala je za sestru, normalno. Rekao sam da će biti dobro" samo je kimnuo. Nije se činio ljut, ili uzrujan. Više kao bezvoljan. Skrenuo je pogled na neke papire koji su bili na stolu, a zatim je uzeo mobitel. Nešto je utipkao u njeg, te pogled usmjerio na mene.

"Nisi joj rekao zašto je ovdje, zar ne?" 

"Naravno da nisam! Zašto me tu uopšte pitaš?" zar mi ne vjeruje? Nakon svega? Koji je njegov problem? Prvo sam uključen u sve rasprave i razgovore. I sve ide normalno. Do sad, sve ide kako smo planirali. Ili mi se čini? Prije nego što je uspio da odgovori, u kuću su ušla dvojica muškaraca. Jedan od njih je bio moj brat smarač Jaden, a drugu ujak Bill, koji je izgladao umornije nego ikad.

"Ujače Bili?" ustao sam i prišao mu. Kada me je ugledao, nasmiješio se i zagrlio me je. Ujak Bill, nije moj pravi ujak. On je očev stari prijatelj kojeg znam još iz djetinjstva. I uvijek je bio tu za nas. Svi smo već navikli da ga zovemo 'ujak' Bill. "Kako si?"

Dark princeWhere stories live. Discover now