Let me love you

1.2K 94 42
                                    

"Oh it's been a hell of a ride
Driving the edge of a knife
Never let you go, never let me down
!"


Protrljala sam oči, okrenuvši se par puta na krevetu u pokušaju da ponovo zaspim. Ali bezuspješno. Jedina stvar o kojoj sam razmišljala čitavu noć jeste sinoćna svađa sa Justinom. Nisam sigurna da je to i bila svađa, s obzirom da jedino što je neprestano ponavljao je da izađem iz te glupe sobe. Što sam i učinila, nažalost. 

Ustala sam iz kreveta i odlučila si napraviti kafu. Alarm bi ionako zvonio za petnaest minuta. Uključila sam kuhalo, naslonivši se na sto.

"Koji..! Šta dođavola radiš?!" Kylie je počela dobacivati. Doteturala se do mene sa ogrtačem oko sebe, kojeg je čvrsto držala "Koliko je uopšte sati?" upitala je uzimajući mobitel.

"Nemoj..." krenula sam, ali prekasno. Uključila ga je i bukvalno se srušila na pod kad je svjetlost zabljesnula "Svakako bismo ubrzo ustale" zakolutala sam očima. Okrenula sam se od nje, praveći kafu. Kada sam završila, prinijela sam je, osjetivši onaj poznati nevjerovatni miris. Tako volim miris kafe, odmah mi poboljša jutro, to je definitivno. Odnijela sam je i stavila na noćni ormarić i počela pakovati knjige za današnja predavanja.

"Šta je s tobom i Justinom?" upitala je presvlačeći se. Brzo je otišla do toaleta i vratila se sa crnom majicom u ruci "Mislim, i on je izgledao sjebano sinoć, baš kao ti"

Izdahnula sam "Ne znam na čemu smo trenutno" tiho sam promrmljala. "Sve je komplikovano tvog ove situacije sa Harry-jem" nevoljko sam priznala. Ostavila sam ruksak sa knjigama na krevet i otišla se obući. Obukla sam svijetlo roze traperice, bijelu košulju i sandale. Stavila sam mali šal oko vrata i zavezala ga. 

"Možda bi najbolje bilo da ignoriraš Harry-ja. Bar neko vrijeme" slegnula je ramenima. Prišla je prozoru i otvorila a onda, naravno, zapalila cigaretu. Odpuhnula je dim i kao da se odmah razbudila. "Justin je ljubomoran tip, zar ne?" okrenula se prema meni, upitno me pogledavši.

"Moglo bi se reći"  kad malo bolje razmislim, da li je? Mislim, bilo je situacija kada je pretjerano reagovao, ali opet. Justin je uvijek bio posebno ljubomoran na Harry-ja, to je istina. Zato je ova situacija ovako sjebana. Samo je kimnula, očito uvidjevši da mi se više neda pričati o tome.

Uzele smo potrebne stvari i izašle iz sobe, zaključavši vrata. Sišle smo do zgrade i uputile se prema kabinetu. Bilo je masa studenata ispred, raspravljajući oko nečega. Kako su ostali objasnili, kabinet je bio zaključan a profesorice nigdje. 

"Idemo u salu za vannastavne aktivnosti?" neko od Kylinih prijatelja je predložio, na što smo se složile. To nam je jedino i preostalo. Izašle smo iz hodnika i otišle do sale, iz koje su se čuli glasovi. Očito su i ostali odlučili da se pridruže. Na samom ulazu se moglo vidjeti da je sala ogromna. Imala je dva velika koša na vrhu, kao i dva gola. Okolo je bilo par klupa i strunjača. Ušla sam unutra, nesigurna šta uopšte raditi. Pratila sam Kylie koja se već udubila u priču sa nekim prijateljicama, koje su izgledale čudno na isti način kao i ona. Sjele su na klupu, smijući se. Razgledala sam okolo, posmatrajući druge studente. 

Među kojima je bio Justin, naravno.

Stajao je sa nekim likovima koji su izgledali kao da se pripremaju da zaigraju košarke svaki tren. Pričali su nešto i smijali se, dobacujući jedan drugom loptu. Justin je izledao vraški dobro u kožnuom prsluku, koji mu je tako dobro stajao. Isticao je njegove tetovaže, baš kako je i želio. Nije me odmah ugledao, ali i kada jeste, samo mi je uputio dug i značajan pogled, a onda okrenuo glavu. Ne vjerujem!
Da li je upravo...? Nije valjda?!

"Hej Blair" trznula sam se, odskočivši. Šta dođavola? Brzo sam se okrenula i ugledala Dylana kako se valja od smijeha. "Trebala si se vidjeti" glasno se smijući, tako privukavši par pogleda. 

Dark princeWhere stories live. Discover now