"Žene nisu nikada tako jake kao onaj put kada se naoružavaju vlastitim slabostima."
All that you rely on and all that you can fake, will leave you in the morning but find you in the day.
"Jesi uživala?" upitao me je sjedajući pored mene. Uzeo je piće koje je prethodno ostavio na pod, i ispio ga. Pogledao me je i podrugljivo se nasmijao. Nisam mogla vjerovati da je on ovo rekao. Ne nakon svega.
"Stvarno?" uzdahnula sam i krenula da ustanem. Neda mi se s njim raspravljati. A i bilo je dosta raspravljanja za danas. Međutim, njemu se činilo da nije dosta. Uhvatio me je za ruku i povukao dole. "Pusti mi ruku" tiho sam promrmljala. Počeo me je nervirati. O itekako me je počeo nervirati.
"Zašto? Kuda si krenula? Slijedi još jedna runda poljubaca. To sigurno ne želiš propustiti" nasmiješio se i namignuo mi. Uhvatila sam Melany kako mi šalje upitne poglede, tako da sam nastavila sjediti dole, ne želeći stvarati frku.
Justin je bio na redu da okreće flašu. Edward mu je dodao. Uzeo je flašu, stavio je na sredinu kruga, i zavrtio. Jako. Okretala se brzo, prije nego što je počela usporavati. Sporije, sporije i sporije. I zadnji obrtaj, tebao je pripasti curi pored mene, ali nije. Umjesto nje, vrh flaše se zaustavio na meni. O Bože, ne opet. Ne opet! Okrenula sam se prema Justinu koji se smijuljio.
"Istina" prvo se namrštio, onda je samo kimnuo. Napravio je onu facu kao da razmišlja, dok su svi pogledi bili usmjereni ka nama. Onda se uspravio i konačno progovorio.
"Koliko si puta imala sex?" znala sam. Znala sam da će pitati najluplje pitanje na svijetu. Gdje je uopšte zabava u svemu ovome? Ovo definitivno nije zabavno, daleko od zabavnog.
"Nema šanse da odgovorim na to glupo pitanje" bunila sam se. Ali neće stati, znam da neće.
"Stvar je u tome da moraš" ozbiljno me je pogledao. Šta se s njim uopšte dešava? Zašto se nakon Lukeovog poljubca ponaša kao totalni kreten?
"Justin, ne mora ona ništa" Melany se umiješala "Blair, ako ne želiš istinu, izaberi izazov."
"U redu onda. Hoćeš izazov?" zaigrano me je upitao
"Da" izazov će biti još gluplji, ali hajde.
Promislio je minutu a onda rekao "Izazivam te da me ljubiš čitavu minutu" Molim?? Da ga poljubim? Mislila sam da će me izazvati da uradim neko sranje zbog kojeg ću zažaliti. Ali umjesto toga, poljubac? Pogledala sam ga. Nije imao smiješak na licu, ustvari imao je ozbiljan izraz lica. Čekao je moj odgovor, moju reakciju, bilo što. Zašto je ovo uradio?
"To je to?" zbunjeno sam ga upitala. Kimnuo je. I baš kada je skrenuo pogled, uhvatila sam njegovo lice rukama, te spojila naše usne. Na početku je bio iznenađen, valjda nije očekivao ovako brzo. Ali je ubrzo uzvratio. Ruke je stavio na moje bokove, potpuno me sebi približivši. Lagano mi je zagrizao donju usnicu, zatim je milujući ponovo je spojio naše usne. Rukom sam mu prešla po kosi, dok sam drugom uhvatila njegov vrat i približila ga sebi. Od običnog poljubca, postalo je nešto više. Obgrlio me je rukama, ne puštajući me.
"15 sekundi ostalo" neko iz grupe se javio. Potpuno sam zaboravila ljude oko nas. Sranje. Ne mogu vjerovati da nam ustvari broje vrijeme. Da nisam usred poljubca, mislim da bi se odvalila smijati. O Bože!
"10 sekudni" neko se ponovo oglasio. Počeo me je brže ljubiti, čvrsto me drživši. Na sekundu se odmakao, pogledavši me. Zatim je zagrizao usnicu i spojio naše usne ponovo. Damn, kako se dobro ljubi.
"5, 4," još jedan poljubac, "3, 2, 1" nastavio me je ljubiti, ne odvajajući naše usne.
"Haloo! Vrijeme isteklo!" neko je rekao. Prije nego što smo se odvojili, uputio mi je zadnji poljubac. Brzo sam se odmakla, oslobađajući se od njegovog stiska. Sjela sam dole, osjećajući se nelagodno. Svi su zurili u nas, što mi definitivno nije prijalo. Kosu sam vratila u početno stanje, te se uspravila. Ova igra mi je postala dosadna. Dosta poljubaca za večeras.
YOU ARE READING
Dark prince
FanfictionBlair Jackson je bila ona djevojka sa stalnim osmijehom na licu. Imala je imućne i pažljive roditelje, malu sestricu i nevjerovatnu skupinu društva. Ali, šta se desi kada, jedne tek obične večeri njeni roditelji odu na okupljanje kod prijatelja, i v...