"As he read, I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once." -John Green
Wanna argue all day, making love all night. First you up and you're down and then between. Ohh I really want to know...
What do you mean?
Stajala sam ispred sobe u kojoj su se Hanna i Toby igrali. Bila je ogromna i puna igračaka. Na jednoj strani je bio 'bazen' pun šarenih loptica, a odmah do njega male stolice. Hanna i Toby su sjedili na njima i slagali slagalicu. Naslonila sam se na vrata, posmatrajući ih. Izgledali su bezbrižno igrajući se.
Pomisao na 'Znam, zato si i poseban' ponovo mi je prošla glavom. Šta je dođavola to bilo? Nakon što su mi te riječi bukvalno izletile iz usta, brzo sam promrmljala nešto kao 'Idem do Hanne' i odjurila brže što sam mogla. Bog zna šta je pomislio nakon toga. Zašto sam uopšte rekla to? Rukama sam prešla po kosi, te je ponovo zavezala u visoki rep. Taj dosadni Justin, sa svim svojim savršenostima i šarmom, mora da je... Šta? Nije on kriv što ja pričam gluposti! Da li je moguće da sam...
Par ruku oko struka su me prekinule "Pogodi ko je?!" grubi glas mi je tiho šapnuo na uho, podignuvši me i zavrtivši u krug. Taj parfem, te tetovaže bi svugdje prepoznala. Harry.
Napravila sam facu kao da razmišljam "Neki kreten koji mi dosađuje?" upitala sam, praveći neku nevinu facu. Spustio me je dole, i stao ispred mene, stavivši ruke oko mojih ramena.
"Znaš da me voliš!" napravio je onaj zavodljivi osmijeh, a onda me poljubio u obraz.
"Istina" kimnula sam, smiješeći se. "Jesi to završio s treningom?" nosio je crnu majicu bez rukava, koja mu je istakla mišiće i tetovaže. Nije izgledao previše umoran, tako da sam predpostavila da će još vježbati.
"Ne. Ti?" krenuli smo prema teretani, jer je bila odvojena od igraonice. Pitam se šta ostali rade? I kada planiraju kući.
"Razmišljam da podižem tegove" tiho sam promrmljala, na što se odvalio smijati. "Šta?" upitno sam ga pogledala.
"Pusti da ti pokažem kako se dižu tegovi. Uzmi moj mobitel i uključi štopericu" što smo danas umišljeni. Odmahnula sam glavom, uzimajući mobitel koji je izvadio. Čim smo ušli unutra, sjeo je za prvo slobodno mjesto. "Spremna?" kimnula sam, na što se pripremio.
"Sad!" pritisnula sam štopericu i Harry je odmah počeo raditi. "1, 2, 3..." počela sam brojati. Ubrzo nam se Tyler pridružio, čudno posmatrajući ovu situaciju.
"Možeš ti to Styles!" namjerno je počeo nasmijavati, na što sam ga lagano udarila o rame. "To Styles!" počeo je da se dere.
"Tyler! Prestani urlati!" nekoliko ljudi je upitno zurilo u nas. Nije ni čudo, s obzirom na Tylerovu dernjavu. "Oborit ćeš rekord" tiho sam se smijuljila Harryju, kojem se osmijeh pojavio na licu.
"Spucaj Tylera!" kroz zube je brzo rekao, na što smo se odvalili smijati. Pravila sam se da udaram Tylera šakama, kada sam čula korake iza sebe.
"Šta to radite?" Justin je upitao i stao pored mene. Nosio je ručnik oko vrata i kosa mu je bila razbarušena. Vjerovatno je upravo završio s vježbanjem.
"Harry diže tegove" brzo sam rekla i približila se Harryju odbrojavajući mu. "97, 98, 99 i 100!" Tyler mu je pomogao da vrati tegove, onda se uspravio, uzimajući ručnik. "Bravo Styles" smijuljeći sam mu prišla. "Kada idemo?" upitala sam ih.
"Trebali smo sad. Idemo se istuširati i možemo krenuti" Harry je rekao, brišući lice. "Ti idi zovi ostale, a nas trojica idemo. Nađemo se kod izlaza" Tyler je kimnuo, ali Justin je izgledao iznenađeno. Okrenuo se prema meni, zbunjena izraza lica. Uputila sam mu osmijeh pokazala rukom da ide, na što me je samo značajno pogledao i otišao.
ESTÁS LEYENDO
Dark prince
FanficBlair Jackson je bila ona djevojka sa stalnim osmijehom na licu. Imala je imućne i pažljive roditelje, malu sestricu i nevjerovatnu skupinu društva. Ali, šta se desi kada, jedne tek obične večeri njeni roditelji odu na okupljanje kod prijatelja, i v...