Luke's kiss

2.5K 140 14
                                    

Samoća je lukav igrač. Izjeda sve lijepe uspomene na ljubav, hraneći one koje nas tjeraju da više nikad ne pokušamo voljeti.

Last Friday night, yeah we danced on tabletops and we took too many shots. Think we kissed, but I forgot?


Sjedila sam na kauču, dosađivajući se. Moji pokušaji da spavam, ili da provedem noć normalno, nisu bili uspiješni. Svo ovo vrijeme, jedino što ustvari čujem je glasna muzika, koja je užasavajuće dosadna. Party je počeo još prije dva sata, i od tada nemam mira.

Odlučila sam da se malo opustim. Ustala sam i otišla do kupatila. Skinula sam se, te otvorila vruću vodu. Savršeno. Muzika se još uvijek čula, ali slabije, normalno. Konačno malo mira. Dosta stvari se desilo danas. Prvo moje 'mjesečarenje', pa onda Billov album. Mjesečarenje ni sama ne znam kako da objasnim. Ne znam šta se dešavalo sa mnom u tom trenutku, niti zašto sam to radila. Ne znam kakvu odluku trebam donijeti, ne znam jedno veliko ništa! Udahnula sam smirujući se. A što se tiče Billa i svega onoga što mi je rekao, ni sama ne znam kako bi se osjećala. Zbunjena sam. Totalno sam zbunjena. Da li da sve ono prihvatim već jednom, da li da njega prihvatim? Ali nisam mogla, ne još. Ako bi to učinila, imam osjećaj kao da bi time iznevjerila roditelje, svoje prave roditelje.

U razmišljanju me je prekinulo kucanje na vratima. Neko je ušao u sobu, i jako zalupio vratima. Brzo sam izašla iz tuša, uzela ručnik i ogrunula se s njim. Otvorila sam sam vrata, i imala šta vidjeti. Justin je sjedio na kauču.

"Justin? Šta radiš ovde?" upitala sam, izlazeći iz kupatila. Podigao je pogled, i kada me je ugledao, nasmiješio se. Dobro me je promotrio, dok nisam shvatila u šta zuri. Stajala sam ispred njeg, sa rucnikom, samo. "Justin!" trznuo se i uozbiljio. "Šta radiš ovde?"

Na trenutak me je čudno pogledao, a onda se glasno nasmijao. "Zašto ne dođeš dole?"

"Rekla sam ti da ne dolazim. Šta je s tobom? Samo mi nemoj reći da si pijan?" još je samo ovo falilo. Krasno

Ponovo se nasmijao. "Naravno da nisam. Došao sam po tebe."

"Zar ti nisi bio taj koji mi je rekao da ne dolazim?" upitno sam ga pogledala, još više stežući ručnik.

"Nisi valjda to ozbiljno shvatila?" ustao je sa kauča i približio mi se. Za divno čudo, nije se čuo na alkohol.

"Ne ide mi se dole, među tvoje dosadne prijatelje koje lično ne poznajem" ustuknula sam par koraka od njega.

Samo se lagano nasmiješio i skroz mi se približio. "Ja mislim da bi se zabavila. Al' ne brini. Imam ja svoje načine" namignuo je i odmakao se.

"Načine za što?" samo me je pogledao i izašao iz sobe. Šta je ovo trebalo značiti? Svejedno.

Vratila sam se u kupatilo da se obučem i osušim kosu. Obukla sam pidžamu. Nisam ni stigla dovšriti kosu, kada je neko ponovo ušao. Srećom, to je bila Melany.

"Heeej. Pa gdje si ti?" upitala je prilazeći mi

"Tuširala sam se." neće valjda...

"Nadam se da si završila, jer moramo početi sa spremanjem" rekla je kao da je to jednostavna stvar. Znala sam, tačno sam znala. Justin je poslao gore, sigurno jeste. Kreten. On i njegovi 'načini'.

"Već smo se dogovorile da ne idem."

"Dobro, haljina je ovde" istrčala je iz sobe, te se vratila sa svijetlo smeđom haljinom. Moram priznati, haljina je bila slatka. Bila je kratka i jednostavna, kao da sam je ja birala. I cipele koje su uz nju išle.

"Melany, da li me čuješ? Ja ne idem dole" mahala sam rukama ispred nje. Nikada uporniju osobu nisam upoznala u svom životu. Bila je tvrdoglava, i u isto vrijeme draga, i ljubazna, na prosto divna.

Dark princeWhere stories live. Discover now