Bite me kitten?

2.1K 148 48
                                    

"It's hard to resist a bad boy who's a good man"


Blair's point of view

"Zašto je Justin ugrizao Blair?" Hanna je upitala, čudno me pogledavši. Čula sam Justina pored sebe kako se suzdržava od smijanja.

"Hanna, idemo tebi i Tobyju dati sendvić" Ashley je upala da spasi situaciju. Odvela je Hannu i Tobyja u kuhinju. Ubrzo su i ostali pronašli izgovore da se spase iz ove, izuzetno neugodne, situacije. Svi su napustili sobu, svi osim Justina, mene i Harryja. On je još uvijek stajao na mjestu, gledajući nas.

Okrenula sam se prema Justinu "Moram razgovarati s njim" upitno me je pogledao "Nasamo" krenuo je da protestuje, ali sam ga prekinula. "Justin" tiho sam rekla i značajno sam ga pogledala. Oči su mu smekšale. Kimnuo je i napustio sobu, ostavivši me samu s Harry-jem.
Ustvari, ni sama nisam znala šta da mu kažem. Nisam znala kako da reagujem, nisam znala izabrati prave riječi u ovom trenutku. Na poslijetku, ne znam zašto se opravdavam?
"Harry" prišla sam mu i sjela na kauč. Uradio je istu stvar, nastavljajući zuriti u mene. Nismo progovorili ni jednu riječ, jer u tom trenutku nismo znali šta reći.

"Stvarno?" upitao je. "Justin Bieber?" sa nevjericom u glasu je rekao. "Stavimo na stranu to da je kriminalac, ali Justin Bieber? Tipični loš dečko?" zastao je "Mislio sam da si pametnija od toga" skrenuo je pogled, spustivši glavu.

Njegove riječi su me vrijeđale, iako sam se trudila to ne pokazati. Nisam željela da ima to mišljenje o meni, ne nakon svega što smo prošli. Ne, s obzirom koliko mi znači. Zatvorila sam oči, uzdahnuvši. Zadnja stvar koja mi sada treba jeste da počnem plakati. Sranje!
"On nije kriminalac" tiho sam odgovorila.

"Nije? Onda da mi objasniš Hannin nestanak..." krenuo je da priča, ali sam ga prekinula.

"On nije kriminalac!" ovaj put sam glasnije rekla, ustajući. Iznenađeno me je pogledao "I nije tipični loš dečko, kakvim ga ti smatraš. Uostalom, nemam ti se razloga opravdavati" uputila sam mu pogled i izašla iz sobe. Zašto sam uopšte razgovarala s njim? Zašto sam odlučila da mu se opravdavam? Priznajem, Harry i ja smo bliski, jako bliski, ali ne toliko da on odlučuje o tome s kim sam ja, a s kim nisam.

Ušla sam u salon, i imala šta vidjeti. Hanna, Tyler i Justin su se igrali bilijara. Tačnije, Justin i Tyler su igrali, a Hanna je veselo trčkarala oko njih, zapitkivajući ih. Nosila je loptice koje su ubacili, smiješeći se. Justin je gledao, praveći se da je ljut, ustvari se suzdržavao od smijeha. Drago mi je vidjeti tako sretnu, veselu i razigranu. Onda mi je sinula ideja!

Mogli smo prenoćiti ovde!

Da! Bill će se vjerovatno složiti s tim, zašto ne bi? Brzo sam izvadila mobitel i utipkala njegov broj. Zvonilo je par puta, prije nego se javio. "Halo?" upitao je "Bill, Blair je. Imam jedno pitanje" zastala sam "Da?" odgovorio je "Ja i Justin smo mislili prenoćiti ovde. Kući bismo došli sutra, oko 12" brzo sam rekla. Šutio je, očito razmišljajući. "Uredu. Vidimo se sutra" i prekinuo je.

To!

Otišla sam do njih troje, dotrčavši. "Imam novosti!" naslonila sam se na bilijarski sto, smiješeći se. "Večeras ostajemo ovde" veselo sam rekla. Justin je podigao pogled, iznenađeno. "I da, javila sam Billu. A sad" uzela sam štap od Tylera "Igramo?" upitala sam Justina, na što se nasmiješio, kimnuvši.

Justin's point of view

"Blair, ostavili smo tvoju sobu. Tu možeš večeras spavati" Ashley je objašnjavala. Ne znam ni kako sam se složio da ostanemo ovde. Ustvari, Blair me nije ni pitala. Jednostavno je objavila tu vijest. A nije mi se ostajalo, posebno ne nakon Stylesove glupe glume. Namjerno je imao onaj odvratni pogled iznenađenja, tako da bi Blair 'razgovarala' s njim. Šta je uopšte očekivao od tog razgovora? Da će me ostaviti? Smiješno, stvarno.

Dark princeWhere stories live. Discover now