1

5.2K 113 30
                                    

Emma's point of view:

Samen met Amber loop ik naar de paspoortcontrole.

"Doei!" Schreeuwt Amber nog een keer en zwaait nog naar haar ouders. Ik lach en zwaai ook nog een keer.

"Ik kan niet wachten om one direction te ontmoeten!" Zeg ik blij tegen Amber na de paspoortcontrole.

"Ik ook niet" zegt ze en kijkt om zich heen. Ze trekt aan mijn arm en ze begint iets harder te lopen. Vragend kijk ik haar aan.

"Ik heb honger..."

"ik ook?" zeg ik vragend terug en kijk op mijn horloge. Half 6 in de morgen en ze wilt nu al naar de mc donalds.

"Serieus?" Zeg ik lachend en laat mijn horloge zien. Ze kijkt op mijn horloge en zegt dan.

"Precies 2 uur geleden had ik ontbijt. Als je een half broodje ontbijt wilt noemen" zegt ze en ik grinnik. Samen lopen we de mc binnen en bestellen wat eten.

* vlucht 305 naar Londen vertrekt binnen 10 minuuten* word er omgeroepen. Ik kijk op van mijn mobiel en stoot met míjn elleboog amber aan.
"We gaan"

"one direction here we come!" Schreeuwt ze en iedereen kijkt ons aan. Ik schud mijn hoofd en we lopen naar gate 4.

Eenmaal in het vliegtuig maken we selfie's op snap chat en we kijken naar Amsterdam dat langzaam kleiner word. Nog 20 minuten en dan zijn we in london. Ik kan niet wachten! Ik kijk opzij naar amber die aan de sewardes vraagt of ze hier ook snoep hebben. Even later komt de stewardes terug met een grote zak snoep en amber betaald.

"Vreetzak" zeg ik als ze een grote hand pakt en alles in een keer in haar mond douwt. Ze steekt de zak naar mij uit en zegt met volle mond

"wigl jij oog wagt heb be? Wagnt agnder isg t strags opf." Ik Barst van het lachen uit en pak een snoepje. Ik heb niet zo'n honger. Uit mijn tas pak ik een tijdschrift en begin te lezen. Ik verveel me hier dood. Ook pak ik mijn oortjes en doe muziek op. Het begint met het liedje van meghan trainor. 'Like i'm gonna lose you' mijn lievelingsnummer. Ik kon het altijd op de piano maar ik heb al heel lang niet meer piano gespeelt. De laatste keer was toen mijn zusje overleed. We waren in het bos en ze klom in een boom toen we verstoppertje deden. Het was donker en ik kon haar niet vinden. Ik ging het hele bos door tot ik haar op de grond zag liggen onder de boom. Ze was er uit gevallen en haar nek was gebroken. Ze ademde heel zwaar en ik belde 112. Ik was toen 15 en zij 10. We reden naar het ziekenhuis en ze werd gelijk geopereerd, maar het hielp niet. Ze heeft 3 weken in coma gelegen. Ik was er kapot van. Het voelde alsof het mijn schuld was. Iedereen zei van niet maar dat was alleen maar om mij te troosten. Nog steeds heb ik spijt. Nog elke dag denk ik aan haar. Ze leek op mij. Blond lang haar met blauwe ogen. Ik heb nog een kettinkje met haar urn. Altijd heb ik hem om. Het is een rondje met A♡ erop. Haar naam was Anouk. Nog nooit , echt NOOIT heb ik hem af gedaan. Het is dierbaar. Als ik eerlijk ben is dit alles wat ik nog van haar heb. Ik heb nog wel foto's maar dit is echt veel belangrijker voor mij. Ook dat ik one direction ga ontmoeten. Anouk was een groot fan. Haar kamer hing vol posters en ze draaide altijd muziek van one direction. Ze zou echt trots op me zijn. Zeker weten.

"Emma. Word je wakker? We gaan landen." Zegt amber.

Langzaam open ik mijn ogen en ik voel dat mijn ogen vochtig zijn. Ik veeg onder mijn ogen en doe mijn muziek uit. Blijkbaar ben ik in slaap gevallen. Ik kijk naar beneden en zie de Londen eye en de big ben steeds dichterbij komen. Een zenuwachtig gevoel gaat door mij heen. We zijn er bijna.

-----------------------------------------

He,

Hebben jullie ideeën? Comment dan. Comment ook wat je er van vind. En vote. Dank je
Xx van mij❤

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu