12

2.1K 85 0
                                    

Emma's point of view:

Ik zit nog steeds alleen met niall ."Ik was echt bezorgt" zegt hij grinnikend. Hij kijkt omlaag. Ik pak zijn hand. "Ahw dat hoefde echt niet." Zeg ik. Hij kijkt op naar onze handen. "Ohja" ik trek terug. "Sorry" zeg ik en ik voel mijn wangen gloeien. Hij glimlacht en bloost ook. "Maakt niet uit hoor" zegt hij.

Op dat moment kom Louis binnen met de dokter. We kijken all bij om.

"Hallo Emma. Zo te zien gaat alles weer goed." Ik knik. "Wanneer mag ik weer naar huis?"

"Over een uurtje als je wilt. Maar je moet wel je medicijnen innemen."

"Wat voor medicijnen?"

"Die je hebt gekregen na het ongeluk. Op je 16e."

"Ohja" ik kijk naar beneden en dan naar Niall.

"We weten alles al" zegt hij. Ik knik en zucht een keer diep.

De dokter geeft mij een potje met wat medicijnen en schrijft nog wat op. De hele tijd kijk ik naar het potje medicijnen. Niall en Louis zitten nog naast mijn bed. Ik voel hun ogen branden. Als de dokter weg is kijk ik op. "Wat?" Vraag ik.

"We waren gewoon bezorgt" zegt Louis. Ik zucht en kijk naar de slangetjes in mijn pols. Ik trek het plakbandje eraf en haar de injecties eruit. Dat doe ik ook bij de andere kant. "Hebben jullie mijn ouders gebelt?" Vraag ik langzaam. "Nee we wouden wachten tot je wakker was." Zegt Niall. Ik klim uit mijn bed.

"Dankje" zeg ik.

"Waarvoor?" Zegt Louis.

"Dat jullie mijn ouders niet hebben ge belt. Ze worden altijd gelijk heel bezorgt en dan willen ze dat ik gelijk daar weer terug kom enzo en daar heb ik echt geen zin in." Zeg ik en ik loop naar het kleine kastje waar mijn mobiel oplicht.

"Waar is Amber trouwens?" Ik pak mijn mobiel en kijk op whats app.

"Ohja ik zou ze bellen als je wakker was" zegt Louis. Hij loopt weer de gang op.

Ik stop mijn mobiel weg en loop naar de spiegel. "Ik zie er vreselijk uit" zeg ik en ga met mijn vinger onder mijn ogen langs en Ik kijk naar de wond.

"Je bent nogsteeds prachtig" zegt Niall. Ik kijk hem raar aan. "Ik bedoel het maakt niet uit of je mascara onder je ogen hebt, of een snee in je hoofd hebt." Verbeterd hij zichzelf en word rood. Ik grinnik en loop naar mijn bed toe. Ik pak ook een stoel en ga bij Niall zitten.

"Kan ik je iets vertellen of nouja... vragen dat tussen ons blijft?" Vraag ik langzaam en kijk naar de grond. Hij knikt "thuurlijk" zegt hij.

Ik zucht en kijk hem recht in zijn ogen. "Vind je het echt wel leuk om naar Nederland te gaan? Ik bedoel, je kent mij net en dan ga je gelijk naar Nederland toe. Als je mij niet aardig vind dan kun je het gerust zeggen. Ik ben maar een normaal meisje en gewoon een fan van one direction, maar verder niks bijzonders. Jullie hoeven dat echt niet te doen." Ik zucht en kijk weer weg. Niall pakt mijn kin tussen mijn vingers.

"Dit doen we echt niet voor iedereen hoor. Alleen als we diegene echt aardig vinden. En dan is dat wel een heel special iemand als wij dat zeggen." Ik kijk hem recht in de ogen en knik. Hij trekt me in een knuffel en ik knuffel terug. "Blijft dit tussen ons?" Vraag ik bijna fluisterend. "Ja ik vertel niks." Zegt hij.

Precies op dag moment hoor ik een deur open gaan. Ik trek terug en kijk om. Louis. "Slechte timing" zegt hij. Ik grinnik. Hij loop naar binnen en sluit de deur.

"Kunnen we gaan?" Vraag ik.

"Luke en Harry zijn op weg hierheen dus beter wachten we daarop." Ik knik "hoe laat is het eigenlijk?" Vraag ik aan Louis. Hij kijkt op zijn telefoon. "Half 8" zegt hij en bergt t weer op.

"Ohw genoeg om me me voor te bereiden." Zeg ik.

"Waarop?" Vraagt Louis.

"Ik en niall zouden vanmiddag wat leuks doen voor de sleepover" zeg ik

"Is dat nog wel zo'n goed plan?" Vraagt Niall. Ik knik.

"Afspraak is afspraak" zeg ik

Hij knikt aarzelend. "Ahw pleeaas?! Ik had er zo'n zin in!" Zeg ik smekend en ik trek een pruillipje.

"Oké dan" zegt Niall.

"En de sleepover ook!" Zeg ik tegen louis.

"Dat lijkt me echt geen goed plan Emma, sorry " zegt hij.

"Alsjeblieft. Ik had er zo'n zin in. Pleas?"

"Alleen als je rustig aan doet" zegt hij. Ik knik en ren op hem af. Ik geef hem een knuffel. "Thanks louis"

Dan storm ik op Niall af en geef hem ook een knuffel. "Thanks" hij grinnikt even. "No problem" zegt hij.

"Ik heb honger" zeg ik dan. Ik pak mijn jas en loop richting de deur. "Waar ga je heen?" Vraagt Niall. "Naar de kantine beneden. Jullie gaan toch ook mee?" Zeg ik als ik de deur opentrek. "Sure! Everything for food" zegt Niall lachend. Met z'n 3en lopen we naar de kantine.

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu