"EMMA!" schreeuw ik als ik de hoek om ren. Iedereen staat om de bank heen. Ik ren naar de bank toe. Luke zit op zijn hurken voor haar. Hij gaat staan. Ik loop naar haar toe. Ze ligt op de bank met een grote snee aan de rechterkant van haar hoofd.
"What the hell is hier gebeurt!" Vraag ik bezorgt. Ik kijk naar de deur waar een plas bloed naast ligt.
"Ze zei dat ze hoofdpijn had en ze nam een paracetamol. Ze was helemaal wit en ik zag dat het niet ging. Ze zei dat het wel ging en wou weglopen, maar toen viel ze flauw. Door de klap is haar hoofd gaan bloeden. Het spijt me zo!" Zegt Luke. Hij krijgt tranen in zijn ogen.
Michael komt weer binnen met schone doeken.
"Ze verliest echt te veel bloed." Zegt hij.
"Ze moet naar het ziekenhuis" zegt Louis.
"Ik bel 112" zegt Harry vlug en hij rent de gang op.
Luke veegt het bloed van haar hoofd. Ik haal een hand door mijn haar.
"Niall rustig maar, het komt goed." Zegt Louis die naast mij komt staan.
"Waar is amber? Weet zij het al?" Vraag ik.
"Die is met ashton naar buiten, omdat ze een beetje doorsloeg." Zegt callum.
Harry komt weer naar binnen.
"De ambulance is er over 10 minuten." Zegt hij.
"Kom even mee" zegt Louis en ik word meegetrokken aan mijn arm.
We lopen naar buiten. Het is nog best warm. Ik haal een hand door mijn haar. "Het is niet jou schuld. Echt niet" zegt Louis rustig. "Wat nou als ze niet meer wakker word" zeg ik nog lichtelijk in paniek. "Ze word wel wakker. Ik weet het zeker." Op dat moment komt er een ambulance het terrein oprijden. Ze stoppen voor de deur en halen de brancard eruit. Ik loop voor ze en Louis komt ze achterna. We gaan de kamer in. Emma ligt nog steeds stil met haar ogen dicht. Ik krijg tranen in mijn ogen als ze haar op de brancard tillen. "Is er iemand die nu gelijk met haar meekan in de ambulance?" Vraagt een van de ambulancemedewerkers. Louis kijkt me aan. "Ik ga wel mee" zeg ik. "Ik rij er met mijn auto achteraan." Zegt Louis. "Ik ga met Louis mee" zegt Harry. "Ik ook" zegt luke. "Ik ga naar het hotel. Iedereen inlichten enzo" zegt liam.
De ambulancemedewerkers rennen met de brancard naar de ambulance. Voorzichtig rolt ze de ambu in. Ik ga bij haar zitten samen met iemand anders. Ze krijgt een kapje op voor lucht en ze krijgt een spuit aan elke hand. "Weet u wat er aan de hand is?" Vraag ik met tranen in mijn ogen. "Nee, het spijt me. In het ziekenhuis word haar dossier er bijgehaald en testen gedaan." Zegt hij.
We rijden over de snelweg. Elke auto gaat opzij. "Hoelang nog?" Vraag ik. "Nog 3 minuten." Ik kijk naar Emma. Ze is zo mooi, ook al is ze bewusteloos. Het klinkt volgens mij best raar, maar het is wel zo.
We stoppen voor het ziekenhuis. Emma word eruit gereden en met spoed naar binnen gebracht. Ik ren ze achterna. En komt iemand voor me staan. "Sorry meneer maar u mag niet mee." Zegt de vrouw. Ik haal een hand door mijn haar. "Fuck" zeg ik.
"Wat heb ik gedaan?" Zeg ik zacht. Ik ga zitten op een stoel en leun met mijn hoofd tegen de muur. Over mijn wang rolt een traan. Even later komt Louis binnen met Harry en Luke. "Waar is ze?" Vraagt Louis. "Geen idee. Ik mocht niet verder mee." Zeg ik. "Wat heb ik gedaan?" Ik laat mijn hoofd ik mijn handen zakken.Louis komt naast me zitten. Hij legt een hand op mijn schouder. "Je kon er niks aan doen" zegt hij. "Ik was de hele tijd bij haar" zegt Luke snikkend. "Ik vraag wel waar Emma nu is" zegt Harry en hij rent naar de balie toe.
Als Harry terugkomt kijken we allemaal op. "Kamer 116, maar we mogen niet naar binnen." Zegt hij. We staan allemaal op en rennen naar kamer 116. "Hier is het zegt Louis die een stukje voor mij rent. We gaan stil staan voor een raam. Daar ligt ze. Slangetjes aan haar armen, Hartslagmeter naast haar en een Mondkapje om. Naast haar staat een doktor. Die van alles aan het opschrijven is en aan het opzoeken op een computer. Iedereen gaat zitten behalve ik."Niall kom!" Zegt Louis die aan de anderekant van de gang gaat zitten. "Vanaf hier kun je het ook zien." Ik ga zitten en wacht, op de hoop dat er een dokter komt die ons iets gaat vertellen.
---------------------------------------------
Oeehw spannend! Hope you liked it! Lots of love! Xx
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanficEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...