57

1.2K 52 3
                                    

Niall's point of view

Ik moet met Miranda Kerr daten. Ze is heel aardig hoor, maar ze is niks voor mij. Ze is model, maar ik hoef niet iemand die perfect is. Ze is ook niet perfect, niemand is perfect. Simon heeft haar uitgekozen. Haar blauwe ogen lijken op die van Emma, maar in Emma's ogen kun je verdrinken. Ze zijn zo helder blauw en-, nee Niall. Het mocht niet.

Ik mis haar zo.

Vandaag begint het Europese deel van de tour. We gaan eerst naar Italië. Naar Milaan. Niet eens in Rome. Dat snap ik niet helemaal. Dit is het enige land waar we niet in de hoofdstad optreden. Hierna hebben we 1 dag rust. Dan gaan we naar Porto.

"Nialler, we moeten op." Zegt Louis. Ik knik en loop achter hem aan. Ik heb er weer zin in. Hoor het sarcasme.

Harry's point of view.

Ik heb nog niets gehoord van Emma. Ik kan ook geen contact met haar hebben. Alles is zo moeilijk. Niall is ook nooit meer vrolijk. Eigenlijk niemand, behalve Louis. Hij probeert iedereen op te vrolijken, maar dat lukt niet echt...

Ik heb besloten om 1 dag naar Nederland te gaan. Om Emma op te zoeken. Dit doe ik wel in het geheim. Niemand hoeft hiervan te weten. Niemand mag dit zelfs weten. Dan heb ik problemen. Ik moet Emma gewoon uitleggen wat er is gebeurt, en dat Niall nog steeds van haar houd. Ik moet haar zien, omdat ik voel dat er iets niet helemaal klopt.

Waarom is dit allemaal zo moeilijk? Waarom mogen wij niet gewoon verkering hebben met diegene waar we verliefd op zijn? Iedereen zegt dat ze gelukkig zijn, als ze verkering hebben ofzo, maar verkering hebben met iemand waarvan je niet houd, laat staan amper kent, is echt vreselijk! Het voelt zo oneerlijk.

Daarom snap ik Niall. Hij is ongelukkig. De liefde van zijn leven is weg.

Beter gezegd:

Zijn 'leven' is weg.
------------
Oké, dit is echt een waardeloos stuk. Lees wel door, wat het word leuker in de volgende hoofdstukken.

Ps: holymoly, zie hoeveel lezers!! Thanks iedereen. I love youu❤

Xx

just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu