One direction is nu ongeveer op de helft. van het concert. We staan dicht bij de boxen dus de dreunen komen hard binnen. Ik heb heel erg hoofdpijn en dorst."Ik heb hoofdpijn. Ik ga even een aspirine halen." Zeg ik als de jongens gewoon Aan het praten zijn.
"Moet ik mee?" Vraagt Luke bezorgt.
"Nee hoor, dankje. Ik ben zo terug." Zeg ik en ik loop weg.
Luke's point of view:
Ik heb bijna de hele tijd naar haar gekeken. Ze werd steeds een beetje witter. "Ik heb hoofdpijn. Ik ga even een aspirine halen." Zegt ze als de jongens gewoon Aan het praten zijn.
"Moet ik mee?" Vraag ik.
"Nee hoor, dankje. Ik ben zo terug." Zegt ze en ze loopt weg.
Wat als er iets gebeurt. Dan is het mijn schuld. Snel loop ik haar achterna. Ze loopt de backstage kamer in.
Emma's point of view:
ik loop naar de backstage ruimte en pak een bekertje water. Ik loop naar het kleine keukentje en kijk en alle kastjes. Als ik de paracetamol zie liggen pak ik er een en stop het in mijn mond. Ik neem een slokje water en slik het door. Ik drink het hele bekertje leeg en ga dan met mijn handen tegen het aanrecht staan. Ik laat mijn hoofd zakken. Gosh, dit gaat echt niet meer. Mijn hard bonkt in mijn hoofd.
"Emma, ga even zitten" hoor ik Luke zeggen en ik voel 2 handen op mijn heupen.
"Het gaat echt wel" zeg ik als ik me omdraai en hem aankijk.
"Je bent helemaal wit. Kom." Zegt hij en hij komt naast me staan. Hij legt 1 arm om mijn middel. Samen lopen me naar de bank. Rustig laat hij me zakken. Als ik zit komt hij naast me zitten. Bezorgt kijkt hij me aan.
"Het gaat echt wel! Serieus." Zeg ik.
"Je bent helemaal wit. Je hebt hoofdpijn, come on. Denk je nou echt dat ik je alleen laat?" Vraagt hij.
"Nou ik wil gewoon het concert bekijken." Zeg ik. " trouwens, waar is Amber?"
"Die is bij Ashton, maak je maar geen zorgen." Een zucht verlaat mijn mond.
Ik ga staan en ik probeer naar de deur te lopen.
"Zeker?" Hoor ik Luke zeggen die ook al is gaan staan.
"Jaja, zeker" zeg ik terug en ik loop verder. Alles draait om me heen. Ik loop rustig. Alles word stukje voor stukje zwart. Ik ben bijna bij de deurpost. Net 2 meter ervoor val ik op de grond. Alles is zwart.
Luke's point of view:
Ze staat op en loopt richting de deur.
"Zeker?" Vraag ik. Ik ga staan.
"Jaja, zeker" zegt ze terug.
Dit gaat fout. Ze wankelt wat ik loop naar haar toe. Als ze bijna bij de deurpost is valt ze op de grond. Haar ogen zijn dicht en er komt bloed uit haar voorhoofd. Er zit een snee in. Ik ren het laatste stukje.
"EMMA?!" schreeuw ik.
"EMMA WORD WAKKER! ALSJEBLIEFT!" Schreeuw ik weer. Ik kijk op mijn horloge. Nog 10 minuten dan is het concert afgelopen. Fuck, wat moet ik nu doen?! Ik leg mijn ene hand onder haar knieholte en de andere onder haar nek. Ik til haar op en leg haar op de bank. Ik pak mijn mobile en bel Ashton. Neemt niet op. Michael dan? Ik bel hem, maar hij neemt ook niet op. Callum? Ook niet. "Fuck" zeg ik hardop. Ik pak Emma's mobiel. Op haar sneltoets staat Amber. Ik bel haar. Yes, ze neemt op.
"Hey Em"
"Amber het is met Luke. Emma is flauwgevallen en ik weet niet wat ik moet doen!" Zeg ik in paniek.
"Fuck, waar zijn jullie?" Zegt ze bezorgt.
"Backstageruimte"
Ze hangt op en ik kijk naar Emma, die geen één beweging maakt. Ik loop naar haar toe en doe een hand onder haar nek. Met de andere hand haal ik haar haar uit haar wond. Ik sta weer op en ren naar de tafel met flesjes water. Ik pak er een en maak hem open. Ik ren naar de keuken en pak een doekje. Ik doe een beetje water op het doekje en ren weer naar Emma. Met het doekje probeer ik het bloed weg te vegen, maar het blijft maar komen.
"Wat is er gebeurt?" Vraagt Amber die de kamer binnen komt rennen. Achter haar aan komen Callum, Michael en ashton.
"Ze zei dat ze hoofdpijn had en ze nam een paracetamol. Ze was helemaal wit en ik zag dat het niet ging. Ze zei dat het wel ging en wou weglopen, maar toen viel ze flauw. Door de klap is haar hoofd gaan bloeden, denk ik." Zeg ik haastig.
Iedereen staat inmiddels om de bank heen en schreeuwt door elkaar heen.
"Luister! Het enige wat belangrijk is is dat ze wakker word!" Schreeuw ik boos. Iedereen is in een klap stil.
"Zorg dat er een dokter komt" zegt Amber huilend. Ashton gaat naar haar toe en neemt haar mee de kamer uit.
Ik kijk weer op mijn mobiel. Nog 2 minuten.
"Nog 2 minuten tot de show is afgelopen. Wat gaan we doen?" Vraag ik bezorgt.
"We kunnen beter wachten" zegt Callum.
Ik ga voor haar zitten en nog steeds dep ik het bloed van haar hoofd.
"Ze verliest te veel bloed!" Zegt Michael die steeds met extra doeken aan komt lopen en de vieze doeken weg brengt.
"Wat moet ik dan doen?" Vraag ik boos.
Hij zucht en schud zijn hoofd. Hij loopt de kamer weer uit met 2 doeken waar veel bloed inzit.
Niall's point of view:
We lopen van het podium af. Ik loop naast Louis.
"Dit was echt te gek!" Zeg ik lachend.
"Ja, zag je al die lichtjes met little things? Echt sick!" Zegt hij lachend terug.
Michael komt voorbij lopen met doeken waar bloed inzit.
"Jo Michael, wat is er gebeurt?" Vraag ik.
"Emma, flauwgevallen, snee in hoofd" zegt hij gouw en loopt door. Ik kijk Louis bezorgt aan en we rennen richting de backstageruimte.
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...