{Belangrijke A/N onder!}
Niall's point of view
Ik ben boos weggelopen bij Simon. Hij heeft onze telefoons afgepakt en ons nieuwe gegeven. We mogen geen contact meer met Emma hebben. Wat een klootzak. Hij heeft haar gewoon van me afgenomen. Ik ga er alles aan doen om haar weer terug te krijgen, wat ik er ook voor moet doen. Ik heb het voor haar over.
Emma's point of view
Ik zit nog steeds op de bank, maar niet te huilen. Mij tranen zijn op. Misschien ben ik hem niet waard. Misschien hadden al die Twitter reactie's toch waar. Waarom ben ik zo dom geweest om dat niet te begrijpen. Hij kan veel beter krijgen. Zoals ik al tegen amber zei:
Hij is een beroemdheid. Wie wil nou met mij? Een gewoon Nederlands meisje waar niks speciaals aan is.
Ik had al die tijd gelijk, samen met al die anderen op Twitter.
Ik word uit mijn gedachtes gehaald door de deurbel. Ik geef snel een blik op de klok. 10 uur in de avond. Wie belt nu nog aan? Ik loop naar de deur en open het toch.
"Pap, waar was je?" Vraag ik. Een walm van Alcohol vult mijn neusgaten. Hij is dus dronken.
"Ik was in de kroeg. Maar ik heb wel zin in wat" zegt hij. Hij grijnst eng naar me.
"Wat wil je?" Hij stapt binnen en pakt me bij mijn heupen.
"Jou" zegt hij zwoel. Ik deins van schrik achter uit. Hij loopt weer dichterbij. Ik loop zover naar achter tot ik de muur raak. Nu kan ik niet verder. Hij komt weer tegen me aanstaan.
"Blijf van me af" zeg ik. Ik kom volgens mij niet heel erg zelfverzekerd over. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt daarna zichzelf tegen mij aan.
"G-ga weg" stotter ik bang. Zijn hand glijd onder mijn schirtje. Ik sla hem gelijk weer weg. Hij waardeert het niet, en geeft mij een klap recht op mijn wang. Ik voel mijn wang gloeien. Een hevige pijn gaat er door heen.
"Je bent dronken. Denk na!" Schreeuw ik. Nu pas bedenk ik wat ik heb gezegt. Hij geeft me een stomp in mijn maag waarna ik in elkaar zak. Ik begint te schoppen. Ik kreun van de pijn. Ik bereid me weer voor op de volgende klap maar die komt er niet. Ik kijk langzaam om me heen. Dan zie ik hem buiten- boos over straat lopen. Ik begin weer te huilen.
Mijn vader heeft me net geschopt, geslagen en me geprobeert aan te randen. Mijn eigen vader!
Ik probeer op te staan, en de pijn te vermijden, wat moeilijk gaat. Als het me is gelukt strompel ik naar boven, naar mijn kamer. Ik ga voor de spiegel staan.
Mijn armen zijn blauw, net zoals mijn buik, benen en wang. Zo kan ik dus niet naar buiten. Dat word binnen blijven de komende dagen.
Ik strompel naar mijn bed en ga liggen. Gewoon, in mijn kleding. Ik heb geen zin om me om te kleden. Ik begin weer te huilen. Wat kan er nog meer fout gaan in mijn leven?
--------
Ik weet het, best wel slecht, maar het is een hoofdstuk.Ik ben ook bezig met een nieuw boek
Mind changers
Shawn mendes komt erin voor, maar het is geen fanfictie over hem ofzo.
Het gaat over een meisje, Noa, die een jongen ontmoet. Ze word verliefd, maar hij maakt daar misbruik van. Hij laat haar dingen doen die verboden zijn. Liefde maakt blind. Voor de officiële trailer, zie de beschrijving van het boek zelf.
Zouden jullie dat ook willen lezen? Dat zou ik erg lief vinden.
Xx
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...