Harry's POV
Ik ben net geland in Porto. De jongens zijn al 3 uur eerder geland als het goed is. Die kwamen uit Milaan, en ik uit Amsterdam, Nederland. Niemand weet dat ik daar was. De jongens wisten niet eens dat ik ergens ander heen ben gegaan. Management ook niet, maar dat maakt niks uit. Ze vragen er vaak toch niet naar.
Ik loop naar de band met koffers, en zoek mijn koffer er tussen uit. Als ik hem gevonden heb, loop ik de ontvangsthal in. Er staan duizend gillende meisjes achter dranghekken. Hoe wisten hun dat ik zou landen? Het vliegveld was toch afgesloten voor de andere jongens? Hoe komen ze dan hier?
Ik loop er doorheen, en zoek een taxi. Ik zeg het adres van het hotel waar ik inzit, en de man rijd richting het hotel.
Als we er zijn betaal ik de man en loop met mijn koffer naar binnen. Ik zie Paul staan in de lobby. Hij ziet mij ook en loopt naar me toe.
"Waarom heb je niks tegen mij gezegt? Dit stelt me erg van jouw teleur Styles" zegt hij. Daarna loopt hij weg. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen na. Waar heeft die vent het over?
Ik loop nog steeds verbaast naar de lift die me naar boven brengt. Dan loop ik naar de kamer, waar we in verblijven de komende 2 nachten. Ik klop aan. Ik hoor binnen of iets wat er op lijkt en doe de deur open. De jongens kijken met z'n 3en naar de tv. Allemaal kijken ze me boos aan.
"Ook Hallo" zeg ik. Waarom is iedereen zo boos? Ik kijk op de tv. Een foto van mij en Emma, dat ik haar troost komt op beeld.
"Ben je er vandaag geweest?" Vraagt Louis. Ik knik. Allemaal zuchten ze.
"Zijn jullie boos?" Vraag ik. Ze kijken elkaar aan en schudden dan hun hoofd. Ik zucht opgelucht.
"Hoe, uhhm... Hoe gaat het met haar?" Vraag Niall.
Niall's Point of view
"Hoe, uhhm... Hoe gaat het met haar?" Vraag ik. Harry kijkt me ernstig aan. Ik ben bang voor wat er komen gaat.
"Haar vader is alcoholist geworden nadat Sila is gestorven. Hij slaat en schopt Emma, en heeft haar geprobeert aan te randen. Ik kwam binnen, en toen sneed Emma zich. Ze weet niet meer wat ze moet doen." Zegt Harry. Mijn ogen vullen zich met tranen. Dit is allemaal mijn schuld.
"E-en dat was het?" Vraag ik. Hij schud zijn hoofd.
"Ze is bang geworden voor messen. Waarschijnlijk een trauma. Ze weet gewoon niet waar ze haar emotie in kwijt moet, dus zijn we begonnen met een lied te schrijven. Daar kan ze haar gevoelens in uiten enzo. Toen we samen naar het vliegveld zouden gaan, kwam haar vader woedend aanlopen, en volgens mij zei hij dat ze zo snel mogelijk thuis moest komen. Hij was weer dronken. Ik ben er tussen gaan staan, en toen is hij boos weggelopen..." zegt Harry. Nu breek ik. Harry loopt naar me toe en slaat zijn armen om me heen.
"H-heb je het uitgelegd?" Vraag ik.
"Ja, ze weet nu alles. Ze is je nog niet vergeten Nialler" zegt hij. Ik grinnik. Ze is me nog niet vergeten.
--------
Hey, ik heb zo'n goed idee. Hier komt t hoor:Drop je insta, of volg mij
Ik heet; seliedejongBye❤
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanfictionEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...