Niall's POV
"Maar Paul, ik wil naar Emma! Ze heeft me nodig!" Zeg ik.
"Voor de duizendste keer NEE! Je hebt geen tijd. Met hebben om de 2 dagen een concert. Die kun je niet afzeggen omdat je naar je meisje moet. NEE!" Zegt hij. Daarna loopt hij boos weg. We zijn 2 weken onderweg. Ik mis haar gewoon zo erg... Misschien mag het van Simon. Ik pak snel mijn mobiel uit mijn broekzak.
"Niall" zegt Simon.
"Hi, ik wou je wat vragen" zeg ik.
"Ga je gang. Trouwens ik eerst. Ik ben morgen ook in Boston. Jullie toch ook?"
"Ja morgen en overmorgen. Waarom?"
"We moeten even praten" hij klinkt heel serieus.
"Oké, dan praten we morgen wel even. Uhhm... bye" daarna hang ik snel op. Er is iets mis, maar ik weet niet wat. Daar kom ik morgen wel achter.
*volgende dag*
Simon komt de kamer binnen. Met zijn vieren kijken we hem verwachtingsvol aan.
"Ook hallo" zegt hij nors. Hij heeft zijn bui niet ofzo... fijn...
"Ik wil het hebben over jullie vriendinnen." zegt hij. Daar is toch niets mis mee?
"Harry, ik wil dat jij ook een vriendin zoekt. Ik stel voor dat je gaat daten. Ik zal wat belletjes maken met het management van Ariana Grande." Zegt hij. Harry's ogen worden groot.
"Ik ga niet met Ariana. Ze is een goede vriendin van ons!" Zegt hij.
"Rustig, het is ook alleen daten. Verder niks" zegt hij. Harry denkt even na maar knikt dan toch aarzelend.
"En even over Emma" zegt hij. Ik richt mijn blik recht in Simon's ogen.
"We hadden iets afgesproken, toch?" Vraagt hij. Ik knik ik weet het nog al te goed.
Emma moet beroemd worden voor de publiciteit, als ze niet beroemd is, is het over.
Ik heb de jongens er ook over verteld. Ze vonden het maar raar.
"Ze heeft een liedje met Ariana gezongen, maar meer niet. Ze geeft jullie niet meer publiciteit. Ik weet het niet... het was de bedoeling, dat jullie meer publiciteit zouden krijgen. Dat is niet gebeurt. Ze heeft niet echt een goeie invloed op jullie" zegt hij. Woede borrelt op in mijn lichaam, en zo te zien ook bij de andere jongens.
"Ben je gek geworden ofzo?! Emma is alles wat ik zoek. Ze is perfect! Ze hoeft niet beroemd te zijn. Ik hou van haar zoals ze is, niet hoeveel geld ze heeft" schreeuw ik.
"Ik stel voor dat je net zoals Harry gaat daten. Je moet een ander zoeken." Zegt hij koeltjes.
"ZE IS GODVERDOMME DE LIEFDE VAN MIJN LEVEN" schreeuw ik. Daarna barst ik in tranen uit. Ik voel de armen van Harry om me heen. Ik hoor Simon bellen. Met wie? Geen idee.
"Sorry Emma, maar dat kan echt niet" hoor ik hem zeggen. Ik kijk op.
"EMMA!" schreeuw ik.
"Ik moet hangen. Bye" zegt Simon daarna legt hij de telefoon neer.
"WAT HEB JE GEDAAN?" Schreeuw ik.
"Sorry Niall. Het kan niet anders" zegt hij. Weer barst ik in tranen uit.
"Niall is godverdomme verlieft op haar. Zie je dat dan niet?!" Hoor ik Liam roepen. Ik hoor een deur dichtklappen. Daarna voel ik nog meer armen om me heen.
Emma's POV
Ik ben iets meer als 2 weken bij Tess aan het slapen. Ik ben nogsteeds niet thuis geweest. Misschien word het toch weer tijd.
"Ik ga naar huis. Dankje dat ik hier mocht blijven" zeg ik. Ik geef Tess een knuffel.
"No problem" ik grinnik. Ik pak mijn tas en mobiel en loop naar buiten. Ik stap in de auto en rijd naar huis.
Met de sleutel draai ik het slot open. Ik loop naar de keuken. Geen spoor van mijn vader te bekennen. Ik laat me op de bank ploffen en kijk om me heen. Het moet nodig opgeruimd worden. Ik sta op en pak een doek. Dan begin ik met fotolijstjes schoonmaken.
*
Ik kijk trots om me heen. Het hele huis heb ik schoongemaakt. Met een zucht laat ik me op dd bank ploffen. Ik staar naar het plafond. Ik mis Niall, zijn lieve glimlach. Zijn sterke armen om me heen, en zijn woordjes die me troosten.
Mijn mobiel gaat af.
Niall
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
"Hello?" Vraag ik zo beleefd mogelijk.
"Hey Emma, Simon Cowell here" hoor ik door de telefoon. Waarom zou hij mij bellen via Niall's telefoon?
"Hey" zeg ik maar.
"Ik weet niet precies hoe ik dit moet gaan vertellen, maar jij geeft de jongens niet veel publiciteit. Het gaat niet werken tussen jou en Niall" zegt hij. Mijn ogen vullen zich met tranen.
"Maar... maakt hij het u-... wat nu?" Vraag ik stotterend.
"Het is beter als jullie geen contact mee met elkaar hebben. Ook niet met de jongens, en nee- jullie hebben geen relatie meer nu" zegt hij. De tranen stomen over mijn wangen.
"Houd hij niet meer van me? Wat heb ik verkeerd gedaan? Kan ik niet iets doen waardoor dit niet hoeft?!" vraag ik snikkend.
"Sorry Emma, maar dat kan echt niet" zegt hij. Weer snik ik.
"EMMA!" Hoor ik Niall nog schreeuwen. Ik mis hem zo.
"Ik moet hangen...bye" zegt hij. Daarna hoor ik alleen nog maar piepjes. Ik smijt mijn mobiel tegen de muur. Ik klem mijn handen vast in mijn haar en begin te huilen. Ik kan wel wedden dat dit allemaal verzonnen is. Dat dit helemaal niet was, omdat dat ze geen 'publiciteit' van mij kregen. In ieder geval- geen positieve. Dat hij niet van mijn houd, en dat alles wat hij deed, gewoon geacteerd was. Dat alles wat hij zei, allemaal verzonnen was.
We zouden hier samen doorheen komen
Dat zei hij. Ik weet het nog goed.
Hij heeft me laten zitten.
Nee, dat is nog te lief uitgedrukt.
Hij hielp mij de put uitkomen, en daarna heeft hij me opgepakt, en weer terug laten vallen, maar dan veel dieper.
--------
Niall en Emma zijn uit elkaar. Komt het nog goed?? Hoop dat jullie dit hoofdstuk een beetje goed vonden. Xx
JE LEEST
just a little bit of your heart ft. Niall Horan (one direction)
FanficEmma is een meisje dat fan is van de boyband one direction. als haar bff kaartjes heeft geregeld voor het 1D concert in london kan ze nergens anders meer aan denken. ook heeft ze een meet and greet. ze is zo blij als ze dat hoort! een meisje dat vr...